Niks mis mee.quote:
Ja je kunt nu een niveau opgeven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verder nog niet echt dingen tegengekomen, ik wil die UAC (of dat ding) weer uitzetten, i.p.v. een vinkje in Vista is dat nu zo'n vage schuifbalk?
Prima dan had ik hem inderdaad al gevonden, ik vond het zo prettig in Vista dat je hem gelijk uit kon kieperen. Maar goed, dan maar een lage stand aanhouden en komt het ook wel goed.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja je kunt nu een niveau opgeven.
Op zich als je hem op default zet dan is het al een stuk minder irritant dan in Vista.
Nog lager = nog minder meldingen!
Ik heb meteen Live Messenger (Live Messenger ja!) laten draaien in Vista compatibiliteitsmodus zodat hij gewoon weer bij m'n klok komt ipv over mn hele taakbalkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Prima dan had ik hem inderdaad al gevonden, ik vond het zo prettig in Vista dat je hem gelijk uit kon kieperen. Maar goed, dan maar een lage stand aanhouden en komt het ook wel goed.
Verder nog dingen die noemswaardig zijn om even aan te passen?
Ja heb ik ook al gedaan, verder net even mijn iTunes ljst weer terug gezet met de importeer mode en mijn documenten maar weer even terug kieperen. Ik had begrepen dat VLC nog niet erg compatible is?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb meteen Live Messenger (Live Messenger ja!) laten draaien in Vista compatibiliteitsmodus zodat hij gewoon weer bij m'n klok komt ipv over mn hele taakbalk
Nog niet geprobeerd!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja heb ik ook al gedaan, verder net even mijn iTunes ljst weer terug gezet met de importeer mode en mijn documenten maar weer even terug kieperen. Ik had begrepen dat VLC nog niet erg compatible is?
Als je die balk helemaal naar beneden schuift dan is UAC toch uit? Ik krijg iig geen meldingen meerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb meteen Live Messenger (Live Messenger ja!) laten draaien in Vista compatibiliteitsmodus zodat hij gewoon weer bij m'n klok komt ipv over mn hele taakbalk
Bedankt, heb die administrator in de C:\users maar verwijderd. Nutteloos aangezien de administrator account standaard is gedisabled.quote:
Die mis ik totaal niet. Heb zelfs op het werk m'n XP taakbalk omgetoverd naar W7. Werkt echt super!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo Up and Running!
Moet wel even wennen, vooral mijn oude menu start mis ik
Je kan je meest gebruikte apps toch pinnen aan je taakbalk?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
En mijn snel starten balk?
Want?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:13 schreef Pek het volgende:
Ik wacht wel even met overstappen tot het eerste servicepack er is.
True, maar dan heb ik weer zo'n volle taakbalk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:13 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Je kan je meest gebruikte apps toch pinnen aan je taakbalk?
win7 komt bij over als een volwassen besturingssysteem en niet eentje die zit te springen om een SP. Dat was bij XP (SP2 ev.) en Vista (SP1 ev.) wel anders!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:13 schreef Pek het volgende:
Ik wacht wel even met overstappen tot het eerste servicepack er is.
Geen problemen tegen gekomen met firefox hier, draai nu een maand 7 Professional.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Firefox werkt ook als een lul op een drumstel
Wilt niet herstarten, blijft hangen, loopt vast, muziek crasht erdoor. Sterf
Ok, de iconen van QL zijn iets kleiner. Ik zet ook veel gebruikte programma's vast in m'n startmenu.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
True, maar dan heb ik weer zo'n volle taakbalk.
Dat is een goeie, :quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
??quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb notifier plus gedownload en daarmee blijft het wachtwoord ook niet opgeslagen. Ik moest gisteren mijn cookies ergens voor wissen en sindsdien blijft nergens mijn wachtwoord meer staan. Het lijkt me dus echt een windows-probleem en niet een gmaill-probleem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gmail notifier werkt hier perfect onder windows 7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |