hahaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik smul van je berichten over vervelende dingen hoor.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:28 schreef lezzer het volgende:
Intussen staat mijn auto bij de garage voor de winterbanden.
De pimp-ass spaakvelgen gaan er af, en de brave huisvader bmw-origineel gaan er weer op
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
[ afbeelding ]
Plaatjesspam.
Niet te ver, maar wel te duurquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:45 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben toch ook wel geile winterbandvelgen??
[ afbeelding ]
Of vind je dit net iets te ver gaan??
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens is het veel interessanter om echte berichten te kunnen lezen ipv een slowchat waar iedereen alleen naar elkaar zwaait en smileys post. Dat gaat namelijk wél vervelen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
[ afbeelding ]
Plaatjesspam.
ben blij voor jequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:24 schreef Logician het volgende:
1e plaatje is idd
en vandaag zoveel mooie momenten gehad dat ik niets anders dan goed kan zeggen
Die eerstequote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
[ afbeelding ]
Plaatjesspam.
Ja alleen afspreken is even uitgesteld ivm hersenschudding etc.. ze wou me al komen verzorgen, maar heb liever een keer als ik me weer wat beter voel, weinig energie irl momenteel om gesprekken op gang te houden door de medicatie en hoofdpijn.. maar komt wel een vervolg dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben blij voor je
nog wat gehoord van zoenmeisje??
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Die eerste
En logi. Je hebt het verdiend!
maar beweert ze nog steeds dat ze hetero is of is ze daar na jullie zoen op terug gekomen??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:44 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja alleen afspreken is even uitgesteld ivm hersenschudding etc.. ze wou me al komen verzorgen, maar heb liever een keer als ik me weer wat beter voel, weinig energie irl momenteel om gesprekken op gang te houden door de medicatie en hoofdpijn.. maar komt wel een vervolg dus
Eigenlijk helemaal niet over gehad, maar juist heel serieus leuke en diep gaande gesprekken gehad op msnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar beweert ze nog steeds dat ze hetero is of is ze daar na jullie zoen op terug gekomen??
Logi... gets every woman van straight to gay in 0.5 secondsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niet over gehad, maar juist heel serieus leuke en diep gaande gesprekken gehad op msn
Ze blijft wel aangeven telkens me weer te willen zien![]()
I wishquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Logi... gets every woman van straight to gay in 0.5 seconds
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Logi... gets every woman van straight to gay in 0.5 seconds
You're loveablequote:
neen dat valt op, doe ik wel op xplorers.nlquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:24 schreef lezzer het volgende:
zit nou eigenlijk iedereen hier elke dag in Logi's fotoboek te loeren?
Heeft ze daar nog meer foto's dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen dat valt op, doe ik wel op xplorers.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |