Tip van de dag inderdaadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:47 schreef Together-Alone het volgende:
Zo nu en dan kan een hoorcollege overslaan geen kwaad. En als je op een dag alleen maar 1 HC hebt heb je grote kans dat je m op een andere dag ook kunt volgen. Geldt ook voor veel tussenuren. Met HC's kun je redelijk schuiven.
ik had ook gehoord dat je wat er in die HC's behandeld wordt later ook terug kan lezen op intranet? in mn rooster zie ik al een HC waar ik 3 uur op moet wachten, daar ga ik dus niet heen. ik ben nu al slecht hahaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:47 schreef Together-Alone het volgende:
Zo nu en dan kan een hoorcollege overslaan geen kwaad. En als je op een dag alleen maar 1 HC hebt heb je grote kans dat je m op een andere dag ook kunt volgen. Geldt ook voor veel tussenuren. Met HC's kun je redelijk schuiven.
Ik heb gisteren even gebeld naar school in welke klas ik zit. Vertelden ze me telefonisch. Vandaag ook de brieven met info over de intro binnenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:02 schreef Dyr. het volgende:
Mensen die zo laat zijn ingeloot, welke groep komen die? Ik wil wel weten wanneer ik meot beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |