Je kan je meest gebruikte apps toch pinnen aan je taakbalk?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
En mijn snel starten balk?
Want?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:13 schreef Pek het volgende:
Ik wacht wel even met overstappen tot het eerste servicepack er is.
True, maar dan heb ik weer zo'n volle taakbalk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:13 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Je kan je meest gebruikte apps toch pinnen aan je taakbalk?
win7 komt bij over als een volwassen besturingssysteem en niet eentje die zit te springen om een SP. Dat was bij XP (SP2 ev.) en Vista (SP1 ev.) wel anders!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:13 schreef Pek het volgende:
Ik wacht wel even met overstappen tot het eerste servicepack er is.
Geen problemen tegen gekomen met firefox hier, draai nu een maand 7 Professional.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Firefox werkt ook als een lul op een drumstel
Wilt niet herstarten, blijft hangen, loopt vast, muziek crasht erdoor. Sterf
Ok, de iconen van QL zijn iets kleiner. Ik zet ook veel gebruikte programma's vast in m'n startmenu.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
True, maar dan heb ik weer zo'n volle taakbalk.
Dat is een goeie, :quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb meteen Live Messenger (Live Messenger ja!) laten draaien in Vista compatibiliteitsmodus zodat hij gewoon weer bij m'n klok komt ipv over mn hele taakbalk
??quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb meteen Live Messenger (Live Messenger ja!) laten draaien in Vista compatibiliteitsmodus zodat hij gewoon weer bij m'n klok komt ipv over mn hele taakbalk
Ik heb notifier plus gedownload en daarmee blijft het wachtwoord ook niet opgeslagen. Ik moest gisteren mijn cookies ergens voor wissen en sindsdien blijft nergens mijn wachtwoord meer staan. Het lijkt me dus echt een windows-probleem en niet een gmaill-probleem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gmail notifier werkt hier perfect onder windows 7
heb je een videokaart met 2 uitgangen? probeer dan de uitgangen eens om te draaien.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:59 schreef endr0me het volgende:
Ik zit met een vreemd probleem, installeer vanaf een externe HD.
Partitie kiezen etc gaat prima, daarna is het kopieren van de bestanden binnen 5 minuten gebeurd.. enfin reboot en 'windows starten' om vervolgens over te gaan in 'registerinstellingen bijwerken'.. na ongeveer 10 seconden op dit scherm slaat mijn scherm zwart (houd wel signaal want springt neit in stand by) en gebeurd er helemaal niks meer.
Met google vind ik niemand met hetzelfde probleem.. hierna zou het scherm 'services starten' moeten verschijnen, daar ben ik al wel achter. Uiteraard installatie geprobeerd met een zo'n kaal mogelijk systeem (muis, tobo, geen dvd, geen pci kaarten). Ook installatie vanaf een dvd geeft hetzelfde probleem!
Iemand een mogelijke oplossing?
Ik installeer met een vga monitor (met dvi schijnen wat problemen te kunnen zijn met nvidia kaarten) en ik heb floppy disabled in het bios..
specs:
asus p5k-epu
e6550
corsair 2x 1 gig
nvidia 8600gt
naja niet hele taakbalkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
??
Ik heb een icoontje van messenger in m'n taakbalk staan, meer niet....
Hoe krijg je 'm dan over je hele taakbalk heen??
Ik krijg een vierkantje....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
naja niet hele taakbalk
Maar je krijgt wel (als je Messenger aan hebt staan) een lap net als ieder ander programma en met afsluiten dan is hij meteen helemaal weg!
Ik vind het in ieder geval fijner om hem naast de klok te hebben
Oh, naja misschien heb ik dan niet goed genoeg m'n best gedaan!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik krijg een vierkantje....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |