Niet op FOK! neequote:
Ik kan as. zondag nog wel. Maar ik ga wel zaterdag naar Pann-on-tour, dus of ik zondag zin heb om me te haasten naar het strand is vraag 2quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:24 schreef Baltar het volgende:
Wanneer gaat de uitwaaisessie plaatsvinden op het strand?
Zoiets heb ik ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:43 schreef Vlarp het volgende:
Juist! Ik heb een tooltje wat me er de hele tijd aan herinnert wanneer de series worden uitgezonden
Leef jij ook nog?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook.Nou ja, gewoon een agenda op internet waar je kunt zien welke series uitgezonden zijn.
Waarom?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb zelfs vakantie.4 hele dagen!!!
Hoi.
Van het weekend kan ik dan weer niet, en de vraag is natuurlijk ook, wanneer kan Tha_Erik?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan as. zondag nog wel. Maar ik ga wel zaterdag naar Pann-on-tour, dus of ik zondag zin heb om me te haasten naar het strand is vraag 2
Hij is niet meer op MSN, dus ik kan het ook niet navragenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:05 schreef Baltar het volgende:
[..]
Van het weekend kan ik dan weer niet, en de vraag is natuurlijk ook, wanneer kan Tha_Erik?
Hij zou toch ook meegaan?
Oei joei dat wordt gevaarlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij is niet meer op MSN, dus ik kan het ook niet navragen
Maar jij wilt ook mee dus?
Ach, houdt het leuk toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oei joei dat wordt gevaarlijk
samenscholingen van meer dan 2 H topic fokkers bieden garantie op hommeles
True...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ach aan het strand waait zoiets wel over
Ach zolang mensen volwassen genoeg zijn om bepaalde zaken zelf te regelen buiten het forum om, is er niks aan de hand...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oei joei dat wordt gevaarlijk
samenscholingen van meer dan 2 H topic fokkers bieden garantie op hommeles
Ideeën opdoen bij de Karwei?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga even met m'n pa naar de Karwei om wat ideeën op te doen
vraag je gelijk ook je karwei kaart aan, of heb je die al ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga even met m'n pa naar de Karwei om wat ideeën op te doen
dat bleek wel bij het gaydinayquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach zolang mensen volwassen genoeg zijn om bepaalde zaken zelf te regelen buiten het forum om, is er niks aan de hand...
Ja hoor, lijkt me leukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij is niet meer op MSN, dus ik kan het ook niet navragen
Maar jij wilt ook mee dus?
Ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou ik ben toch ernstig benieuwd.
Ik moest gewoon ook een nieuwe serie hebben, om nu weer The X-files opnieuw te gaan kijken![]()
Momenteel volg ik:
Stargate Universe![]()
Defying Gravity (wel aardig)
La Femme Nikita![]()
En dadelijk dus SG-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |