Ja, ik wissel het af. De eerst een week down, dan een paar uurtjes upquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je bent in een positieve bui, dat is altijd fijn om te horen
Hoezo? We hebben zeker 2 kleuren grijze banken van KARLSTAD, KRAMFORS is in het grijs verkijgbaar, VAXHOLM volgens mij ook, en EKTORP zeker.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Shame on you!
Zoveel strakke grijze banken hebben ze niet![]()
Ik post wel een foto zodra ik hem binnen heb![]()
Maar dan heb jij zeker ook een volledige IKEA inrichting of niet??
Oprah kijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, stop er gewoon mee. Je hebt toch een
? Dan kan je huisvrouw worden. Die hoeven geen opleiding en mogen heel de dag op hun luie reet zitten
.
Veel Disney films kijken helpt, met Up als een goede eerstequote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik wissel het af. De eerst een week down, dan een paar uurtjes up.
Ja, nou, in mijn regio is men meer Duiven-gericht...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja als ik dit zo lees, moet ik em eigenlijk gewoon maar niet beantwoorden...![]()
Maar goed, zodra we openen in Zwolle, wil ik hier ook weg
[..]
Dat ligt er een beetje aan hoe oud je KLIPPAN is...
Een tijd terug (lees: een jaar of 2, 3?) zijn we over gegaan van een gemonteerde KLIPPAN naar een te monteren KLIPPAN. Sindsdien zijn de armleuningen en rugleuningen in de zitting verpakt waardoor je een kleiner en handzamer, gemakkelijk te vervoeren bank hebt. Wanneer je zo'n bank hebt, kun je bij de klantenservice van een IKEA vestiging vragen of ze toevallig zo'n onderdeel los hebben liggen. (kans is erg klein ben ik bang). Of we ze voor je kunnen bestellen moet ik voor je navragen, maar dat duurt een weekje ongeveer.
KRAMFORS!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoezo? We hebben zeker 2 kleuren grijze banken van KARLSTAD, KRAMFORS is in het grijs verkijgbaar, VAXHOLM volgens mij ook, en EKTORP zeker.
Eh ja best welPersoneelskorting he... en leuke deals bij de koopjeshoek en zo
Gezien, laatst Enchanted gekocht (gekocht? Met geld? JA!) en ik luister veel liedjesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Veel Disney films kijken helpt, met Up als een goede eerste
Nja, das gewoon belachelijk! Al is Duiven over iets meer dan 2 jaar wel giga grootquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nou, in mijn regio is men meer Duiven-gericht...Wat Ikea betreft dan. Van waar ik oorspronkelijik vandaan kom.
En Zwolle is uitgesteld he??
Maar ik moet dus gewoon eens bellen en het navragen...Dankjewel!
Dat dacht ik toch even niet en ik ben net weer goed op weg!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, stop er gewoon mee. Je hebt toch een
? Dan kan je huisvrouw worden. Die hoeven geen opleiding en mogen heel de dag op hun luie reet zitten
.
Enchanted was ook schattig ja. Met je eigen geld?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gezien, laatst Enchanted gekocht (gekocht? Met geld? JA!) en ik luister veel liedjes.
KRAMFORS is wel fijn jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
KRAMFORS!Je bent goed door de test heengekomen
![]()
Jaaa de koopjeshoek is zo leuk he
Oohhh nou, ik heb hier twee Klippans staan, ik red me wel even.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja, das gewoon belachelijk! Al is Duiven over iets meer dan 2 jaar wel giga groot
En Zwolle is inderdaad, weeeeeeer, uitgesteld. In eerste instantie zou ik er komend voorjaar al kunnen gaan werken, en het is nu zeker 3 jaar opgeschoven...
Nee, je moet even nagaan hoe oud je bank isEn als je dat weet hoef je ook niet te bellen maar kan ik het voor je navragen. Tenzij je het perse voor komend weekend geregeld wilt hebben
Nja kijk voor de zekerheid even na of de armleuning uit 2 delen bestaat of niet. Is het 1 deel, dan is er niks aan te doen helaas...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohhh nou, ik heb hier twee Klippans staan, ik red me wel even.
Ik heb alleen een val gebroken op de leuning.Ik ga het even checken, hij wass.... Nou, ik bedenk me nu dat hij al wel ouder is dan drie.
![]()
Met wiens geld anders?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Enchanted was ook schattig ja. Met je eigen geld?![]()
Ik heb die bijna nooit gezien. Wij hadden 'm niet. Alleen de buren, maar daar rook het naar tandarts.quote:Oeh ik bedacht laatst dat ik Bambi nog nooit heb gezien, misschien moet ik dat toch een x gaan doen
Ik zat ook nog met de rugleuning! maar hij is te mooi om te laten liggenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
KRAMFORS is wel fijn jaIk vond de rugleuning te laag.
De koopjeshoek is zeker fijnIk heb echt best veel artikelen van verbouwingen of uit de koopjeshoek. Met bijbehorende leuke kortingen
de krullevaar!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:19 schreef Keukenkast het volgende:
PRRRRRTALIELOE
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zat ook nog met de rugleuning! maar hij is te mooi om te laten liggen![]()
Ik ga zo ff De vliegeraar lezen, ik kom er echt niet doorheen he...
Trusten allemaal![]()
Toch laat die kwal grote zoute plekken op menig bank verschijnen, if you catch my driftquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja maar Matthijs van Nieuwkerk is ook gewoon.
Bedankt voor dit beeldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Toch laat die kwal grote zoute plekken op menig bank verschijnen, if you catch my drift
Geilde jij niet op mathijs of was dat iemand andersquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:31 schreef Keukenkast het volgende:
Ik ben het zo zat dat Matthijs van Nieuwkerk zo overduidelijk geilt op DeWolff
ah mn geheugen liet me niet in de steekquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Toch laat die kwal grote zoute plekken op menig bank verschijnen, if you catch my drift
niet bij mij, lievelingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah mn geheugen liet me niet in de steek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |