Dat ligt niet aan 7, maar aan je browser. Je zal er wel mee gekut hebben. Ctrl + scrolwiel gebruiken tot het weer goed is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Is bij jullie die windows7 hebben, de tekst hier op fok ook vrij klein? En ik heb IE ! Bij mij is het vrij klein..zoomniveau staat op 150%
Dat doet hetzelfde als handmatig de zoom op een hoger niveau zetten of verlagen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan 7, maar aan je browser. Je zal er wel mee gekut hebben. Ctrl + scrolwiel gebruiken tot het weer goed is.
Ik heb een draadloze muis..En ik moet handmatig hoger of lager zetten.. IK heb niks mee gekut hoe kom je daarbij..quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan 7, maar aan je browser. Je zal er wel mee gekut hebben. Ctrl + scrolwiel gebruiken tot het weer goed is.
De kabouters hebben het zeker gedaan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb een draadloze muis..En ik moet handmatig hoger of lager zetten.. IK heb niks mee gekut hoe kom je daarbij..![]()
De meest ingrijpende zitten onder de motorkap, net als bij Vista.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Draait hier inmiddels al met 4 weken uptime. Loopt nog als een zonnetje.
Ik ben dik tevreden. Als zie ik weinig verbeteringen tov XP die er echt toe doen voor de gemiddelde computer gebruiker, moet ik eerlijk zeggen.
Dat snap ik, maar in de praktijk merk ik er vrij weinig van. XP zou voor mij ook nog meer dan voldoen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De meest ingrijpende zitten onder de motorkap, net als bij Vista.
Ga je upgraden of clean installen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:49 schreef JohnLocke het volgende:
Ok, ik ga zometeen de upgrade naar Windows 7 home premium 64 bit maar eens beginnen. Ik heb geen zin om 13 topics door te nemen dus; nog tips, waarschuwingen, opmerkingen?
Upgraden, volgens het bijgeleverde blaadje kost dat 2 tot 3 uur. Maar ik reken erop dat dat een lage schatting is.quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga je upgraden of clean installen?
Upgrade is gewoon veel tijd nemen,
met een upgrade cd kan je alleen upgraden, dus geen schone installatie.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:25 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ik krijg binnenkort zo'n upgrade cdtje van windows 7 met de post opgestuurd omdat ik me acer laptop niet zo lang geleden gekocht heb, maar kun je deze ook met een schone installatie instaleren, of moet je persee upgraden. als het upgraden natuurlijk goed werkt hoeft het niet, maar schone lei is denk ik wel beter...?
Onzin:quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:04 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
met een upgrade cd kan je alleen upgraden, dus geen schone installatie.
I stand correctedquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:12 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Onzin:
http://www.sevenforums.co(...)all-windows-7-a.html
Dit is dan ook aan te raden
quote:Op zondag 8 november 2009 17:41 schreef Myraela het volgende:
Hoe zie je de resterende accutijd in Windows 7?
Plaatje doet het niet.quote:Op zondag 8 november 2009 17:45 schreef Brainfish het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het goed is hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |