abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75028913
Je doet het lokale nieuwswebsite project?

Die brand was trouwens vlakbij mijn huis!
pi_75029391
Radioproject + inderdaad website. We hoefden niet perse een stadsdeel te kiezen maar dat hebben we wel gedaan: Bos en Lommer. Die brand heeft daar dus inderdaad weinig mee te maken Ik heb het gemaakt voor het portfolio van Radiojournalistiek.

Ja was echt een enorme brand! Ik heb dik twee uur buiten gestaan en daar was ik niet echt op gekleed plus die brand natuurlijk, nu voel ik me een beetje ziek. Jij nog last gehad?
pi_75163697
Nee, ik heb er niet echt last van gehad. Ik kwam aan het begin van de avond thuis, na mijn stage en toen zag of rook ik niks meer. Heb je er dus nog wel een stukje over geschreven voor je project?

Ik was vandaag op school!
pi_75189162
Nee, daar moet ik nu weer wat anders over schrijven. Serieus, stage, slb, interviews, reportages, websites, radioprogramma's, nieuwsberichten en dan straks weer tentamens, school is zo druk! Ik weet wel dat een journalist het ook druk heeft maar die hoeft niet vier of vijf dagen in de week naar school. Mijn sociale leven wil ik ook niet opgeven.

@ Toad, waar loop je trouwens stage? Is het leuk?
pi_75191771
@Liefste: geef je sociale leven maar op. Er is niets aan te doen. Ik PM je wel ff over m'n stage.
pi_75197264
Zo te zien heb ik echt het juiste profiel gekozen haha.
pi_75645751
Ik heb een baaaaaaaaaaaaaan
pi_75660245
Vertel! Vertel!
pi_75660276
Oh, ik weet het al.

Gefeliciteerd!
pi_75660727
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 18:52 schreef Toad het volgende:
Oh, ik weet het al.

Gefeliciteerd!
Hihi

ja had vorige week donderdag gesprek en vanochtend tweede gesprek maar ik wilde nog even niets zeggen tot ik het zeker wist
Oh en ik bednke me net dat ik hier beter maar niets kan vertellen over waar aangezien zij fok ook gebruiken als inspiratiebron
pi_75660775
Inspiratiebron zou je bedoelen?
Maar echt tof hoor.
pi_75661557
Tof! Gefeliciteerd
Ik heb zin in de minor! Want we gaan naar Oxford en naar Londen!
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
pi_75661708
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:25 schreef Duim het volgende:
Tof! Gefeliciteerd
Ik heb zin in de minor! Want we gaan naar Oxford en naar Londen!

Wat leuk! Welke minor is dat en waarom ga je daarheen?
pi_75663160
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 19:28 schreef lienelien het volgende:

[..]

Wat leuk! Welke minor is dat en waarom ga je daarheen?
Special Editions! We gaan naar een mediaopleiding + uitgeverij en naar de London Book Fair.

Wat voor soort werk ga je doen, zonder te vermelden bij welk bedrijf het is? En is het gewoon fulltime?
pi_75664479
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:00 schreef Duim het volgende:

[..]

Special Editions! We gaan naar een mediaopleiding + uitgeverij en naar de London Book Fair.
Klinkt goed! En wat gaan jullie dit jaar maken/produceren? Afgelopen jaar was het dat jaarboek, toch?
quote:
Wat voor soort werk ga je doen, zonder te vermelden bij welk bedrijf het is? En is het gewoon fulltime?
Redactie/verslaggeving, niet full time helaas, 't is 24 uur. Maar op zich ook wel prima, tenminste een beetje vrij Ik pm je wel even waar want je kent het wel
pi_75668615
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:30 schreef lienelien het volgende:

[..]

Klinkt goed! En wat gaan jullie dit jaar maken/produceren? Afgelopen jaar was het dat jaarboek, toch?
[..]

Redactie/verslaggeving, niet full time helaas, 't is 24 uur. Maar op zich ook wel prima, tenminste een beetje vrij Ik pm je wel even waar want je kent het wel
Toevallig las ik laatst over die vacature! Wel leuk zeg, en inderdaad tenminste nog een beetje vrij.

Ik weet niet wat we gaan maken dit jaar. De minor is ook best wel veranderd. De nadruk ligt nu heel erg op het boekenvak. 1/3 gaat over het Nederlandse boekenvak en nog 1/3 over de internationale kant van het vak. En dan dus nog dat product dat we gaan maken.
pi_75974936
Op 4 januari ga ik echt met frisse (tegen?)zin naar school toe, heerlijk die vakantie!
pi_75987741
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Op 4 januari ga ik echt met frisse (tegen?)zin naar school toe, heerlijk die vakantie!
Nou bij mij kun je die haakjes wel weglaten, dikke tegenzin. Maar ik heb wel zin in het nieuwe semester.
pi_76329315
Ik moet een plan voor mijn scriptie inleveren...
Best lastig.
pi_76493867
Hoe bevalt het lien?
pi_76724343
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:59 schreef Toad het volgende:
Hoe bevalt het lien?
Oh zie het nu pas! Ja goed! Lekker veel op pad meteen Als je nog leuke inbreng hebt dan hoor ik het wel
pi_76726321
Oh en iemand hier nog gezeur/gebitch/gejank over roosters? Hoor het graag
pi_76733703
omg ik haat deze opleiding echt hartgrondig!!!!!!!!!
pi_76734535
vertel?
pi_76756723
Nog geen gezeik over roosters want het nieuwe rooster is nog niet binnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')