Ik weet niet welke amateurs er precies achter die organisatie zitten, maar hun service en systemen zijn echt compleet waardeloos.
Klachten:
*Ik bel de helpdesk en hoor nu al weken lang een klik en daarna wordt de verbinding verbroken.
(op 2 nummers)
*Voorheen kreeg ik ooit wel iemand aan de telefoon die werkelijk geen woord NL sprak.
Na mijn probleem moeizaam in het Engels te hebben uitgelegd begon deze persoon, waarschijnlijk een Afrikaan, in een holle ruimte te gillen tegen zijn collega's in onverstaanbare taal.
Dit klonk bijzonder onprofessioneel.
Hij zei me dat hij me ging terug bellen over het probleem (spontaan verdwenen beltegoed)
Uiteraard nooit meer wat van gehoord...
*Het netwerk waarop hun actief waren was tot een maand of zo terug t-mobile, hetwelk goede verbindingen op leverde.
Nu stappen ze plots over op Vodafone en kunnen mensen uit het buitenland mij geen sms meer sturen....
Dit omdat Vodafone met niet alle providers samen werkt.
Ik word dus door deze actie zomaar afgesneden van mijn contacten zonder aankondiging.
*Bovendien is nog een probleem dat ze iedere klant dwingen een nieuwe simkaart te nemen.
Bij deze simkaart hoort een nieuw telefoonnummer.
Wil je je nummer behouden dan wordt je verwezen naar hun onbereikbare helpdesk die niks weten, asociaal zijn en al weken niet op pakken.
Ook is er een service om je nummer te porteren via hun website.
Deze service werkt echter niet. (vraagt om een 11 cijferige tel. nr's..

)
http://www.lycamobile.nl/migration.aspx?lang=NLOp e-mails aan de helpdesk komt geheel geen antwoord...
De taalfouten op hun website zijn echt tenenkrommend.
Kortom een waardeloze service van een vaag bedrijf.
Let op mensen.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."