Goed puntquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:36 schreef CaptainCookie het volgende:
Gay: Voor maar 3 biertjes per maand kan je KWF steunen! Wat is dat nou!
TS: Is toch weer 3 bier
quote:
Inderdaad, zwerver als ik ben pakte ik 3 halve liters Schültenbrau uit mijn lange leren jasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:39 schreef x69 het volgende:
Gesprek ging niet zo, je gaf gewoon 3 biertjes lutser
Dit vind je vervelend en opdringerig?!?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:36 schreef CaptainCookie het volgende:
Klacht: Irritante KWF-wervers die vervelend en opdringerig zijn.
Dit was de druppelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Dit vind je vervelend en opdringerig?!?
Eerste keer buiten ofzo?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb die collecteurs mooi van me weten af te schudden door dicht achter een voorbijganger te lopen.
Wordt ook tijd voor een bel-niet-bij-me-aan-register.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:42 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb ook zo'n hekel aan die wervers op straat. De laatste tijd komen ze zelfs aan de deur, geen collectanten maar echt donateurwervers wtfIk steun echt wel een aantal goede doelen, maar die heb ik gewoon lekker op eigen initiatief gekozen.
En dan nemen ze meestal hun kind mee, gaan op een afstand staan en laten hun kind vragen of je donateur wil wordenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:42 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb ook zo'n hekel aan die wervers op straat. De laatste tijd komen ze zelfs aan de deur, geen collectanten maar echt donateurwervers wtfIk steun echt wel een aantal goede doelen, maar die heb ik gewoon lekker op eigen initiatief gekozen.
Idd, als het via die wervers gaat dan gaat er zo'n 25% of zo rechtstreeks naar hen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:42 schreef L0t.. het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:36 schreef CaptainCookie het volgende:
Gay: Voor maar 3 biertjes per maand kan je KWF steunen! Wat is dat nou!
TS: Is toch weer 3 bier
Ach, ik zeg gewoon altijd door de intercom 'nee sorry, daar doe ik niet aan mee, veel succes ermee' en dan gaan ze gewoon wegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En dan nemen ze meestal hun kind mee, gaan op een afstand staan en laten hun kind vragen of je donateur wil worden
Hmm, dat heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ach, ik zeg gewoon altijd door de intercom 'nee sorry, daar doe ik niet aan mee, veel succes ermee' en dan gaan ze gewoon wegMaar ik vind het wel heel brutaal.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:46 schreef wise het volgende:
zo triest is dat.
Ik zeg altijd dan dat ik kanker heb en dat ik mijn behandeling niet uit mijn eigen zak ga betalen.
Moet je ze eens zien kijken,
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:46 schreef wise het volgende:
zo triest is dat.
Ik zeg altijd dan dat ik kanker heb en dat ik mijn behandeling niet uit mijn eigen zak ga betalen.
Moet je ze eens zien kijken,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |