abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74802851
quote:
Ook leuk was het meisje wat op een heel druk moment besloot dat ze de tv-studio mocht zien en dat meneer de docent maar even met haar moest meelopen naar beneden en uitleg moest geven. Of je gelooft gewoon even dat er een studio is? Net alsof het kind ook maar iets kan afleiden uit die studio.
Ik wist dat niet! Had ik vorig jaar toch maar een open dag moeten bezoeken.
pi_74802949
Ik ben op de open dag geweest in de Leeuwenburg destijds. Very oldskool.

Volgens mij is lien best streng tegen al die kleine meisjes met die grote dromen op open dagen.
pi_74803000
quote:
Op woensdag 18 november 2009 00:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Ik wist dat niet! Had ik vorig jaar toch maar een open dag moeten bezoeken.
Wat wist je niet? Dat er een studio is?
Het is ook helemaal niet de bedoeling dat mensen daar tijdens de open dag komen. De profiellokalen zijn op de 2e en 3e verdieping en de studio in de kelder dus da's ook gewoon helemaal niet handig. Zou wel leuk zijn, gewoon voor de vorm, maar het wordt gewoon niet gedaan.
Daarom vond ik haar verzoek ook een beetje raar. Al helemaal omdat ze er vrij weinig aan heeft, net alsof ze de studio van journalistiek in utrecht wil gaan vergelijken met die van ons
pi_74803066
quote:
Op woensdag 18 november 2009 00:24 schreef Toad het volgende:
Ik ben op de open dag geweest in de Leeuwenburg destijds. Very oldskool.
Ik ook! Met de profielen in die mini-hokjes op het Frederik Mullerplein
quote:
Volgens mij is lien best streng tegen al die kleine meisjes met die grote dromen op open dagen.
Nietes ik ben heel lief
Ik hou alleen niet van achterlijke vragen zoals hoe lang de opleiding duurt, ik hou ook niet van mensen die het verschil tussen een redacteur en een journalist niet willen/kunnen zien en ik hou ook niet van 16 jarige meisjes die een vraag als een eis stellen.
pi_74803422
quote:
Ik hou alleen niet van achterlijke vragen zoals hoe lang de opleiding duurt, ik hou ook niet van mensen die het verschil tussen een redacteur en een journalist niet willen/kunnen zien en ik hou ook niet van 16 jarige meisjes die een vraag als een eis stellen.
En dat is precies waarom ik me niet opgeef voor hulp op de open dag.
pi_74817419
Ik ben ook nog naar de open dag geweest op de Leeuwenburg! Mijn eerste jaar was namelijk ook het eerste jaar dat het MIM op het Singelgrachtgebouw zat.

En inderdaad, 2e jaars RMP'ers leren nu audio en video maken. Wij leren dat dit jaar (3e) pas, dus zij lopen nu al voor op ons.
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
pi_74824025
Bij NM doen we dat nu ook al in het tweede jaar. Vorig jaar niet dan?
pi_74825706
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:58 schreef Liefste het volgende:
Bij NM doen we dat nu ook al in het tweede jaar. Vorig jaar niet dan?
Vorig jaar deden we dat niet bij RMP in het tweede jaar. In het eerste jaar deden we ook niks, schijnen ze nu wel te doen. Dus loop net een jaar op achter
pi_74833115
Ik heb in het 2e jaar ook bij NM televisie (en radio) gedaan. Dat is altijd al zo geweest en een bewuste keuze van het profiel.
pi_74887624
Arme devid
pi_74887686
Krijg jij die mailtjes ook nog?

Je kastopruiming heeft wel succes zo te zien!
pi_74887763
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:40 schreef Toad het volgende:
Krijg jij die mailtjes ook nog?

Je kastopruiming heeft wel succes zo te zien!
ja ik krijg alles nog, beetje raar Komt ook automatisch in mn gmail.
Maar ik vind dit wel een beetje misbruik maken van het mailbestand, als mijn telefoon wordt gejat op de plee kan ik ook niet ff zo'n mail naar iedereen en alles sturen.

Ja, gelukkig wel want als je werkeloos bent heb je geld nodig
pi_74887927
Sinds wanneer hangen er camera's in het toilet
pi_74887966
Ja, dat vroeg ik me ook af. Maar waarschijnlijk heeft hij het over de camera's op de gangen. Heb jij de telefoon niet gejat voor een mooie repo voor Powned?
pi_74891876
Wie laat z'n telefoon uberhaubt liggen op het toilet..
''Going mental on the Wabbu''
pi_74897634
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:49 schreef Toad het volgende:
Ja, dat vroeg ik me ook af. Maar waarschijnlijk heeft hij het over de camera's op de gangen. Heb jij de telefoon niet gejat voor een mooie repo voor Powned?
Wel vreemd, als iemand zo'n ding steelt lijkt het me niet logisch dat hij daar triomfantelijk de deur mee uitwandelt..
pi_74897659
Er zat trouwens tenminste 1 fout in de mail, kwalijke zaak als je docent journalistieke vaardigheden bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tonio-mcdo op 20-11-2009 21:43:14 (heul geen hoofdletter.) ]
pi_74898478
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:42 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Er zat trouwens tenminste 1 fout in de mail, kwalijke zaak als je docent journalistieke vaardigheden bent.
quote:
Diegenen
?
idd. domme fout ook.
pi_74898529
Die bedoelde ik inderdaad ja. Ook een nogal aanvallend mailtje, ik zat me in mijn hoofd al te verantwoorden. En dat terwijl ik die telefoon nooit heb gezien.
pi_74898771
Idd vind het maar een vreemd mailtje. Maar waarschijnlijk ingegeven door emoties.
pi_74898865
Heeft er vandaag trouwens nog iemand naar TedxAmsterdam gekeken in 'het restaurant' van het SGG?
pi_74901284
Heel even, maar kreeg er niet veel van mee door gekakel van groepsgenoten.
''Going mental on the Wabbu''
pi_74913240
Ik vond het maar een bijdehand mailtje. Hij heeft hem zelf laten liggen, als studenten dat doen kunnen zij vast niet zo makkelijk toegang krijgen tot het hele mailbestand en de camerabeelden.
pi_74916003
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:05 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Die bedoelde ik inderdaad ja. Ook een nogal aanvallend mailtje, ik zat me in mijn hoofd al te verantwoorden. En dat terwijl ik die telefoon nooit heb gezien.
Dan heb je zeker nog nooit les van Devid gehad? Hij loopt er om de minuut op te kijken
You are the reason that I'm singing
pi_75027242
Ik was vandaag bij die grote brand in Noord om er een nieuwsbericht over te schrijven. Vet bizar eigenlijk, maar ik begin nu eindelijk wel een beetje een journalist te voelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')