waar blijft die handtas eigenlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
JAJAJAJA... letterlijk inderdaad
Dat ging helaas niet door, daar zit het probleem juistquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
heeft ie vroeger knikkers van je gestolen?
wishful thinking, wishful thinkingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar blijft die handtas eigenlijk
zeker druk bij de fotograaf om kiekjes te maken van zijn nieuwe coupe
ah really?.... tell me morequote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat ging helaas niet door, daar zit het probleem juist
zie je dat gele enveloppe recht staanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah really?.... tell me more
Okay omdat jij het bentquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah really?.... tell me more
doet 31 aug 2009 nog een belletje rinkelen ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat voor intriges ben je nu weer aan het verspreiden Stroekie?
Neequote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doet 31 aug 2009 nog een belletje rinkelen ?
Heeft het met mij te makenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doet 31 aug 2009 nog een belletje rinkelen ?
ging die gate die op 1 sep 2008 gestart is naar aanleiding van 31 aug 2008 in Eindhoven ons niet allemaal aan ?quote:
tuurlijk wel, wat heb ik je toen in de stromende regen in Nijmegen onder een boom op je mouw proberen te speldenquote:
Heb nog steeds de saaie coupe, zou gisteren gebeuren maar Sandra had wel de tondeuse bij haar maar niet de kammetjes... Daar kwam ze pas een uur later mee. We zaten eerst te borrelen...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe jij maar even deze bladzijde teruglezen
toch wel, had je maar nieuwe kiekjes moeten plaatsenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:13 schreef mike_hunt het volgende:
Xie handtas staan op deze pagina.
it besta be not bout mei![]()
![]()
maar niemand plaatst hier foto's, ik weet niet eens hoe de helft hier uitziet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch wel, had je maar nieuwe kiekjes moeten plaatsen
Ja, ben net wakker.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wishful thinking, wishful thinking
tis er ook pas elf uur, maybe slaapt ie uit
ik schaam mij nergens voor en ben gewoon te bekijken op www.stroekie.comquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar niemand plaatst hier foto's, ik weet niet eens hoe de helft hier uitziet.![]()
als het goed is, heb je het binnen of niet. Zo vroeg op de ochtend.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe jij maar even deze bladzijde teruglezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |