quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:23 schreef Toad het volgende:
Eindelijk m'n scriptieplan ingeleverd. En heb net het afsluitend gesprek met mijn stage gehad: voldoende!![]()
Nee, link?quote:En morgen ben ik weer in het SSG!![]()
Ook iemand het artikel over onze opleiding in Villamedia gelezen?
Wat deed 'ie toen op het MIM dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:04 schreef Toad het volgende:
Hm, hij staat alleen in de papieren editie.
http://www.villamedia.nl/magazine/
(je kan wel door het magazine bladeren, maar het is niet te lezen)
Kop: In vier jaar tijd vijf nieuwe opleidingen journalistiek
Er wordt nog even gepraat over het feit dat de school een paar jaar terug de folders moest aanpassen omdat ze niet geaccrediteerd zijn als 'journalistieke' opleiding. En nu komt er weer een nieuwe MIC opleiding bij Saxion Hogeschool, die in samenwerking met de HvA is opgezet. Het is wel een beetje vervelend vind ik, dat de voorzitter van de NVJ zich negatief uitlaat over onze school. Terwijl NVJ-collega Bruning juist bij ons op bezoek is geweest.
Ga ik heen!quote:Op 25 maart is er iig. een debat over deze kwestie in Utrecht.
hihi ik zie een foto van je. Welke vraag stelde je?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:44 schreef Koewam het volgende:
ik.
was niet zo boeiend moet ik toegeven. zwaar politiek correct, het is een goede burgervader die de boel goed bij elkaar kan houden, maar inhoudelijk en diepzinning was het allerminst.
Ik ken aardig wat mensen die nu Beeld doen, lijkt me leuk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:30 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Zijn er hier mensen gisteren naar de minorenmarkt geweest? En al een keuze kunnen maken?
Twijfel zelf nog tussen beeld en Architectuur!
Dat zou dan nummer 3 zijn. Kom maar doorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:21 schreef M_ het volgende:
Is er hier toevallig nog een oud rmp student die ik kan interviewen voor een school opdracht?
Oooh zou ik jou kunnen interviewen dan?!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat zou dan nummer 3 zijn. Kom maar door
quote:
Zou ik misschien nummer 4 mogen zijn?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:07 schreef M_ het volgende:
[..]
Oooh zou ik jou kunnen interviewen dan?!. Niet zo gek ook dat ik al nummer 3 zou zijn, er zijn ruim 300 2e jaars RMP met de zelfde opdracht haha
videoredactie of tekstredactie?quote:Op woensdag 14 april 2010 11:13 schreef Koewam het volgende:
eerste paar dagen stage bij NOS headlines achter de rug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |