Wat heeft de IB-groep hiermee te maken?quote:Op maandag 2 november 2009 21:16 schreef Tonio-mcdo het volgende:
We kunnen allemaal wel gaan janken dat je niet in de OP staat, maar OP-makers kunnen ook niet ruiken welk jaar iedereen zit he!
/frustratiemode
Niet jullie schuld kinders, rottige ib-groep ook altijd!
Als de ib-groep me niet dwars ligt scheld ik in dit topic geen propedeuseleerlingen de huid vol!quote:Op maandag 2 november 2009 22:11 schreef Duim het volgende:
[..]
Wat heeft de IB-groep hiermee te maken?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:36 schreef Together-Alone het volgende:
Nou, ik denk, het onderwijsbureau gaat over toetsing dus die kan me vast wel vertellen wanneer de antwoorden online komen.
OB ''Dat weet alleen degene die daar verantwoordelijk voor is''
Ik ''En wie is dat dan?''
OB '' Dat weet ik niet..''
Och arme. Ik moet vandaag Spelling & Stijl leren, ook leuk.quote:
Ook geen idee. Daarom wil ik de antwoorden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:23 schreef DesieQ het volgende:
Hoe vond je het tentamen? Ik heb echt geen idee, de helft was echt heel simpel en van de andere helft heb ik geen idee. Ik wil de antwoorden!
What happend?quote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Als de ib-groep me niet dwars ligt scheld ik in dit topic geen propedeuseleerlingen de huid vol!
simpele logica!
Degene die daar verantwoordelijk voor is, is naar mijn idee de modulecoördinator? Hoeveel vragen was het tentamen marketing? Ik kan me herinneren uit het eerste jaar dat je met 15/16 fout van de 40 vragen nog net voldoende had. Ligt er ook een beetje aan of er eventueel vragen geschrapt worden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:36 schreef Together-Alone het volgende:
Nou, ik denk, het onderwijsbureau gaat over toetsing dus die kan me vast wel vertellen wanneer de antwoorden online komen.
OB ''Dat weet alleen degene die daar verantwoordelijk voor is''
Ik ''En wie is dat dan?''
OB '' Dat weet ik niet..''
Baaaah wat klote! Had je een mail gekregen? Wij weten nog van niks.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
beurzen die niet uitbetaald worden etc!
Was trouwens 4de geworden op de kamer!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |