abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:58:30 #1
223444 omg-rmc
Vers uit Sliedrecht
pi_74132882
Kreeg zojuist mailtje terug van thuisbezorgd.nl [OMG HAZOOR WEER EEN THUISBEZORGD TOPIC] na mijn ingezonden klacht, namelijk:

Goedenavond,

ik heb geprobeerd gebruik te maken van uw gratis eten actie, maar ben er niet in geslaagd. Ik ben om 17:30 begonnen met het uitkiezen van een restaurant en maaltijd en om 18:00 had ik alles klaarstaan. Helaas begon de site toen al langzamer te reageren. Vanaf 18:45 was het spoor bijster en heb ik tevergeefs mijn bestelling proberen door te voeren. Toen ik later via via hoorde dat de actie verlengt was, dit was niet op de site aangegeven, was het 20:35. Ik heb meteen een bestelling geplaatst, maar nog wel even naar New York Pizza gebeld met de vraag of dit nog kon en of dit wel gratis was. Ze vertelde mij dat er in hun filiaal ook heel veel onduidelijkheid heerste en dat het gratis was als dit op de site stond.

En dat stond er. Het stond zelfs nog in de bevestigingsmail:

U heeft het volgende besteld:

1x [Dranken] Coca-cola zero ¤1,951x [Ben & jerry's 500ml] Jamaking me crazy ¤6,451x [Ben & jerry's 500ml] Cookie dough ¤6,45 Bezorging: GRATIS Totale prijs: ¤14,85 Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gekozen betaalmethode: Contant

DEZE BESTELLING IS GRATIS! Vanwege het 9 jarig bestaan van Thuisbezorgd.NL bieden wij een GRATIS pizza/bestelling t.w.v. max. 15 EUR, 1 per adres, aan! klik hier voor de voorwaarden. Goede actie!

Nu heb ik veel tijd besteed aan uw actie en het eindresultaat is dat ik helemaal niet verder ben gekomen. Ik ben dan ook zeer ontstemd over deze gang van zaken.

Graag ontvang ik een reactie,

Groeten,

Nou dus ik kreeg nu al een reactie, dus ik dacht oh mooi, nu al een reactie, valt me mee. Ben benieuwd. Dus wederom word ik blij gemaakt door thuisbezorgd.nl en wederom blijkt de spreekwoordelijke lekkere chick een shemale te zijn :{

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bestelling (JN58A3) via Thuisbezorgd.NL enkele uren geleden!
Wij hopen dat uw bestelling bij restaurant New York Pizza Groningen naar wens was.

Graag zouden wij van u een beoordeling krijgen van uw bestelling bij dit restaurant. Zo kunnen wij het restaurant op onze site weergeven met deze beoordeling (gemiddeld met beoordelingen van andere gebruikers die ook via Thuisbezorgd.NL hebben besteld bij dit restaurant). Als wij genoeg beoordelingen binnen hebben zullen wij op onze site deze beoordelingen aangeven per restaurant, zodat u ook een restaurant kan selecteren op basis van gebruikersbeoordelingen.

Geef uw beoordeling over uw bestelling bij New York Pizza Groningen door naar de onderstaande link te gaan:
http://www.thuisbezorgd.nl/vote.php?key=16E4B1CEA

Met vriendelijke groet,
Thuisbezorgd.NL

Solid reactie van een fantastisch bedrijf imo.

Waar gaat dit topic naartoe? Er is geen enkel tread open waar mensen kwaad kunnen zijn op thuisbezorgd.nl dus dat kan hier [vet cool :D :D ] En als ze over 4 weken een reactie sturen op mijn email kan ik dat hier weer posten, oh yeah!

[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 23-10-2020 17:32:31 ]
pi_74133102
mensen die kwaad zijn op thuisbezorgd
het is gewoon fucking een leuke actie, mensen zoals TS zouden ze voortaan het dubbele moeten laten betalen
Parasiet!
Sallandse adoptie-Tukker met Gronings bloed.
pi_74133194
haha, dit blijft mooi!

een gratis product aanbieden, en dan vervolgens kwade "klanten" krijgen omdat ze op de een of andere manier niet het gratis product hebben kunnen ophalen

Jammer joh!
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:06:43 #4
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_74133235
Ze willen dat je dood gaat van de honger, TS.
pi_74133313
Ik hoop dat ze op je pizza hebben gespuugd
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_74133879
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoop dat ze op je pizza hebben gespuugd
dit dus
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:24:30 #7
223444 omg-rmc
Vers uit Sliedrecht
pi_74133906
ja ik heb dus godverdomme geen pizza gehad, dus nee er is ook niet op gespuugd.
pi_74134993
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:24 schreef omg-rmc het volgende:
Dan ben jij echt FaalHaas van vandaag op Fok, gefeliciteerd!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_74136669
TS stuurt een mailtje maar omschrijft er het probleem niet in.
pi_74136781
Nederland en gratis?
Geen goede combinatie
pi_74136806
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:05 schreef Djarum het volgende:
haha, dit blijft mooi!

een gratis product aanbieden, en dan vervolgens kwade "klanten" krijgen omdat ze op de een of andere manier niet het gratis product hebben kunnen ophalen

Jammer joh!
Onzin, dit is gewoon een marketingstunt van thuisbezorgd.nl en net als bij aanbiedingen bij de aldi moeten ze gewoon het product aanbieden waar ze mee adverteren. Het is toch ook niet netjes een Ferraridealer folders uitdeelt met 'gratis Ferrari ophalen', en als je dan komt dat ze 'krijg je lekker toch niet' krijgt te horen?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_74136813
Eten gaan bestellen omdat het gratis is is overigens wel enorm pauper.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_74138966
TS is huilpauper.
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 01:23 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
Nederland en gratis?
Geen goede combinatie
Ik wil jou wel gratis in de sloot flikkeren.
pi_74139060
Wat een vage tegenreactie .
Hoe vaak gebruiken ze het woord beoordeling niet?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_74139076
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:58 schreef omg-rmc het volgende:
Kreeg zojuist mailtje terug van thuisbezorgd.nl [OMG HAZOOR WEER EEN THUISBEZORGD TOPIC] na mijn ingezonden klacht, namelijk:

Goedenavond,

ik heb geprobeerd gebruik te maken van uw gratis eten actie, maar ben er niet in geslaagd. Ik ben om 17:30 begonnen met het uitkiezen van een restaurant en maaltijd en om 18:00 had ik alles klaarstaan. Helaas begon de site toen al langzamer te reageren. Vanaf 18:45 was het spoor bijster en heb ik tevergeefs mijn bestelling proberen door te voeren. Toen ik later via via hoorde dat de actie verlengt was, dit was niet op de site aangegeven, was het 20:35. Ik heb meteen een bestelling geplaatst, maar nog wel even naar New York Pizza gebeld met de vraag of dit nog kon en of dit wel gratis was. Ze vertelde mij dat er in hun filiaal ook heel veel onduidelijkheid heerste en dat het gratis was als dit op de site stond.

En dat stond er. Het stond zelfs nog in de bevestigingsmail:

U heeft het volgende besteld:

1x [Dranken] Coca-cola zero ¤1,951x [Ben & jerry's 500ml] Jamaking me crazy ¤6,451x [Ben & jerry's 500ml] Cookie dough ¤6,45 Bezorging: GRATIS Totale prijs: ¤14,85 Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gekozen betaalmethode: Contant

DEZE BESTELLING IS GRATIS! Vanwege het 9 jarig bestaan van Thuisbezorgd.NL bieden wij een GRATIS pizza/bestelling t.w.v. max. 15 EUR, 1 per adres, aan! klik hier voor de voorwaarden. Goede actie!

Nu heb ik veel tijd besteed aan uw actie en het eindresultaat is dat ik helemaal niet verder ben gekomen. Ik ben dan ook zeer ontstemd over deze gang van zaken.

Graag ontvang ik een reactie,

Groeten,

Nou dus ik kreeg nu al een reactie, dus ik dacht oh mooi, nu al een reactie, valt me mee. Ben benieuwd. Dus wederom word ik blij gemaakt door thuisbezorgd.nl en wederom blijkt de spreekwoordelijke lekkere chick een shemale te zijn :{

Geachte heer/mevrouw Hoetjes,

Bedankt voor uw bestelling (JN58A3) via Thuisbezorgd.NL enkele uren geleden!
Wij hopen dat uw bestelling bij restaurant New York Pizza Groningen naar wens was.

Graag zouden wij van u een beoordeling krijgen van uw bestelling bij dit restaurant. Zo kunnen wij het restaurant op onze site weergeven met deze beoordeling (gemiddeld met beoordelingen van andere gebruikers die ook via Thuisbezorgd.NL hebben besteld bij dit restaurant). Als wij genoeg beoordelingen binnen hebben zullen wij op onze site deze beoordelingen aangeven per restaurant, zodat u ook een restaurant kan selecteren op basis van gebruikersbeoordelingen.

Geef uw beoordeling over uw bestelling bij New York Pizza Groningen door naar de onderstaande link te gaan:
http://www.thuisbezorgd.nl/vote.php?key=16E4B1CEA

Met vriendelijke groet,
Thuisbezorgd.NL

Solid reactie van een fantastisch bedrijf imo.

Waar gaat dit topic naartoe? Er is geen enkel tread open waar mensen kwaad kunnen zijn op thuisbezorgd.nl dus dat kan hier [vet cool :D :D ] En als ze over 4 weken een reactie sturen op mijn email kan ik dat hier weer posten, oh yeah!
Die mail wordt standaard gegenereerd als je iets besteld hebt :')

[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 24-10-2020 16:58:34 ]
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_74139082
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:24 schreef omg-rmc het volgende:
Je hebt toch ook geen besteld? Wat zeur je nu allemaal...
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_74139095
Ik vind het trouwens best knap hoe je zit te rekenen om net onder die 15¤ te komen.

Hoe zielig
pi_74139144
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:07 schreef banaantjeEE het volgende:
Dat is toch geen tegenreactie prutser .
Dat is gewoon een standaardmailtje wat je als gevolg van IEDERE bestelling krijgt .
pi_74139184
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:07 schreef banaantjeEE het volgende:
Hoe vaak gebruiken ze het woord beoordeling niet?
pi_74139189
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:11 schreef zovty het volgende:

[..]

Dat is toch geen tegenreactie prutser .
Dat is gewoon een standaardmailtje wat je als gevolg van IEDERE bestelling krijgt .
Ja dat merkte ik ook net op. In het vervolg zal ik mijn post OGENBLIKKELIJK aanpassen.

ok?
pi_74139192
Das geen antwoord of tegenreactie kneusje, das gewoon de standaardreply die altijd x uur na een thuisbezorgd bestelling volgt.

Ook al die debielen die denken meteen overal recht op te hebben als zo'n bedrijf een leuke actie doet, die ze overigens nog flink uitbreiden zodat iedereen er gebruik van kan maken. Van 9 minuten naar anderhalf uur oprekken noem ik meer dan coulant.

Dat je dan nog van die vieze stinkzwervers als TS hebt die gaan klagen dat ze geen gratis vreten hebben mogen meteen een enkeltje strafkamp Texel. Vies ongewassen schorem, zorg voor je eigen vreten faalhaas.
pi_74139198
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:01 schreef InternetNinja het volgende:
TS is huilpauper.
[..]

Ik wil jou wel gratis in de sloot flikkeren.
Het blijkt maar weer dat Nederlanders een stel verwende rotnesten zijn. En maar klagen, klagen, klagen. Dat dit kan in zo'n rijk land terwijl er aan de andere kant van de wereld nog steeds mensen sterven van de honger. Onvoorstelbaar!
pi_74139205
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:13 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Ja dat merkte ik ook net op. In het vervolg zal ik mijn post OGENBLIKKELIJK aanpassen.

ok?
Wat dacht je van gewoon beter lezen en niet meteen 3 posts willen hebben?
pi_74139211
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:14 schreef Black_Horny_Girl het volgende:

[..]

Het blijkt maar weer dat Nederlanders een stel verwende rotnesten zijn. En maar klagen, klagen, klagen. Dat dit kan in zo'n rijk land terwijl er aan de andere kant van de wereld nog steeds mensen sterven van de honger. Onvoorstelbaar!
Hoi.
Als het hier zo kut is ga dan lekker terug
pi_74139229
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:14 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Hoi.
Als het hier zo kut is ga dan lekker terug
Waarnaartoe? Ik ben hier geboren kneus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: