Precies, ga online spelen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:57 schreef Banzaiaap het volgende:
Online gaan spelen, zo'n beetje het beste deel van het spel?
Wat loop jij nou weer te bleren man. Hou je belachelijke opmerkingen maar voor jezelf!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
En nu ga je verder met het aanmaken van kankertopics blijkbaar ts
Hoezo voor mezelf houden?? Fok is gratis en ik zal mijn mening dan ook met iedereen delenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:04 schreef Nickie2010 het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer te bleren man. Hou je belachelijke opmerkingen maar voor jezelf!
zal wel geripte versie zijn en hij weet niet hoe hij op dat soort servers moet spelen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:57 schreef Banzaiaap het volgende:
Helaas geen geripte versie, speelde het namelijk op de Xbox360.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:08 schreef McWurth het volgende:
[..]
zal wel geripte versie zijn en hij weet niet hoe hij op dat soort servers moet spelen?
de xbox is niet om te bouwen neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:11 schreef Nickie2010 het volgende:
[..]
Helaas geen geripte versie, speelde het namelijk op de Xbox360.
Dat zou kunnen jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de xbox is niet om te bouwen nee
Is terug te zetten allemaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:19 schreef Nickie2010 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen jaMaar doe ik niet aan, gaat me garantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:57 schreef Banzaiaap het volgende:
Er bestaat geen COD5, kneusquote:
Juist niet...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:25 schreef Equites het volgende:
Dat nieuwe deel is weer van die andere maker toch? Zelfde als je al jaren uit kijkt naar de nieuwe Zelda maar dit keer maakt EA Games hemDaar wacht je dan toch niet op.
Ja, watquote:
Het geen 5 maar het is wel 5quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, wat?
Ben je nou echt zo dom zeg, omg
Nee, drol:quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is terug te zetten allemaalJij durft hier te verkondigen dat je met een omgebouwde xbox 360 online kunt spelen met geripte spellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig kans dude, volgens mij kan dat helemaal niet.
Faal.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, drol:
1. Call of Duty
Call of Duty: United Offensive
2. Call of Duty: Finest Hour
3. Call of Duty 2
Call of Duty 2: Big Red One
4. Call of Duty 3
5. Call of Duty: Roads to Victory
6. Call of Duty 4: Modern Warfare
7. Call of Duty: World at War
Call of Duty: World at War: Final Fronts
Helaas, faalhaas![]()
Aestivate, ik heb mijn 360 ook geflashed en je kan nog prima geripte spellen online spelen. Je moet ze natuurlijk wel eerst door een of andere programmaatje gooien voordat je gaat branden. Dit progje checked namelijk of de stealth en alles goed is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:46 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Jij durft hier te verkondigen dat je met een omgebouwde xbox 360 online kunt spelen met geripte spellen?Weinig kans dude, volgens mij kan dat helemaal niet.
Nee, dat is de lijst van de PC versies, kneusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Faal.
Dit is het officiële lijstje:
1 Call of Duty
1.1 Call of Duty: United Offensive
2 Call of Duty 2
3 Call of Duty 3
4 Call of Duty 4: Modern Warfare
5 Call of Duty: World at War
6 Call of Duty: Modern Warfare 2
7 Call of Duty 7 (working title)
Vandaar dat de werktitel voor nr. 7 ook 7 is en niet 9 waar ze in jouw lijstje zouden zijn. De rest (Call of Duty: Finest Hour, Call of Duty 2: Big Red One, Call of Duty: Roads to Victory, Call of Duty: World at War: Final Fronts, Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized) zijn gerelateerde games. Bron.
quote:, was leaked as being in production when David Kim, a senior animator at Treyarch, stated on an online website "I am currently on my second title as a senior animator in the games industry with Activision / Treyarch on Call Of Duty 7."
Ja, gewoon via XBOX Live. Je moet dus wel gewoon dokken voor zo'n live gold abbonement (quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:53 schreef Aestivate het volgende:Dat wist ik niet dat dat al kon. En dan speel je gewoon op 'officiële' servers?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, drol:
1. Call of Duty
Call of Duty: United Offensive
2. Call of Duty: Finest Hour
3. Call of Duty 2
Call of Duty 2: Big Red One
4. Call of Duty 3
5. Call of Duty: Roads to Victory
6. Call of Duty 4: Modern Warfare
7. Call of Duty: World at War
Call of Duty: World at War: Final Fronts
Helaas, faalhaas![]()
De genoemde main series zijn niet exclusieve pc titels vriend. Hoe dat onderscheid tussen main en related gemaakt wordt weet ik niet, maar Wikipedia heeft altijd gelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dat is de lijst van de PC versies, kneus
Dat betekend nog niet dat de andere games geen officiele installments in de serie zijn en slechs gerelateerde games zijn.
Ja, daarom mag ik wikipedia nooit als bron gebruikenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:02 schreef Aestivate het volgende:
[..]
De genoemde main series zijn niet exclusieve pc titels vriend. Hoe dat onderscheid tussen main en related gemaakt wordt weet ik niet, maar Wikipedia heeft altijd gelijk.http://en.wikipedia.org/wiki/Call_of_Duty_(series)#Main_series
quote:
quote:
Call of Duty 2 spelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef Nickie2010 het volgende:
Vanmiddag heb ik Call Of Duty 4 uitgespeeld en nu wil ik meer!
Klacht: Ik wil meer!![]()
![]()
![]()
Terecht dat dat bij jou op je MBO schooltje niet mag. Wikipedia is echter weer gebaseerd op wel valide bronnen. Wat is jouw bron die zegt dat dit Engelse Wikipedia artikel dat er al jaren staat fout is?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, daarom mag ik wikipedia nooit als bron gebruiken![]()
Als je MW1 beetje fatsoenlijk kan spelen, kun je 2 ook spelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik heb hm zonet uitgespeeld maar mn videokaart trekt denk ik MW2 niet
MBO? Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:11 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Terecht dat dat bij jou op je MBO schooltje niet mag. Wikipedia is echter weer gebaseerd op wel valide bronnen. Wat is jouw bron die zegt dat dit Engelse Wikipedia artikel dat er al jaren staat fout is?
Gaaaaaap, bedankt voor het Wikipedia lesje wat ik al wist. Nu heb je nog niet verteld wat jóuw bron is, behalve je eigen gedachten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
MBO? Hoe kom je daar nou weer bij
Wikipedia is een site die door gebruikers ten allen tijden kan worden aangepast en is derhalve geen valide nieuwsbron. Tevens komt de informatie bij andere bronnen vandaan die dan vervolgens als nieuwsbron moeten worden gebruikt.
Mijn gedachten zijn mijn enige bronquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:19 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Gaaaaaap, bedankt voor het Wikipedia lesje wat ik al wist. Nu heb je nog niet verteld wat jóuw bron is, behalve je eigen gedachten.
Het ging ook nergens over.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn gedachten zijn mijn enige bronMaar zij zijn dan wel superieur aan alles
QFTquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef TheUnreal het volgende:
COD 5 is gewoon World at War godverdomme, Google anders even op "cod 5"
Hoe is world at war in vergelijking met cod2 of 4?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef TheUnreal het volgende:
COD 5 is gewoon World at War godverdomme, Google anders even op "cod 5"
zwaar kutquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hoe is world at war in vergelijking met cod2 of 4?
Wtf is borderlands, heb het gegoogeld maar dan nog word ik er niks wijzer vanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:29 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Hij is het wachten wel waard hoor
Daar keek ik net al sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:46 schreef Stevennn het volgende:
http://www.insidegamer.nl/pc/borderlands
pROBEER sOLDIER OF fORTUNE 3 maar eens ...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef Nickie2010 het volgende:
Vanmiddag heb ik Call Of Duty 4 uitgespeeld en nu wil ik meer!
Klacht: Ik wil meer!![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |