net bericht gehad, hij is al verstuurdquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:20 schreef skyrebel het volgende:
Zo Windows 7 (HP OEM) besteld. Wordt sinds lange tijd weer eens een legale licentie
Wanneer heb je hem besteld/aangevraagd?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:27 schreef skyrebel het volgende:
[..]
net bericht gehad, hij is al verstuurd
Niet via sony. Gaat niet om upgrade (bijv voor laptop) maar heb gewoon een OEM versie besteld en dat heb ik deze middag gedaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:57 schreef Quintenajax het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem besteld/aangevraagd?
Maandag e-mail, vandaag bij de post.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:16 schreef lyolyrc het volgende:
Maandag kreeg ik een e-mail van surfspot dat mijn upgrade-DVD verstuurd was, maar ik heb nog steeds niets ontvangen.Nog andere mensen die last hebben (gehad) van trage levering?
Wat bedoel je met groot? Het zou normaal hetzelfde moeten zijn iigquote:Op donderdag 5 november 2009 16:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb ook Home PremiumHebben jullie onderaan ook zo'n grote icoontjes?
Groter dan normaalquote:Op donderdag 5 november 2009 16:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met groot? Het zou normaal hetzelfde moeten zijn iig
Ik weet wat groot betekent, maar ik kan moeilijk weten wat jij groot vindt he..quote:Op donderdag 5 november 2009 16:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Groter dan normaaldat is toch niet moeilijk te begrijpen..
Vaag, mij bij downloadt het normaal?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:19 schreef Cudles het volgende:
Utorrent is iets trager met downloaden. Wat is up met dat? Normaal 600 kb/s nu na een tijdje pas 250 kb/s. Heeft het te maken met dat mijn completed torrents weg zijn en me share ratio onwijs laag is? Lijkt me sterk want het is een file met 30000 leechers ofzo
Dat kan ik zo even niet zienquote:Op donderdag 5 november 2009 21:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Vaag, mij bij downloadt het normaal?
Bij mij niet, maar dat heb ik dan ook op small staan lolquote:Op donderdag 5 november 2009 21:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zo groot is ie bij mij ook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |