abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85604781
Als het goed is staan op internet al de modulehandleidingen van de vakken. Daarin staat vaak wel de verplichte aanwezigheid. Je moet wel veel tijd in projecten steken inderdaad, als je daar goede afspraken over maakt slokt dat niet heel veel tijd op.
pi_85611267
Een uur met de trein en een paar minuten met de metro. Ben benieuwd of dat mee gaat vallen. Ik heb de introductie op dinsdag. Ik twijfel nog of ik naar dat festival/feest ga. Als iemand nog propedeuse boeken heeft hoor ik het graag!

[ Bericht 48% gewijzigd door mscofield89 op 24-08-2010 08:13:16 ]
pi_85677091
Zo nu en dan kan een hoorcollege overslaan geen kwaad. En als je op een dag alleen maar 1 HC hebt heb je grote kans dat je m op een andere dag ook kunt volgen. Geldt ook voor veel tussenuren. Met HC's kun je redelijk schuiven. :)
''Going mental on the Wabbu''
pi_85686133
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:47 schreef Together-Alone het volgende:
Zo nu en dan kan een hoorcollege overslaan geen kwaad. En als je op een dag alleen maar 1 HC hebt heb je grote kans dat je m op een andere dag ook kunt volgen. Geldt ook voor veel tussenuren. Met HC's kun je redelijk schuiven. :)
Tip van de dag inderdaad
pi_85705299
Hmm, ik heb nu ein-de-lijk m'n aanmeldoverzicht ontvangen. Deze heb ik vandaag gelijk teruggestuurd. Word ik nu gelijk ingedeeld in een klas of moet er eerst collegegeld worden betaald? (waardoor het allemaal weer langer gaat duren voordat ik iets weet..) Ik ben namelijk laat ingeloot en maandag of dinsdag is er al introductie. Anders bel ik morgen even naar de HvA ;).
pi_85706112
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:47 schreef Together-Alone het volgende:
ik had ook gehoord dat je wat er in die HC's behandeld wordt later ook terug kan lezen op intranet? in mn rooster zie ik al een HC waar ik 3 uur op moet wachten, daar ga ik dus niet heen. ik ben nu al slecht haha
''They can't scare me if I scare them first.''
- Lady Gaga
pi_85706625
Ja de sheets komen wel online maar er wordt wel meer besproken in die colleges dan enkel de sheets.
pi_85715016
Mensen die zo laat zijn ingeloot, welke groep komen die? Ik wil wel weten wanneer ik meot beginnen :P
pi_85792551
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 01:02 schreef Dyr. het volgende:
Mensen die zo laat zijn ingeloot, welke groep komen die? Ik wil wel weten wanneer ik meot beginnen :P
Ik heb gisteren even gebeld naar school in welke klas ik zit. Vertelden ze me telefonisch. Vandaag ook de brieven met info over de intro binnen :)
pi_85792587
Nog maar twee dagen vakantie. ;(
pi_85838329
Morgen introductie. Ben benieuwd! :Y
pi_85843577
Veel plezier alle intro's morgen!

Moeilijk te slikken dat ik over 13 uur weer college heb. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Tonio-mcdo op 29-08-2010 19:55:51 ]
pi_85856486
Ik heb nog helemaal geen zin in dat project-gestress. ;(
''Going mental on the Wabbu''
pi_85856909
En waarom wil niemand onze boeken. ;(
pi_85858556
Het rooster is wel geweldig :{ Elke week weer andere dagen en andere tijden ;(
pi_85858708
Beetje vervelend icm een bijbaantje inderdaad!
pi_85859341
Get used to it, het gaat al twee jaar lang zo. ;(
pi_85859663
Hey allemaal,

Ik begin dinsdag ook met de kick-off van MIC. Introductiedagen, ik krijg er altijd de kriebels van :D :P .

Ik las toevallig net over studieboeken die te koop staan... zijn het allemaal dezelfde boeken die wij dit jaar moeten gebruiken? Zo ja, voor hoeveel bied je ze aan?
Do what you feel in your heart to be right; for you'll be criticized anyway. You'll be damned if you do, and damned if you don't.
- Eleanor Roosevelt -
Our greatest glory is not in never falling, but in getting up every time we do.
pi_85859731
Ik heb niet erg veel boeken uit de propedeuse, qua zelfde drukken enzo zou je zelf even op intranet moeten kijken. :)
pi_85859851
Bedankt voor de snelle reactie :)!

Tjonge, die boeken kosten mij klauwen met geld... bijna ¤ 400,- !!
Ik ben normaal héél relaxed maar ik schiet nu wel een beetje in de stress... heb dat geld gewoon totaal niet!

Doen ze heel moeilijk over boeken hebben in de les en is dat trouwens elke periode zo duur om boeken aan te schaffen?
Do what you feel in your heart to be right; for you'll be criticized anyway. You'll be damned if you do, and damned if you don't.
- Eleanor Roosevelt -
pi_85860033
Ik kocht boeken vaak niet uit pure luiheid, je merkt vanzelf welke je echt nodig hebt. Anders valt er vaak wel wat te lenen bij kennissen/vrienden/mediatheek/bibliotheek.

En elke periode moet je aardig wat boeken aanschaffen ja, maar vaak is het 150/200 of iets minder.
pi_85860119
He kleine ukkies. Ga eens naar bed.

Heeft de nieuwe lichting al een voorkeur voor een bepaald profiel?
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:29:59 #298
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_85865778
* Lindgren meldt.

Ik ga Dinsdag ook officieel beginnen aan deze opleiding. :) Vorig jaar 'gewoon' Communicatie gedaan, maar vroegtijdig mee gestopt. Ik ben benieuwd!
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:48:34 #299
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_85866448
Weet iemand hoe het zit met de vakanties/Recessen? De exacte data?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_85874108
Ik wil het liefst Nieuws & Media als profiel kiezen, dat profiel heeft altijd al mijn voorkeur gehad.
Aan de andere kant ben ik heel erg veranderlijk en misschien ligt mijn hart uiteindelijk toch bij een ander profiel.
You never know, right?
- Eleanor Roosevelt -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')