abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77521361
Ik ga morgen naar school
pi_77576049
Ik ben er later in februari ook een paar keer. Spannend.
pi_77623255
Heeft iemand van de derdejaars toevallig het boek Strategische marketingplanning van K.J. Alsem? Ik had het gekocht maar heeft leren zwemmen.
pi_77624429
Heeft leren zwemmen?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_77626596
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:01 schreef rubje het volgende:
Heeft leren zwemmen?
Lekkage in mijn kamer.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 19:09:29 #156
279947 Cosmo.
Don't be bitter bitch.
pi_77679039
Morgens eens de open dag bezoeken
pi_77679597
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:09 schreef Cosmo. het volgende:
Morgens eens de open dag bezoeken
Ah, vandaar opeens al die fancy computerterminals in de kantine.
pi_77785822
Stage voorbij. Morgen weer college.
pi_77788662
Nu alweer voorbij? Was het wat? Ik las je interviews vanmiddag nog, waren leuk! Succes weer met college, zal vast zwaar worden
pi_77791471
Thnx! Het waren mijn eerste Engelstalige interviews, dus dat was wel spannend.

Ik hoop dat de colleges meevallen, het is een beetje om je te begeleiden met je afstudeerproject.

Heb jij trouwens al een plekje?
pi_77792899
Nope, ik moet er nu echt harder aan gaan trekken. Heb het de laatste weken zo druk gehad met school dat stage zoeken er een beetje bij inschoot. Plus er komt nog bij dat ik de wintersport van MIMagine (maar dan wel voor het hele MIM) mee organiseer en raad eens, die valt precies in de derde week van mijn stageperiode. Ik ben het nu met school aan het regelen en dat gaat waarschijnlijk wel lukken, maar het is natuurlijk wel weer een beperking bij het zoeken naar een plek.

Pff, afstuderen! Was het mijn tijd maar al, het lijkt wel alsof er nooit een eind komt aan al die opdrachten. Heb je al enigszins een idee van wat je gaat doen?
pi_77793708
Ik heb wel een idee, maar het plan moet nog wel verder uitgewerkt worden.
pi_77844656
Straks naar het SGG. Ik ben een beetje zenuwachtig....
pi_77844681
Ojee.. scriptieplan bespreken?
pi_77844738
Nee, ik heb een college onderzoeksvaardigheden, dus een beetje voorbereiding op mijn scriptie. Heb je het nog steeds naar je zin bij je nieuwe baantje? Ik zal straks weer eens kijken wat je hebt geschreven....
pi_79299943
Eindelijk m'n scriptieplan ingeleverd. En heb net het afsluitend gesprek met mijn stage gehad: voldoende! En morgen ben ik weer in het SSG!

Ook iemand het artikel over onze opleiding in Villamedia gelezen?
pi_79300097
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:23 schreef Toad het volgende:
Eindelijk m'n scriptieplan ingeleverd. En heb net het afsluitend gesprek met mijn stage gehad: voldoende!
quote:
En morgen ben ik weer in het SSG!

Ook iemand het artikel over onze opleiding in Villamedia gelezen?
Nee, link?
pi_79343339
Hm, hij staat alleen in de papieren editie.

http://www.villamedia.nl/magazine/

(je kan wel door het magazine bladeren, maar het is niet te lezen)

Kop: In vier jaar tijd vijf nieuwe opleidingen journalistiek
Er wordt nog even gepraat over het feit dat de school een paar jaar terug de folders moest aanpassen omdat ze niet geaccrediteerd zijn als 'journalistieke' opleiding. En nu komt er weer een nieuwe MIC opleiding bij Saxion Hogeschool, die in samenwerking met de HvA is opgezet. Het is wel een beetje vervelend vind ik, dat de voorzitter van de NVJ zich negatief uitlaat over onze school. Terwijl NVJ-collega Bruning juist bij ons op bezoek is geweest.

Op 25 maart is er iig. een debat over deze kwestie in Utrecht.
pi_79344745
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:04 schreef Toad het volgende:
Hm, hij staat alleen in de papieren editie.

http://www.villamedia.nl/magazine/

(je kan wel door het magazine bladeren, maar het is niet te lezen)

Kop: In vier jaar tijd vijf nieuwe opleidingen journalistiek
Er wordt nog even gepraat over het feit dat de school een paar jaar terug de folders moest aanpassen omdat ze niet geaccrediteerd zijn als 'journalistieke' opleiding. En nu komt er weer een nieuwe MIC opleiding bij Saxion Hogeschool, die in samenwerking met de HvA is opgezet. Het is wel een beetje vervelend vind ik, dat de voorzitter van de NVJ zich negatief uitlaat over onze school. Terwijl NVJ-collega Bruning juist bij ons op bezoek is geweest.
Wat deed 'ie toen op het MIM dan?
quote:
Op 25 maart is er iig. een debat over deze kwestie in Utrecht.
Ga ik heen!
pi_79344750
Iemand trouwens bij het college van Cohen geweest vandaag?
pi_79344829
ik.
was niet zo boeiend moet ik toegeven. zwaar politiek correct, het is een goede burgervader die de boel goed bij elkaar kan houden, maar inhoudelijk en diepzinning was het allerminst.
pi_79344948
Nee, jammer genoeg niet. Misschien Liefste wel?

Bruning was toen bij ons voor een uitleg over de NVJ. Voordat hij kwam heeft de NVJ onze opleiding op NVJ-site gezet en Bruning zegde tijdens het college toe dat wij ook perskaarten konden aanvragen (die ik overigens ook heb). Dus ik vind het een beetje jammer dat z'n collega nu negatief is over onze opleiding. Het lijkt net of ze elkaar een beetje tegenspreken. De een komt langs voor een gastcollege, de ander vindt eigenlijk dat er al genoeg journalistieke opleidingen zijn...
pi_79346308
Zijn er hier mensen gisteren naar de minorenmarkt geweest? En al een keuze kunnen maken?

Twijfel zelf nog tussen beeld en Architectuur!
pi_79392181
ik ga iets in het buitenland doen. politeke theorie of internationale betrekkingen.
pi_79394750
niet international journalism?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')