Een paar? Met wat voor mensen ga je om.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:36 schreef dirkjo het volgende:
Helemaal mee eens, ken er zo ook een paar; als je een plank tegen der kop aan zou slaan zou er alleen maar push uitkomen.
iets dat er niet tot nauwelijks is kan ook niet boven haar oksels zitten is het nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:33 schreef Seam het volgende:
De tieten moeten boven haar oksels zitten?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:38 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Een paar? Met wat voor mensen ga je om.
Je geeft zelf de ideale plek aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:39 schreef Lollerbol het volgende:
[..]
iets dat er niet tot nauwelijks is kan ook niet boven haar oksels zitten is het niet
ze heeft ook wel volle lippenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:40 schreef Mi_Mang het volgende:
Het eerste waar ik op val zijn mooie ogen en die heeft zij.
Doen!
nee vriend.... lees jij met je verkapte hoofd eerst mijn verhaal maar eens normaal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:37 schreef nicoo het volgende:
verkapt ik-heb-een-ranzige-trol-gezoend-terwijl-ik-dronken-was-topic
THIS SHIT JUST GOT REAL!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:42 schreef Lollerbol het volgende:
[..]
nee vriend.... lees jij met je verkapte hoofd eerst mijn verhaal maar eens normaal.
ik zie, nergens staan dat ik dronken ben/was of dat ik die ranzige trol gezoend heb
dus als je oprot met je faalposts
Kut, ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:45 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
THIS SHIT JUST GOT REAL!
Wat ga je erop zeggen nicoo?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:45 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
THIS SHIT JUST GOT REAL!
Wat ga je erop zeggen nicoo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |