abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74311469
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:37 schreef hayder het volgende:
Waarom als ik op internet explorer kliklt opent ie geen nieuw venster , maar gaat ie verder waar ik was.
En anders rechtsklikken op het IE icoontje en Internet Explorer aanklikken
pi_74311484
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:44 schreef Metalfreak het volgende:
Op mijn laptop werkt op zich alles met Windows 7 Enterprise, maar heb een zeer eigenaardig probleempje: elke eerste keer van de dag met opstarten werkt mijn touchpad niet, start ik de laptop daarna opnieuw op, werkt ie wel... Misschien toch maar eens op zoek naar een andere driver, maar als 'ie het eenmaal doet, doet 'ie het ook probleemloos.
Werkt sneltoets niet? meestal FN + een F toets
  maandag 2 november 2009 @ 12:28:16 #128
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_74311874
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:37 schreef hayder het volgende:
Waarom als ik op internet explorer kliklt opent ie geen nieuw venster , maar gaat ie verder waar ik was.
Ctrl + N voor een nieuw scherm of Ctrl + T voor een nieuw tabblad werkt anders prima bij mij
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_74312133
Ik heb hem ongeveer een maandje draaien hierzo en ondanks dat het superlekker loopt zijn er toch een aantal dingetjes waar ik mij aan stoor.

Minpuntjes
-Soms als ik mijn pc opstart dan herkend hij mijn boxen niet, ik ben dan genoodzaakt om hem ff te resetten.
-Mijn webcam die kon ik bij XP er gwn inpluggen zonder installatiedisc. Nu is dat helaas niet mogelijk meer...De compatibiliteit van windows 7 is helaas nog niet zo up to date ofzo...
-Ik stoor mij behoorlijk aan de mapjes....is het mogelijk om de mapjes van XP te kunnen gebruiken? Zoja, hoe dan?

Gelukkig zijn er ook nog essentiël (voor mij het meest belangrijke!!) pluspunten.

Pluspuntjes
- Thuisnetwerk is supereasy! ik en mijn broeder hebben een netwerkje opgesteld zodat we elkaars content makkelijk kunnen delen en bekijken!
-Met 2 gig geheugen kan ik ontelbaar dingen tegelijk doen...hij loopt NOOIT vast. bij XP was dat wel anders.

Al met al is wondows 7 een superchill besturingssysteem...De snelheid is gewoon niet te vergelijken met XP of vista imo.
De enige echte.
pi_74313156
Wie weet toevallig of de fingerprint sensor van mijn HP laptop automatisch zou werken bij windows 7?
Heb w7 inmiddels op desktop naar volle tevredenheid draaien & het enige wat me ervan weerhoud is dat ik niet weet of ik die fingerprint sensor aan het werk krijg met w7.
pi_74314970
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:11 schreef Tommzzz het volgende:
Wie weet toevallig of de fingerprint sensor van mijn HP laptop automatisch zou werken bij windows 7?
Heb w7 inmiddels op desktop naar volle tevredenheid draaien & het enige wat me ervan weerhoud is dat ik niet weet of ik die fingerprint sensor aan het werk krijg met w7.
Zal moeten werken ja, Fingerprint ondersteuning in Windows 7 is een stuk beter geworden heb ik gelezen.
  maandag 2 november 2009 @ 14:14:12 #132
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_74315102
quote:
Yep, werkt feilloos op mijn HP Laptop (8510p?)... Drivers worden binnengehaald via windows update.
pi_74318068
wat is eigenlijk het verschil tussen bijv. de home premium upgrade en de home premium. dat je voor de upgrade vista nodig hebt?
pi_74318875
quote:
Op maandag 2 november 2009 15:44 schreef Gitaarmat het volgende:
wat is eigenlijk het verschil tussen bijv. de home premium upgrade en de home premium. dat je voor de upgrade vista nodig hebt?
Met de upgrade houd je alle bestanden op je computer.
pi_74320212
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:10 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ah, dat zoek ik dus juist.

Ik kan hem ook krijgen voor 18 euro.
  maandag 2 november 2009 @ 17:41:06 #136
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_74321682
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:51 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Ah, dat zoek ik dus juist.

Ik kan hem ook krijgen voor 18 euro.
Let wel op de upgrade paths, je kunt niet zomaar van elke versie van Vista naar elke versie van 7 gaan: http://technet.microsoft.com/en-us/library/dd772579(WS.10).aspx
Don't let my username fool you...
pi_74337224
27,50 voor mijn free upgrade kit
pi_74339381
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:42 schreef Rejected het volgende:
27,50 voor mijn free upgrade kit
Belasting, invoer, verzend kosten.. wordt overal gezegd dat de "free" per land verschilt..
pi_74339459
Ja vast, Sony zal er vast niks aan verdienen.
pi_74339499
quote:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=1b544e90-7659-4bd9-9e51-2497c146af15
pi_74339750
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:12 schreef wc-eend het volgende:
FFS

Dell heeft een kut windows 7 upgrade site..

Inloggen wilt niet lukken, wachtwoord reset werkt niet, telefonische helpdesk kan me niet helpen en verwijst me naar de contact form op de website, al 4x ingevuld maar geen reactie gehad...

AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH
eigen schuld... wie koopt er nou een dell
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 3 november 2009 @ 08:34:58 #142
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74339863
Ik kan mijn Epson printer (wifi) niet installeren op Windows 7. Krijg steeds een nietszeggende foutmelding, iemand hetzelfde probleem?
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_74340079
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:10 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

heb even een tijdje onder een steen gewoont en de hele release gemist heb aantal vragen

waar kan ik de verschillen vinden tussen home, prmium enz enz? (neem aan dat er verschillen zitten tussen vista en W7)

is de upgrade goedkoper?
kan je de upgrade ook installeren op een kale PC?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_74340158
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 08:52 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

heb even een tijdje onder een steen gewoont en de hele release gemist heb aantal vragen

waar kan ik de verschillen vinden tussen home, prmium enz enz? (neem aan dat er verschillen zitten tussen vista en W7)

is de upgrade goedkoper?
kan je de upgrade ook installeren op een kale PC?
Er is o.a. dit plaatje:

De verdere vragen:

ja
ja

Edit:

Verder heb ik deze nog gevonden:

pi_74341303
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 08:23 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

eigen schuld... wie koopt er nou een dell
Mijn ouders, hebben al meerdere dells gehad, en nooit problemen, systemen waren perfect, nog steeds alleen de service is op dit moment, voor ons kut
pi_74343478
quote:
GoT-lezers waarschuwen voor verkoop illegale sleutels Windows 7

Verschillende lezers op het GoT-forum waarschuwen voor twee websites die illegale productsleutels voor Windows 7 verkopen. De keys zijn uitsluitend bedoeld voor ontwikkelaars op het MSDN-platform. Microsoft is op de hoogte gebracht.

De sites G2play.net en de Onlinekeystore.com bieden beide de mogelijkheid om diverse uitvoeringen van Windows 7 en de bijbehorende productsleutels online aan te schaffen. Een aantal Windows 7-gebruikers melden echter op GoT dat zij na het controleren van de productsleutel erachter kwamen een MSDN-sleutel te hebben ontvangen. Hoewel de sleutel wel werkt tijdens de installatie en Windows 7 geactiveerd wordt, is het verboden om productsleutels voor het MSDN-platform - die bedoeld zijn voor ontwikkelaars - aan derden te verstrekken of te verhandelen. Bovendien is denkbaar dat de MSDN-sleutels in de toekomst op een zwarte lijst worden gezet, waardoor de betreffende Windows-installaties niet langer van updates kunnen worden voorzien.

Enkele gebruikers die een illegale sleutel hadden ontvangen, hebben naar eigen zeggen tot nu toe zonder succes contact gezocht met de twee websites in een poging de zaak aan te kaarten. Op beide webwinkels wordt op het moment van schrijven nog steeds geadverteerd met Windows 7. Inmiddels is de helpdesk van Microsoft Nederland op de hoogte gebracht. Deze heeft de meldingen doorgestuurd naar Microsoft in de VS, die het aanpakken van online piraterij moet coördineren. Of de gebruikers die een illegale sleutel hebben aangekocht alsnog een legale sleutel kunnen bemachtigen, is nog onduidelijk.
http://tweakers.net/nieuw(...)utels-windows-7.html
pi_74347097
quote:
'Service Pack 1 voor Windows 7 verschijnt zomer 2010'

Door Olaf van Miltenburg, dinsdag 3 november 2009 12:52, views: 3.280

De eerste bèta van het eerste Service Pack voor Windows 7 verschijnt nog in 2009, in de zomer van 2010 komt de rtm-versie uit en in het najaar kan iedereen SP1 downloaden. Dat is, volgens een Russische site, althans de planning van Microsoft.

Windows 7 Service Pack 1 krijgt twee bèta's en twee release candidates, zo beweert de Rusische site Wzor.net. Ook heeft de site een afbeelding gepubliceerd waarop de interne mappen-structuur van SP1-builds te zien zou zijn. Testers zouden al in december van dit jaar over de eerste bèta-release kunnen beschikken, terwijl deze versie in januari 2010 publiekelijk gemaakt zou worden. In de zomermaanden moet het pakket vervolgens het rtm-stempel krijgen zodat deze naar oems gestuurd kan worden, en in het najaar moet SP1 voor Windows 7 voor iedereen te downloaden zijn. Wzor.net kreeg dit jaar bekendheid toen de site de komst van verschillende builds van Windows 7 zelf naar buiten bracht.

Microsoft begint direct na het verschijnen van een nieuw besturingssysteem aan de ontwikkeling van een Service Pack, waarbij de bugs en incompatibiliteiten die na de introductie opduiken worden aangepakt. Als het gepubliceerde releaseschema juist is, arriveert SP1 relatief snel na het verschijnen van Windows 7. Na de introductie van Windows Vista duurde het namelijk negen maanden voor de eerste beta van SP1 werd vrijgegeven, terwijl deze dertien maanden na de release van het OS de rtm-status kreeg.
http://tweakers.net/nieuw(...)ijnt-zomer-2010.html
pi_74347145
Zo Windows 7 (HP OEM) besteld. Wordt sinds lange tijd weer eens een legale licentie
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_74347992
Heb begin vorige week Windows 7 besteld via Sony,wanneer komt die denk je dan binnen? en kan je ergens zien hoe lang het nog duurt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')