abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74469785
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 22:07 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

PM, aangezien ik niet weet of Koewam blij is als ik het hier plaats.
anonimiteit is overrated. Posten!
pi_74469859
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 22:12 schreef lienelien het volgende:

[..]

anonimiteit is overrated. Posten!
Ik kan me toch herinneren dat jij vaak gebruikt maakt van PM om zaken niet in dit topic te vertellen?

No offence overigens hoor, binnenkort komt Koewam toch zijn verdiende eer opstrijken.
pi_74470100
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 22:14 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Ik kan me toch herinneren dat jij vaak gebruikt maakt van PM om zaken niet in dit topic te vertellen?

tsssk, soms met Toad, maar die ken ik ook irl.
En dat is meer om te zorgen dat mijn ex-stagebegeleiders niets raars kunnen lezen
Ik heb al een keer in de Havana gestaan met een quote die ze van hier hadden geplukt, en een beetje anonimiteit is dan toch wel gewenst
Daarentegen wil ik best een filmpje van mezelf (voor school) hier plaatsen En daarom vind ik dat zijn filmpje hier ook best mag, als het toch al op die andere paupersite staat
quote:
No offence overigens hoor, binnenkort komt Koewam toch zijn verdiende eer opstrijken.
Ja, ben benieuwd naar het verhaal!

[ Bericht 6% gewijzigd door lienelien op 06-11-2009 22:26:42 ]
pi_74470261
oeps, dubbel
pi_74474684
check geenstijl.
pi_74477291
Ik weet niet waar ik naar moet zoeken!
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
pi_74478139
Lol, ben jij dat ja!?
pi_74493960
quote:
De Razende Reporter? Tof! Erg goed gedaan trouwens.

[ Bericht 2% gewijzigd door Duim op 07-11-2009 22:28:10 ]
pi_74672554
Ik ben er morgen weer bij op de open dag!
pi_74721441
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 18:02 schreef lienelien het volgende:
Ik ben er morgen weer bij op de open dag!
Was 't leuk en druk?

Het cijfer van het eerste tentamen staat op Boom , ik heb m gehaald Maar van deze wist ik dat ook wel zeker. Hoop dat die van Beeldredactie er ook snel op komt te staan want daar vrees ik meer voor.
Trends in de Media heb ik uberhaupt niet gemaakt dus die moet ik toch wel herkansen
pi_74731071
Tentamencijfers staan er van mij nog niet op, wel van het project.
''Going mental on the Wabbu''
pi_74740657
Okay, misschien begin ik toch te twijfelen over deze opleiding. Ik haal een 8,4 voor Trends in de Media, terwijl ik niet naar de verplichte lessen ben geweest, niet heb geleerd en zelfs geen boeken heb gekocht? En dan haal ik een 6,2 voor een vak waarvoor ik wel geleerd heb. Goed voor mijn discipline dit

@ Together-Alone, project gehaald dus?
pi_74773714
Ja, met een 7.

Maar is dat vak dan niet gewoon erg simpel? Als het een kwestie van logisch nadenken is heb je natuurlijk geen les of boek nodig.
''Going mental on the Wabbu''
pi_74790199
Waarschijnlijk ben ik op 30 nov weer heel even op school.
pi_74792249
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:11 schreef Toad het volgende:
Waarschijnlijk ben ik op 30 nov weer heel even op school.
Goed dat we het weten
pi_74802131
Ik ben al een week niet op school geweest.

bevalt me best goed, maar ik heb een excuus!
pi_74802144
Oh en ik heb mijn tentamen en project gehaald , yeuuh
pi_74802197
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:59 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik ben al een week niet op school geweest.

bevalt me best goed, maar ik heb een excuus!
Je bent lui?

Ik ben nog steeds werkeloos Dus als iemand een leuke vacature ziet..?
pi_74802395
@tonio: je valt als mexicaanse grieppatient onder het duck- en coverbeleid en je mag daardoor geen stap meer zetten in het Singelgrachtgebouw?
@lien: oef, volgens mij is het op dit moment rustig met vacatures in medialand.
pi_74802416
Was het overigens druk op de open dag?

Op het eerste gezicht heeft het inschrijfquotum wel geholpen, er is nu altijd wel een computer vrij!
pi_74802417
oja het duck- en cover beleid
Dat kan ook echt maar weer één iemand geschreven hebben
pi_74802466
quote:
Op woensdag 18 november 2009 00:07 schreef Toad het volgende:
@tonio: je valt als mexicaanse grieppatient onder het duck- en coverbeleid en je mag daardoor geen stap meer zetten in het Singelgrachtgebouw?
Nee zo'n kek mondkapje is helaas niet aan mij toebedeeld.

pi_74802666
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:37 schreef Childofrock het volgende:

[..]

Was 't leuk en druk?
ja was leuk, niet héél druk maar het is natuurlijk nog vroeg in het jaar.
Het was natuurlijk weer druk met ouders die hun kroost als wonderkind zien
Ook was er een mama die tegen me zei dat haar dochter (net 16 inc hippe outfit en een 'ikweetnietsvandewereld'-hoofd) art director wil worden maar dat deze opleiding daar niet voor voldeed volgens haar mening. Ik heb maar subtiel duidelijk proberen te maken dat het kind dan nog een lange weg te gaan heeft Dochterlief zei daarna tegen mams (niet tegen mij want mij vond ze eng? alle communicatie op open dagen gaat voornamelijk via de ouders ) dat ze wel artikelen wil schrijven enzo. Toen zei ik dat RMP daar juíst voor opleidt, en dus vroeg ik maar wat ze dan eigenlijk echt wil 'Ja, euhh, schrijven voor een blad en ehh ja alles bepalen enzo.'
Misschien moet die dus maar een opleiding 'Alles' gaan doen.

Ongelofelijk ook hoeveel mensen (zowel ouders als aanstaand studenten) niet weten wat propedeuse inhoudt en ook heb ik heel vaak de vraag gehad hoe lang deze opleiding duurt...

Ook leuk was het meisje wat op een heel druk moment besloot dat ze de tv-studio mocht zien en dat meneer de docent maar even met haar moest meelopen naar beneden en uitleg moest geven. Of je gelooft gewoon even dat er een studio is? Net alsof het kind ook maar iets kan afleiden uit die studio.
pi_74802713
Oja, in het RMPlokaal hadden we filmpjes van 2e jaars RMPklassen aanstaan, module RTV oid.
Sommigen waren echt om te huilen, inc gapende presentator ed
Wel heel leuk dat je in de 2e nu ook al zulke dingen leert, ik kreeg dat dus pas tijdens de minor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')