abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80309267
leuk koewam. een klasgenoot van mij is door die stage best ver gekomen bij de nos. maar goed, dat hebben we allemaal al kunnen lezen.
pi_80311343
Ohh die heb ik twee keer geïnterviewd
pi_81772814
* Toad twijfelt welke master hij wil gaan doen.

Vroeger dacht ik altijd aan politicologie. Maar het vakkenpakket spreekt me niet helemaal aan. Dan heb ik het over de UvA. De masters van de VU vallen wmb. af.
pi_81784893
Media en Cultuur heeft iig twee leuke
pi_81795136
Zo hee! Mijn eerste jaar zit er alweer bijna op
Het is echt snel gegaan en ik ben alleen maar zekerder geworden over mijn keuze voor deze opleiding.

Wat ik me afvroeg, als ik straks naar het tweede jaar ga, kom ik dan in de klas bij mijn huidige klasgenootjes die ook RMP gaan doen, of wordt alles door elkaar geschud?
"Well-behaved women seldom make history." - Laurel Thatcher Ulrich
pi_81797121
Wordt door elkaar geschud weet ik uit ervaring.
pi_81854038
Inderdaad bijna klaar, nog twee weekjes. Morgen nog even pitchen en inleveren, en dan volgende week twee tentamens. Ik zit nu in het Studium Excellentie programma en dat was wel een beetje extra werk. Zal blij zijn als het vakantie is.
''Going mental on the Wabbu''
pi_81855673
Netjes hoor TA. Wat houdt dat programma in?
pi_81857793
Nu in het eerste jaar moeten alle klassen de laatste periode kiezen uit twee clusters met opdrachten uit de profielen. Wij hebben allebei de clusters gedaan. Ook hebben we een extra workshop en een lezing gehad, en moeten we in tegenstelling tot de andere klassen het project van deze periode wél pitchen.

Nu zitten alle Studium studenten in dezelfde klas, en in de eerste en tweede periode van het tweede jaar zit iedereen natuurlijk in zijn of haar eigen profiel. Dan komt er een lesprogramma naast het reguliere programma.

Als je het programma met succes afrond krijg je extra studium-studiepunten, wat het vinden van stages makkelijker maakt en gewoon leuk staat op je cv.
pi_81862413
Eigenlijk wel slim, zo zwaar is het reguliere programma niet.
pi_82039680
Precies, en het is best fijn werken, met daadwerkelijk gemotiveerde medestudenten.

Mijn klas mocht pitchen voor mensen uit het 'vak'. Best leuk, en mijn groepje heeft nog gewonnen ook. Wel jammer dat het excellentieprogramma volgend schooljaar heel anders in elkaar zit, ik was best blij met m'n groepje.
pi_82054602
Het was trouwens gisteren heel onwennig weer op school te zijn na twee maanden stage lopen!
pi_82148618
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 10:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het was trouwens gisteren heel onwennig weer op school te zijn na twee maanden stage lopen!
Dat heb ik ook steeds als ik voor mn werk in het sgg (of een ander gebouw) moet zijn. Blijft raar!

Ik heb net m'n toelatingsaanvraag voor Televisiewetenschappen (UvA) ingeleverd, dus ben benieuwd..
pi_82658892
Oja, aan alle N&M'ers en RMP'ers; er staat een heel erg leuke vacature in de Havana van deze week
pi_84733179
Van wat ik om me heen hoor komt er weer een hele berg eerstejaars op de school!
pi_84752379
Wat grappig, het lijkt nog maar pasgeleden dat ik eerstejaars was. :P Ik ben benieuwd! *O*
pi_84752622
Bij mij ook. Ga mijn derde jaar alweer in, gaat belachelijk snel!
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:40:07 #218
312749 Lymo
Love, live, laugh.
pi_84770342
Een eerstejaars hier! Ben benieuwd of dit is wat ik ervan verwacht.
Boekenlijst krijg je zeker pas een week van te voren? Kan namelijk boeken overkopen van iemand, maar ik heb geen idee of die boeken nog de juiste druk zijn bijvoorbeeld.
pi_84770447
Ik zit hard na te denken over een boekenlijst, maar neem aan dat je die binnenkort wel krijgt. Heb je je inloggegevens al? Dan zou je op het intranet bij de specifieke de literatuureisen kunnen bekijken, daar staan de boeken met juiste druk bij.

Ik zou wel voorzichtig zijn met boeken kopen, het eerste jaar zijn er bij mij meerdere boeken ongebruikt blijven liggen.

Wanneer heb je je introductiedag?
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:04:21 #220
312749 Lymo
Love, live, laugh.
pi_84771239
Oke, ja ik heb al wel me inloggegevens gehad. Ben nu even dat intranet aan het uitvogelen, maar een literatuurlijst heb ik nog niet gevonden :P De vakken heb ik al wel gevonden, maar daar vind ik alleen bij twee vakken welke boeken ik nodig heb. Bedankt voor de tip, misschien wacht ik eerst de lessen wel af voordat ik boeken aanschaf.
Introductiedag heb ik maandag of dinsdag, daar zou ik nog een brief over krijgen ;)
pi_84771280
Ah ok.

Woon je al in Amsterdam of omstreken of ga je verhuizen? Al ingeschreven bij Studentenwoningweb mocht je een kamer willen?
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:13:20 #222
312749 Lymo
Love, live, laugh.
pi_84771606
Woon in de omgeving, Nieuw Vennep :P Dus ik blijf nog wel even lekker thuis wonen.
pi_84796126
Plaats dan ook even welke boeken je nodig hebt. Ik heb nog e.e.a. liggen die voor dumpprijzen weg kunnen ;)
pi_84805427
Nieuwe klasindelingen zijn bekend geloof ik.

In Intranet naar persoonlijk -> e-mailadressen.
pi_85188426
Voor iedereen die nog boeken uit de eerste of tweede (MMP) nodig heeft:

[TK] Studieboeken Media/Marketing en Economie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')