Das wel een beetje uit de richting. Maar genoeg IKEA's in het westen...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nodig Vlarp dan ook gewoon duidelijk uit om naar JOUW winkel toe te komen
Keuk, ik moet nog wat van je horenquote:
Hoort op de achtergrond Ellen Foley passage al uit Paradise by the dashboardlight met haar what's it gonna be boy ......quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Keuk, ik moet nog wat van je horen.
* Tha_Erik snel weer verder gaat met typen.
*vraagt zich af hoe het staat met het esseyquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Keuk, ik moet nog wat van je horen.
* Tha_Erik snel weer verder gaat met typen.
essay ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
*vraagt zich af hoe het staat met het assey
Wanneer moet het af?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een beetje stilgevallen op 2154 woorden. En dan ben ik pas op de helft.
Morgen om 12.00 volgens mij. Maar ik wil het vandaag af hebben anders moet ik speciaal naar Utrecht om het in te leverenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wanneer moet het af?
*doet aanmoedigingsdansje
![]()
![]()
Op de UvT zou je dan te snel typen en krijg je om de haverklap een pop-upje dat je een 20-second-break moet nemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb wel bekerend dat ik in totaal gemiddel bijna op een woord per seconde zit. Dat is dan wel mooi.
11 ofzoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:28 schreef Baltar het volgende:
*Gaat nog harder dansen, opdat het afkomt vandaag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot hoe laat is de bieb open?
No one ever needs him, so no one knows.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Hmm waar is Nuno when you need him
is je nood zo hoog danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Hmm waar is Nuno when you need him
heeft ie vroeger knikkers van je gestolen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
No one ever needs him, so no one knows.
jajaja niet de knipoog soort noodquote:
ik dacht al, want dan is Mieke toch een goede under studyquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jajaja niet de knipoog soort nood
JAJAJAJA... letterlijk inderdaadquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht al, want dan is Mieke toch een goede under study
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |