abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74339750
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:12 schreef wc-eend het volgende:
FFS

Dell heeft een kut windows 7 upgrade site..

Inloggen wilt niet lukken, wachtwoord reset werkt niet, telefonische helpdesk kan me niet helpen en verwijst me naar de contact form op de website, al 4x ingevuld maar geen reactie gehad...

AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH
eigen schuld... wie koopt er nou een dell
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 3 november 2009 @ 08:34:58 #142
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74339863
Ik kan mijn Epson printer (wifi) niet installeren op Windows 7. Krijg steeds een nietszeggende foutmelding, iemand hetzelfde probleem?
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_74340079
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:10 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Met de upgrade houd je alle bestanden op je computer.
heb even een tijdje onder een steen gewoont en de hele release gemist heb aantal vragen

waar kan ik de verschillen vinden tussen home, prmium enz enz? (neem aan dat er verschillen zitten tussen vista en W7)

is de upgrade goedkoper?
kan je de upgrade ook installeren op een kale PC?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_74340158
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 08:52 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

heb even een tijdje onder een steen gewoont en de hele release gemist heb aantal vragen

waar kan ik de verschillen vinden tussen home, prmium enz enz? (neem aan dat er verschillen zitten tussen vista en W7)

is de upgrade goedkoper?
kan je de upgrade ook installeren op een kale PC?
Er is o.a. dit plaatje:

De verdere vragen:

ja
ja

Edit:

Verder heb ik deze nog gevonden:

pi_74341303
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 08:23 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

eigen schuld... wie koopt er nou een dell
Mijn ouders, hebben al meerdere dells gehad, en nooit problemen, systemen waren perfect, nog steeds alleen de service is op dit moment, voor ons kut
pi_74343478
quote:
GoT-lezers waarschuwen voor verkoop illegale sleutels Windows 7

Verschillende lezers op het GoT-forum waarschuwen voor twee websites die illegale productsleutels voor Windows 7 verkopen. De keys zijn uitsluitend bedoeld voor ontwikkelaars op het MSDN-platform. Microsoft is op de hoogte gebracht.

De sites G2play.net en de Onlinekeystore.com bieden beide de mogelijkheid om diverse uitvoeringen van Windows 7 en de bijbehorende productsleutels online aan te schaffen. Een aantal Windows 7-gebruikers melden echter op GoT dat zij na het controleren van de productsleutel erachter kwamen een MSDN-sleutel te hebben ontvangen. Hoewel de sleutel wel werkt tijdens de installatie en Windows 7 geactiveerd wordt, is het verboden om productsleutels voor het MSDN-platform - die bedoeld zijn voor ontwikkelaars - aan derden te verstrekken of te verhandelen. Bovendien is denkbaar dat de MSDN-sleutels in de toekomst op een zwarte lijst worden gezet, waardoor de betreffende Windows-installaties niet langer van updates kunnen worden voorzien.

Enkele gebruikers die een illegale sleutel hadden ontvangen, hebben naar eigen zeggen tot nu toe zonder succes contact gezocht met de twee websites in een poging de zaak aan te kaarten. Op beide webwinkels wordt op het moment van schrijven nog steeds geadverteerd met Windows 7. Inmiddels is de helpdesk van Microsoft Nederland op de hoogte gebracht. Deze heeft de meldingen doorgestuurd naar Microsoft in de VS, die het aanpakken van online piraterij moet coördineren. Of de gebruikers die een illegale sleutel hebben aangekocht alsnog een legale sleutel kunnen bemachtigen, is nog onduidelijk.
http://tweakers.net/nieuw(...)utels-windows-7.html
pi_74347097
quote:
'Service Pack 1 voor Windows 7 verschijnt zomer 2010'

Door Olaf van Miltenburg, dinsdag 3 november 2009 12:52, views: 3.280

De eerste bèta van het eerste Service Pack voor Windows 7 verschijnt nog in 2009, in de zomer van 2010 komt de rtm-versie uit en in het najaar kan iedereen SP1 downloaden. Dat is, volgens een Russische site, althans de planning van Microsoft.

Windows 7 Service Pack 1 krijgt twee bèta's en twee release candidates, zo beweert de Rusische site Wzor.net. Ook heeft de site een afbeelding gepubliceerd waarop de interne mappen-structuur van SP1-builds te zien zou zijn. Testers zouden al in december van dit jaar over de eerste bèta-release kunnen beschikken, terwijl deze versie in januari 2010 publiekelijk gemaakt zou worden. In de zomermaanden moet het pakket vervolgens het rtm-stempel krijgen zodat deze naar oems gestuurd kan worden, en in het najaar moet SP1 voor Windows 7 voor iedereen te downloaden zijn. Wzor.net kreeg dit jaar bekendheid toen de site de komst van verschillende builds van Windows 7 zelf naar buiten bracht.

Microsoft begint direct na het verschijnen van een nieuw besturingssysteem aan de ontwikkeling van een Service Pack, waarbij de bugs en incompatibiliteiten die na de introductie opduiken worden aangepakt. Als het gepubliceerde releaseschema juist is, arriveert SP1 relatief snel na het verschijnen van Windows 7. Na de introductie van Windows Vista duurde het namelijk negen maanden voor de eerste beta van SP1 werd vrijgegeven, terwijl deze dertien maanden na de release van het OS de rtm-status kreeg.
http://tweakers.net/nieuw(...)ijnt-zomer-2010.html
pi_74347145
Zo Windows 7 (HP OEM) besteld. Wordt sinds lange tijd weer eens een legale licentie
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_74347992
Heb begin vorige week Windows 7 besteld via Sony,wanneer komt die denk je dan binnen? en kan je ergens zien hoe lang het nog duurt?
pi_74349553
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:20 schreef skyrebel het volgende:
Zo Windows 7 (HP OEM) besteld. Wordt sinds lange tijd weer eens een legale licentie
net bericht gehad, hij is al verstuurd
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_74352776
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:27 schreef skyrebel het volgende:

[..]

net bericht gehad, hij is al verstuurd
Wanneer heb je hem besteld/aangevraagd?
pi_74353892
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:57 schreef Quintenajax het volgende:

[..]

Wanneer heb je hem besteld/aangevraagd?
Niet via sony. Gaat niet om upgrade (bijv voor laptop) maar heb gewoon een OEM versie besteld en dat heb ik deze middag gedaan.
pi_74358556
Jeuj! Net Windows 7 Ultimate op mijn laptop gezet, Draait perfect
pi_74408880
Ik heb hem ook aangevraagd voor m'n laptop. Die heb ik gekocht op 4 juli met Vista, ik geloof dat ik hem ook zou moeten krijgen, maar het stond niet aangekondigd bij de aankoop. Ik lees wel veel problemen hier, dus twijfel of ik hem direct installeer. Aan de andere kant doet m'n vista het momenteel ook niet echt lekker, veel lege menu's als je rechtermuisknop doet en veel dingen uit configuratiescherm en windows update kunnen niet openen, dus reinstall moet ik sowieso hebben. Heb de installatie in januari gepland, dus ik hoop dat er dan drivers etc zijn die werken.
pi_74408935
Vraagje,

Als je de upgrade kit installeert, moet je dan opnieuw alles instellen qua internet en dergelijke? Of krijg je alleen een mapje windows old waarin je wat bestandjes kan terugvinden?
pi_74410028
Gister Home Premium geinstalleerd en ben zeker niet ontevreden. Draait voornamelijk als MCE, komende dagen eens kijken wat voor een plugin/add-ons/tweaks er zijn om em helemaal naar mijn hand te zetten.
pi_74415100
Maandag kreeg ik een e-mail van surfspot dat mijn upgrade-DVD verstuurd was, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Nog andere mensen die last hebben (gehad) van trage levering?
  donderdag 5 november 2009 @ 13:17:09 #159
3185 Adelante
To let it go now
pi_74417018
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:16 schreef lyolyrc het volgende:
Maandag kreeg ik een e-mail van surfspot dat mijn upgrade-DVD verstuurd was, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Nog andere mensen die last hebben (gehad) van trage levering?
Maandag e-mail, vandaag bij de post.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 5 november 2009 @ 15:58:38 #160
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_74422816
Ik heb gisteren een nieuwe destktop gekocht met windows 7 erin..mén wat is dat wennen. Wel leuk hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')