abonnement Unibet Coolblue
pi_74135912
Hoi

Hoe kun je een relatie onderhouden naast praten. Dus dat t verassend blijft, dat het geen sleur wordt of voorspelbaar.

Een relatie moet gwoon werken, anders is het niks. Dat weet ik, maar het kan nog altijd beter...

Heeft iemand hier enige tips voor, die er ervaring mee heeft gehad? Ik toon het niet naar buiten, maar ben ik hierin vaak onzeker.
pi_74136052
en speciaal voor deze vraag registreer je jezelf/maak je een kloon aan?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 00:39:17 #3
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_74136073
Als iemand het antwoord op die vraag wist zou hij heel rijk kunnen worden
Ook geen sig dus
  woensdag 28 oktober 2009 @ 00:45:49 #4
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_74136190
Jezelf aantrekkelijk blijven maken (nee, seks met je sokken aan kan ook niet als je al een paar jaar samen bent ) en elkaar niet voor lief nemen. Dan kom je al een eindje. Verder af en toe flink ruzie maken om elkaar op scherp te stellen. Qua seks.. Mja, dat vond ik zelf ook altijd een moeilijke want na een paar jaar ben je wel aardig uitgeëxperimenteerd, afhankelijk van de grenzen.
Resistance is futile
pi_74136437
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 00:51 schreef cerror het volgende:
In de duinen bijvoorbeeld. Zal je vriendin wonderen doen.
Jij snapt hem!

Buitenverwarming valt aan te raden...
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_74136606
ik ben serieus, mijn relatie is een sleur en ik wil niet alleen zijn. Hoe moet ik voor levendige onvoorspelbare relatie zorgen.

Massages/sauna enzo ken ik al

[ Bericht 6% gewijzigd door Danny op 24-06-2012 10:33:37 ]
pi_74136617
dank je seven of nine voor de tips daar heb ik zeker wat aan!
pi_74136659
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 01:13 schreef xxxxxxxxxxxxx het volgende:
ik ben serieus, mijn relatie is een sleur en ik wil niet alleen zijn. Hoe moet ik voor levendige onvoorspelbare relatie zorgen.

Massages/sauna enzo ken ik al
"Ik wil niet alleen zijn" .. Als dat de enige reden is waarom je bij je vriendin blijft is je relatie niet alleen een sleur, maar ook een fail.

[ Bericht 7% gewijzigd door Danny op 24-06-2012 10:33:50 ]
l|||-------|||l
  woensdag 28 oktober 2009 @ 01:23:39 #9
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_74136789
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 01:16 schreef Silvanovisch het volgende:

[..]

"Ik wil niet alleen zijn" .. Als dat de enige reden is waarom je bij je vriendin blijft is je relatie niet alleen een sleur, maar ook een fail.
En zodra je alleen bent, ben je een outkast want je hebt naar sociale maatstaven geen partner.
Zulks een dilemma.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_74138006
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 00:30 schreef xxxxxxxxxxxxxxxx het volgende:
Hoi

Hoe kun je een relatie onderhouden naast praten. Dus dat t verassend blijft, dat het geen sleur wordt of voorspelbaar.

Je geeft toch zelf het antwoord al: door onvoorspelbare dingen te doen. oO< Onverwacht een weekendje weg, seks op een moment dat het niet verwacht wordt, gesprekken die verrassend zijn, etc. Niet alleen binnen de relatie, maar ga ook zelf iets nieuws ondernemen in je eentje (een nieuwe sport, met vrienden weg, gitaarles, andere baan, whatever), dat maakt de relatie vaak ook leuker.

En bedenk dat 'sleur' ook betekent dat het vertrouwd is en dat is ergens ook wel heel fijn. Het is niet alleen negatief, al klinkt het wel zo. :+

[ Bericht 3% gewijzigd door Danny op 24-06-2012 10:34:01 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_74138327
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 00:45 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Jezelf aantrekkelijk blijven maken (nee, seks met je sokken aan kan ook niet als je al een paar jaar samen bent ) en elkaar niet voor lief nemen. Dan kom je al een eindje. Verder af en toe flink ruzie maken om elkaar op scherp te stellen. Qua seks.. Mja, dat vond ik zelf ook altijd een moeilijke want na een paar jaar ben je wel aardig uitgeëxperimenteerd, afhankelijk van de grenzen.
muhh dat van die sokken hoeft niet erg te zijn (als mn vriend en ik koude voeten hebben tijdens de seks laten we ook gewoon onze sokken aan :p) maar verder eens met bovenstaande.
Neem elkaar niet als iets dat for granted is zeg maar. Doe dingen die je ook in het begin van je relatie deed, gezellig samen uit eten, haar/hem verrassen zo nu en dan... ook belangrijk is om elkaar te blijven prikkelen op sexueel gebied.
ik ben na 6 jaar nog steeds verliefd (met sokken aan in bed op koude nachten zelfs)
pi_74138467
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 00:30 schreef xxxxxxxxxxxxxxxxx het volgende:
Hoi

Hoe kun je een relatie onderhouden naast praten. Dus dat t verassend blijft, dat het geen sleur wordt of voorspelbaar.

Een relatie moet gwoon werken, anders is het niks. Dat weet ik, maar het kan nog altijd beter...

Heeft iemand hier enige tips voor, die er ervaring mee heeft gehad? Ik toon het niet naar buiten, maar ben ik hierin vaak onzeker.
een relatie moet niet gewoon werken, een relatie is gewoon werken, zeker als deze langer duurt dan een paar jaar. En zelfs dan, zeker als je al lange tijd samenwoont/getrouwd bent, allebei een baan hebt, en misschien zelfs kinderen hebt, zal er altijd een zekere mate van routine bestaan.

Dat is mooi, want routine zorgt voor rust, zekerheid en vertrouwen, maar zorg ervoor dat het geen vervelende sleur wordt. Dus neem de tijd voor elkaar, bijvoorbeeld in een andere omgeving (weekendjes weg), ga naar concerten, ga samen op verre reizen. Ga regelmatig uiteten etc etc. Zorg er dus gewoon voor dat je elkaar niet gaat vervelen, geestelijk en lichamelijk.

Qua sex ben ik het niet helemaal eens met 7of9. Tuurlijk heb je op een gegeven moment de meest praktisch haalbare standjes wel gehad, maar juist de vertrouwensband die je met elkaar hebt, kan ook na vele jaren relatie nog tot erg spectaculaire seks leiden ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 24-06-2012 10:34:11 ]
Quinn Dexter
pi_74138510
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 08:28 schreef Quinn_Dexter het volgende:

[..]

een relatie moet niet gewoon werken, een relatie is gewoon werken, zeker als deze langer duurt dan een paar jaar. En zelfs dan, zeker als je al lange tijd samenwoont/getrouwd bent, allebei een baan hebt, en misschien zelfs kinderen hebt, zal er altijd een zekere mate van routine bestaan.

Dat is mooi, want routine zorgt voor rust, zekerheid en vertrouwen, maar zorg ervoor dat het geen vervelende sleur wordt. Dus neem de tijd voor elkaar, bijvoorbeeld in een andere omgeving (weekendjes weg), ga naar concerten, ga samen op verre reizen. Ga regelmatig uiteten etc etc. Zorg er dus gewoon voor dat je elkaar niet gaat vervelen, geestelijk en lichamelijk.

Qua sex ben ik het niet helemaal eens met 7of9. Tuurlijk heb je op een gegeven moment de meest praktisch haalbare standjes wel gehad, maar juist de vertrouwensband die je met elkaar hebt, kan ook na vele jaren relatie nog tot erg spectaculaire seks leiden
ik merk dat veel mensen ook als ze dan eenmaal een relatie hebben er geen tijd meer in willen investeren, zeker als er al kinderen zijn en drukke banen. Relatie is ook gewoon investeren, ik zie het altijd als een soort tuintje, als je dat niet verzorgt en bijhoudt wordt t ook lelijk (en moeilijker om weer op te knappen!)
  woensdag 28 oktober 2009 @ 09:01:35 #15
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74138969
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 00:30 schreef xxxxxxxxxxxxxx het volgende:
Dus dat t verassend blijft, dat het geen sleur wordt of voorspelbaar.
Geen sleur, okay. Maar om nou meteen te verassen, da's mij te rigoreus. :+

[ Bericht 6% gewijzigd door Danny op 24-06-2012 10:34:20 ]
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74140008
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 08:30 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

ik merk dat veel mensen ook als ze dan eenmaal een relatie hebben er geen tijd meer in willen investeren, zeker als er al kinderen zijn en drukke banen. Relatie is ook gewoon investeren, ik zie het altijd als een soort tuintje, als je dat niet verzorgt en bijhoudt wordt t ook lelijk (en moeilijker om weer op te knappen!)
O schat, zullen wij ons tuintje eens even lekker gaan verzorgen?

OT, ik merk zelf momenteel dat elkaar door omstandigheden minder zien, in ons geval door totaal verschillende werktijden, er voor zorgt dat je automatisch meer gaat doen met de tijd die je wel hebt. Dat hoeft voor mij niet persé meteen in de vorm van weekendjes weg e.d. , maar gewoon lekker op een zondag samen in bed nestelen met een leuke oude avonturenfilm en een uigebreid ontbijt op bed kan ook al heerlijk zijn.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_74150551
bedankt hebben jullie praktische tips wat ik kan doen? Uit eigen ervaring
  woensdag 28 oktober 2009 @ 14:52:29 #18
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74150690
Het krampachtige 'het mag geen sleur worden' kan funester zijn voor de relatie dan de sleur zelf, denk ik weleens.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74150821
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:52 schreef Garisson72 het volgende:
Het krampachtige 'het mag geen sleur worden' kan funester zijn voor de relatie dan de sleur zelf, denk ik weleens.
Mee eens. Die sleur komt toch wel. Of je nou wil of niet. Ik denk dat het niet uitmaakt welke partner je uitkiest, aan de sleur is niet te ontkomen.
pi_74152574
Ach, een beetje sleur is ook niet erg, sommige dingen sluipen er nu eenmaal in.
Probeer in ieder geval om jezelf aantrekkelijk te houden voor een ander.
Na een hele drukke periode waarin we weinig aan elkaar toekomen proberen we vaak een weekendje weg te gaan, verandering van omgeving kan wonderen doen. Thuis is er altijd wel iemand of iets wat je aandacht kan afleiden van elkaar (huishouden, tv, computer, huisdieren enz.).
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:45:20 #21
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74152771
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:56 schreef Disorder het volgende:
Mee eens. Die sleur komt toch wel. Of je nou wil of niet. Ik denk dat het niet uitmaakt welke partner je uitkiest, aan de sleur is niet te ontkomen.
Je moet er toch ook niet aan denken dat iedere dag weer nieuw, uitdagend en verfrissend ánders moet zijn.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:48:16 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74152871
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:45 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Je moet er toch ook niet aan denken dat iedere dag weer nieuw, uitdagend en verfrissend ánders moet zijn.
Nou ja, niet élke dag natuurlijk. Maar elke 2 weken?
Resistance is futile.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 15:51:54 #23
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74152996
Elke 2 weken wat?
Elke 2 weken is het tijd voor een verassing?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74153091
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 15:45 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Je moet er toch ook niet aan denken dat iedere dag weer nieuw, uitdagend en verfrissend ánders moet zijn.
De energie alleen al die je daar aan zou moeten besteden trekt uiteindelijk de relatie mee het graf in.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')