zeg watquote:Biogarde schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 00:16
TS is afgeschoten.
crewbashing, pm's openbaren en baggerenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:19 schreef zovty het volgende:
Voor altijd? Da's wel lang..
Wat heb je gedaan dan?
pm's van wie?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:20 schreef Ballerbier het volgende:
[..]
crewbashing, pm's openbaren en baggeren
maarjaah... perm daarvoor
hoiiie ik ga geen halfjaar wachttenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:21 schreef UncleErnie het volgende:
Mensen die denken dat permbans niet meer om te zetten zijn. Na een jaar braafheid een mailtje sturen, of na een half jaar of wat met een kloon terugkeren, en normaal posten, voor de verandering. Het is zó simpel. Maar TS wil het zó graag permanent houden
ohh een serieuze cerror-postquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:21 schreef cerror het volgende:
Je eigen schuld bakkerbier.
Ach, jij krijgt er een week bij.quote:
Weet je hoe dat komt? Omdat je een kutuser bent. Jij bent dan ook een van de weinige mensen die een permban verdient. FOK! geeft wel een permbannen aan mensen waarvan ik denk, mwoah, die moeten even hun lesje leren, en dan kunnen ze normaal terugkomen. Daarbij is een ban voor 3 maanden een goeie. Permbans moet je mijns inziens alleen gebruiken als iemand zo kut en onverbeterlijk is, dat hoe'n lange ban je hem ook geeft, hij het nog niet doorheeft. Jij bent zo'n laatste.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:22 schreef Ballerbier het volgende:
[..]
hoiiie ik ga geen halfjaar wachtten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |