En mensen die in die act van hem trappen zijn net zo dom als die mensen die hier andere Fok-Forummers zwart proberen te maken, of de mensen die in die zwartmakerij geloven.
Grtz,
Meerhoerman.
quote:
op 03-02-2000 om 02:40 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
... die mensen die hier andere Fok-Forummers zwart proberen te maken, of de mensen die in die zwartmakerij geloven.
Go Meerhoerman....Laat je nie gek lulluh!!!
Therapie is voor sukkels en niet voor Fokkers. By the way bedankt voor je voorstel voor de nieuwe cd cover van m'n nieuwe ceedee "Scheisse, scheisse, immer nur Sjeisuh" Wie is dat kind eigenlijk; kwam die er vlak achteran ?
quote:
Wil ik gerust op in gaan, Seki is gewoon een halve randdebiel/junk....En mensen die in die act van hem trappen zijn net zo dom als die mensen die hier andere Fok-Forummers zwart proberen te maken, of de mensen die in die zwartmakerij geloven.
Grtz,
Meerhoerman.
Geachte MeerHoerMan, spreekt U Uzelf nu niet een beetje tegen?
Gij gelooft toch onvoorwaardelijk de zwartmakerij van Juf Jannie en vraagt zelfs om nog meer roddels???
Seki is gewoon een arbeider die niet met zijn gevoelens overweg kan, so what ??!!
En een junk is meestal iemand die niet werkt en niet met een spuit overweg kan.
Zie jij het verschil ??
Tanjalies blijf waarschuwen en waar nodig verduidelijken. Jammer dat VVP niet echt opgang komt.
En als ik wil lachen zoek ik toch gewoon een bijpassend topic!!
Groet,
Lafayette
quote:
op 03-02-2000 om 03:01 PM schreef Quenda® het volgende:
Geachte MeerHoerMan, spreekt U Uzelf nu niet een beetje tegen?
Gij gelooft toch onvoorwaardelijk de zwartmakerij van Juf Jannie en vraagt zelfs om nog meer roddels???
[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 02 Maart 2000).]
En wat blijkt? Seki is geen junk, nee, hij gebruikt wel zeeer regelmatig drugs...
Soft drugs wel te verstaan.
En dan moet ik lachen.
Je bedoelt dat hij regelmatig blowt. Of dat ie regelmatig een biertje drinkt.
Wie van ons is dan geen drugsgebruiker?
[Dit bericht is gewijzigd door liz (Datum 02 Maart 2000).]
quote:
op 03-02-2000 om 06:24 PM schreef Oudjong het volgende:
Wat de Amerikanen met BB en DE Bus te maken hebben, ik snap er niks van. Voor sommige mensen dienen ze blijkbaar alleen als voorbeeld van alles wat vies en voos is. En dat voor een heel continent!
Het heeft te maken met gedragsverandering, of liever gezegd (massa)gedragsmanipulatie uit winstbejag!
[/quote]
Oh ja, juf Jannie, ik ben inmiddels al 31 jaar een zeer tevreden wietroker (nu als medicijn) en kan mij niet erg vinden in de superlatieven die jij gebruikt voor iemand die af en toe een blowtje rookt.
Blijft over zijn door jou gemeldde geweldadigheid. Misschien is, zoals je zelf al zei, de bus een goede therapie voor hem.
quote:
Wil ik gerust op in gaan, Seki is gewoon een halve randdebiel/junk....En mensen die in die act van hem trappen zijn net zo dom als die mensen die hier andere Fok-Forummers zwart proberen te maken, of de mensen die in die zwartmakerij geloven.
Grtz,
Meerhoerman.
Hoe Seki doet is duidelijk geen act, hij is zeker geen randdebiel, zulke mensen/ zeg maar mannen kom je tegen op bepaalde plekken in een stad. In de havens, of op de steigers, in een vrachtwagen of op een ladder. Ze hoeven niet de hele dag te praten, dat is hun werk niet en daar hadden ze ooit waarschijnlijk ook geen aanleg voor. Keihard, recht voor zijn raap, maar goud- eerlijk. Er zijn desondanks enkele begrippen die niet in hun woordenboek voorkomen. Dat zijn onder andere emancipatie, positieve discriminatie, groeps-gesprek en psycho-loog. (Wie weet nog meer woorden)
Wat dichterbij huis tref je wel eens mensen/ zeg maar mannen en ook wel vrouwen aan op kantoor/ in een winkel aan de telefoon/ of gewoon op je werk die wel opgeleid zijn om te praten. Ze kunnen zelfs in jouw straatje praten. Zodra je om de hoek verdwenen bent blijft er niets meer over van het straatje, jullie praatje en er blijft niets meer over van jou.
Dat is waar Seki 'bang' voor is, en waar ik persoonlijk ook wel eens bang voor ben.
Meerhoerman is m.i. zelf bezig met een act.
quote:
op 03-02-2000 om 07:22 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
<snip>
... maar ik kon het niet verkroppen dat er zulke positieve dingen werden verteld over een stuk "vullis" !
Ik hoor hier regelmatig het woord "junk".
Ik heb niet gezegd dat hij een junkie is, maar dat hij zeer regelmatig drugs gebruikt! Voornamelijk softdrugs. Ik zie in een junkie meer iemand die spuit, en dat doet hij niet.
Vreemd, ik las toch echt in deel 1 :
Van Juffrouw Jannie - 02 Maart 2000 @ 12:54.
(quote
"Ik moet wel zeggen dat ik al veel eerder had verwacht dat hij "door het lint" zou gaan.
Vooral omdat hij in het dagelijks leven niet vies is van drugs. Je kan gerust zeggen dat het een regelmatige gebruiker is. Normaal is hij al agressief(je kan 'm beter niet tegenkomen in een café), maar nu hij in principe aan het afkicken is, dacht ik dat hij sneller geïrriteerd zou zijn, dus nog agressiever." (unquote JJ)
En dat ging dus over "een blowtje" ?
Come on... Stemmingmaken is één ding, maar het dan ook nog botweg achteraf ontkennen....
Ik hoop wel voor je, JJ, dat Seki niet te weten komt hoe dicht jij bij hem in de buurt woont. Let 'ns 'n beetje op je woorden, man.
quote:
op 03-03-2000 om 12:57 AM schreef Bloem24 het volgende:
Ja sorry hoor maar je maakt het jezelf wel erg makkelijk hoor Moor door elke post die jou niet aanstaat aan te vallen. Is verder je goed recht maar je hebt verder zelf niks constructiefs aan deze discussie
"Seki, de wandelende tijdbom" toegevoegd.
Je lijkt wel een recalcitrante puber (ben je misschien ook nog wel. Als je verder niks zinnigs te melden hebt, behalve dan mensen aan te vallen op hun mening laat dat dan a.u.b. achterwege.
Sorry dezerzijds ook, Bloem24, als ik die indruk wek die jij beschrijft. In deel 1 van dit topic heb ik om te beginnen diverse malen duidelijk stelling genomen in wat toen nog een discussie was of kon worden. Ook persoonlijk aan jou was er een post van mij gericht. E.e.a. werd vervolgens volledig overhoop geschreeuwd door de nakomende, stemmingmakende posts die het deel verder vulden - torpederen van iedere discussie vond ik dat. En ook zo genoemd, op mijn manier.
En als dat in deel 2 dan nog weer effetjes fijntjes ontkend wordt, reageer ik daar ook op.
Op mijn mening of stellingname in deel 1 over Seki heb ik van bedoelde posters nog geen enkel serieus antwoord gehad. Daarom laat ik het er hier even bij. OK ? Ik vond het wel ff genoeg zo.
quote:
op 03-02-2000 om 07:22 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Je bent of blind of verschrikkelijk naïef !
Maar goed,blijven jullie maar "gissen" ik vertel niets meer. Ik twijfelde toch al of ik wel zou vertellen, maar ik kon het niet verkroppen dat er zulke positieve dingen werden verteld over een stuk "vullis" !
Ik hoor hier regelmatig het woord "junk".
Ik heb niet gezegd dat hij een junkie is, maar dat hij zeer regelmatig drugs gebruikt! Voornamelijk softdrugs. Ik zie in een junkie meer iemand die spuit, en dat doet hij niet.
Potversnollie....Soft drugs nog wel. Het moet niet gekker worden (ik dacht dat spul zolangzamerhand al vrijwel legaal was)
Ik blijf toch benieuwd naar de rest van het donkere verleden van Seki, vooral wat betreft het verhaal van die klap met dat pistool voor z'n kop. Kun je daar niet meer over vertellen ???? Waarom heeft de moeder van z'n kind hem verlaten ?? Interessante info
Overigens is Seki wel een verademing in De Bus. De enige die niet volop meedoet aan de mediageilheid. Ik zie het commentaar van Tessa op het geschreeuw dan ook vooral als iets van "dat past niet bij ons"
SEKI : ""Wat nou een groepsgesprek man, Pleur op, ik wil nooit meer een groepsgesprek meemaken. ""
(10 minuten later zat hij alweer groep te gesprekken)
Forumhop: | |
Hop naar: |