Langzamer? Denk het nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom alles op classic? Dan draait het langzamer en ziet het er lelijker uit
Event log? Star run eventvwr en dan het SYstem log?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:11 schreef emokid het volgende:
Mijn Acer laptop sluit sinds ik Windows 7 geinstalleerd heb doodleuk af. Zonder waarschuwing of iets, gewoon boem zwart beeld en hij moet opnieuw aan. Dit heb ik met en zonder accustroom. Hoe kan dit in hemelsnaam komen?
Ik wil er niet aan denken dat het een Hardwareprobleem is, want ik heb dit in twee jaar tijd nog nooit gehad. Sinds ik een weekje Windows 7 is het al enkele keren gebeurd.
De vraag is alleen, waar moet ik beginnen met kijken? Het is mij een beetje vaag, ik kan geen eind vinden om te beginnen.
Warmte misschien?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:11 schreef emokid het volgende:
Mijn Acer laptop sluit sinds ik Windows 7 geinstalleerd heb doodleuk af. Zonder waarschuwing of iets, gewoon boem zwart beeld en hij moet opnieuw aan. Dit heb ik met en zonder accustroom. Hoe kan dit in hemelsnaam komen?
Ik wil er niet aan denken dat het een Hardwareprobleem is, want ik heb dit in twee jaar tijd nog nooit gehad. Sinds ik een weekje Windows 7 is het al enkele keren gebeurd.
De vraag is alleen, waar moet ik beginnen met kijken? Het is mij een beetje vaag, ik kan geen eind vinden om te beginnen.
Start - Rechtermuisknop op Computer en dan naar Beheren. Daar vind je aan de linkerkant de logboeken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:27 schreef emokid het volgende:
Ik weet dus duidelijk niet waar ik de logs kan bekijken.Via waar kan ik ze vinden?
De taakbalk is idd een hele vooruitgang!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:51 schreef Frankz0rz het volgende:
Na het een tijdje gebruikt te hebben bevalt het toch wel veel beter dan Vista hoor. Vooral die taakbalk is een verademing, programma's zelf kunnen ordenen is ook een leuke feature.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |