Wat bedoel je met groot? Het zou normaal hetzelfde moeten zijn iigquote:Op donderdag 5 november 2009 16:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb ook Home PremiumHebben jullie onderaan ook zo'n grote icoontjes?
Groter dan normaalquote:Op donderdag 5 november 2009 16:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met groot? Het zou normaal hetzelfde moeten zijn iig
Ik weet wat groot betekent, maar ik kan moeilijk weten wat jij groot vindt he..quote:Op donderdag 5 november 2009 16:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Groter dan normaaldat is toch niet moeilijk te begrijpen..
Vaag, mij bij downloadt het normaal?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:19 schreef Cudles het volgende:
Utorrent is iets trager met downloaden. Wat is up met dat? Normaal 600 kb/s nu na een tijdje pas 250 kb/s. Heeft het te maken met dat mijn completed torrents weg zijn en me share ratio onwijs laag is? Lijkt me sterk want het is een file met 30000 leechers ofzo
Dat kan ik zo even niet zienquote:Op donderdag 5 november 2009 21:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Vaag, mij bij downloadt het normaal?
Bij mij niet, maar dat heb ik dan ook op small staan lolquote:Op donderdag 5 november 2009 21:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zo groot is ie bij mij ook..
Hoe kan je op small zetten?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:03 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar dat heb ik dan ook op small staan lol
Start>Control Panel>Appearance and Personalization>Taskbar and Start Menu>Use small icons aanvinkenquote:
Wat staat je tegen dan t.o.v. Vista dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:59 schreef RoW_0 het volgende:
En ik heb 'm binnen hoor, geinstalleerd en alles.
En ik vind het 3x niks. maargoed. heb er ook like. niks voor betaalt
nou, gelijk er af halen als je het niks vind. misschien dat je beter met ubuntu kan gaan werken.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:59 schreef RoW_0 het volgende:
En ik heb 'm binnen hoor, geinstalleerd en alles.
En ik vind het 3x niks. maargoed. heb er ook like. niks voor betaalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |