quote:
ja was leuk, niet héél druk maar het is natuurlijk nog vroeg in het jaar.
Het was natuurlijk weer druk met ouders die hun kroost als wonderkind zien
Ook was er een mama die tegen me zei dat haar dochter (net 16 inc hippe outfit en een 'ikweetnietsvandewereld'-hoofd) art director wil worden maar dat deze opleiding daar niet voor voldeed volgens haar mening. Ik heb maar subtiel duidelijk proberen te maken dat het kind dan nog een lange weg te gaan heeft

Dochterlief zei daarna tegen mams (niet tegen mij want mij vond ze eng? alle communicatie op open dagen gaat voornamelijk via de ouders

) dat ze wel artikelen wil schrijven enzo. Toen zei ik dat RMP daar juíst voor opleidt, en dus vroeg ik maar wat ze dan eigenlijk echt wil 'Ja, euhh, schrijven voor een blad en ehh ja alles bepalen enzo.'
Misschien moet die dus maar een opleiding 'Alles' gaan doen.
Ongelofelijk ook hoeveel mensen (zowel ouders als aanstaand studenten) niet weten wat propedeuse inhoudt en ook heb ik heel vaak de vraag gehad hoe lang deze opleiding duurt...
Ook leuk was het meisje wat op een heel druk moment besloot dat ze de tv-studio mocht zien en dat meneer de docent maar even met haar moest meelopen naar beneden en uitleg moest geven. Of je gelooft gewoon even dat er een studio is?

Net alsof het kind ook maar iets kan afleiden uit die studio.