Zal moeten werken ja, Fingerprint ondersteuning in Windows 7 is een stuk beter geworden heb ik gelezen.quote:Op maandag 2 november 2009 13:11 schreef Tommzzz het volgende:
Wie weet toevallig of de fingerprint sensor van mijn HP laptop automatisch zou werken bij windows 7?
Heb w7 inmiddels op desktop naar volle tevredenheid draaien & het enige wat me ervan weerhoud is dat ik niet weet of ik die fingerprint sensor aan het werk krijg met w7.
Yep, werkt feilloos op mijn HP Laptop (8510p?)... Drivers worden binnengehaald via windows update.quote:Op maandag 2 november 2009 13:11 schreef Tommzzz het volgende:
Wie weet toevallig of de fingerprint sensor van mijn HP laptop automatisch zou werken bij windows 7?
Heb w7 inmiddels op desktop naar volle tevredenheid draaien & het enige wat me ervan weerhoud is dat ik niet weet of ik die fingerprint sensor aan het werk krijg met w7.
Met de upgrade houd je alle bestanden op je computer.quote:Op maandag 2 november 2009 15:44 schreef Gitaarmat het volgende:
wat is eigenlijk het verschil tussen bijv. de home premium upgrade en de home premium. dat je voor de upgrade vista nodig hebt?
Ah, dat zoek ik dus juist.quote:Op maandag 2 november 2009 16:10 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Met de upgrade houd je alle bestanden op je computer.
Let wel op de upgrade paths, je kunt niet zomaar van elke versie van Vista naar elke versie van 7 gaan: http://technet.microsoft.com/en-us/library/dd772579(WS.10).aspxquote:Op maandag 2 november 2009 16:51 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ah, dat zoek ik dus juist.![]()
Ik kan hem ook krijgen voor 18 euro.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=1b544e90-7659-4bd9-9e51-2497c146af15quote:Op maandag 2 november 2009 13:11 schreef Tommzzz het volgende:
eigen schuld... wie koopt er nou een dellquote:Op maandag 2 november 2009 12:12 schreef wc-eend het volgende:
FFS
Dell heeft een kut windows 7 upgrade site..
Inloggen wilt niet lukken, wachtwoord reset werkt niet, telefonische helpdesk kan me niet helpen en verwijst me naar de contact form op de website, al 4x ingevuld maar geen reactie gehad...
AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH
heb even een tijdje onder een steen gewoont en de hele release gemistquote:Op maandag 2 november 2009 16:10 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Met de upgrade houd je alle bestanden op je computer.
Er is o.a. dit plaatje:quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
heb even een tijdje onder een steen gewoont en de hele release gemistheb aantal vragen
waar kan ik de verschillen vinden tussen home, prmium enz enz? (neem aan dat er verschillen zitten tussen vista en W7)
is de upgrade goedkoper?
kan je de upgrade ook installeren op een kale PC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |