Ik wist dat niet! Had ik vorig jaar toch maar een open dag moeten bezoeken.quote:Ook leuk was het meisje wat op een heel druk moment besloot dat ze de tv-studio mocht zien en dat meneer de docent maar even met haar moest meelopen naar beneden en uitleg moest geven. Of je gelooft gewoon even dat er een studio is? Net alsof het kind ook maar iets kan afleiden uit die studio.
Wat wist je niet? Dat er een studio is?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik wist dat niet! Had ik vorig jaar toch maar een open dag moeten bezoeken.
Ik ook! Met de profielen in die mini-hokjes op het Frederik Mullerpleinquote:Op woensdag 18 november 2009 00:24 schreef Toad het volgende:
Ik ben op de open dag geweest in de Leeuwenburg destijds. Very oldskool.
Nietes ik ben heel liefquote:Volgens mij is lien best streng tegen al die kleine meisjes met die grote dromen op open dagen.
En dat is precies waarom ik me niet opgeef voor hulp op de open dag.quote:Ik hou alleen niet van achterlijke vragen zoals hoe lang de opleiding duurt, ik hou ook niet van mensen die het verschil tussen een redacteur en een journalist niet willen/kunnen zien en ik hou ook niet van 16 jarige meisjes die een vraag als een eis stellen.
Vorig jaar deden we dat niet bij RMP in het tweede jaar. In het eerste jaar deden we ook niks, schijnen ze nu wel te doen. Dus loop net een jaar op achterquote:Op woensdag 18 november 2009 17:58 schreef Liefste het volgende:
Bij NM doen we dat nu ook al in het tweede jaar. Vorig jaar niet dan?
ja ik krijg alles nog, beetje raarquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:40 schreef Toad het volgende:
Krijg jij die mailtjes ook nog?
Je kastopruiming heeft wel succes zo te zien!![]()
Wel vreemd, als iemand zo'n ding steelt lijkt het me niet logisch dat hij daar triomfantelijk de deur mee uitwandelt..quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:49 schreef Toad het volgende:
Ja, dat vroeg ik me ook af. Maar waarschijnlijk heeft hij het over de camera's op de gangen. Heb jij de telefoon niet gejat voor een mooie repo voor Powned?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:42 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Er zat trouwens tenminste 1 fout in de mail, kwalijke zaak als je docent journalistieke vaardigheden bent.
?quote:Diegenen
Dan heb je zeker nog nooit les van Devid gehad? Hij loopt er om de minuut op te kijkenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:05 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Die bedoelde ik inderdaad ja. Ook een nogal aanvallend mailtje, ik zat me in mijn hoofd al te verantwoorden. En dat terwijl ik die telefoon nooit heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |