Als jij met 2 gig. extra denkt dat alles ineens opgelost is.. Dan zou ik nog is een cursus Word gaan volgenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:00 schreef Ssswing het volgende:
tot nog toe weinig verschil hier qua performance in vergelijking met vista. Was juist overgestapt op 7 om mijn machine een sneller te kunnen laten draaien
Enige suggesties voor het beter laten draaien zijn welkom! Zit erover te denken om maar 6gb geheugen erin te zetten ipv de 4 die ik nu nog heb.
Het ziet er wel allemaal tof uit moet ik zeggen, en ben verslingerd aan die idiote post-it velletjes. Normaal lagen ze altijd om mijn beeldscherm heen
Ik ben geen ontwikkelaar, ik ben helpdeskmedewerker, accountmanager en software tester en allround bedrijfshoer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat had je toch allang moeten doen als beetje ontwikkelaar?
Zelfkennis is okéquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben geen ontwikkelaar, ik ben helpdeskmedewerker, accountmanager en software tester en allround bedrijfshoer.
Ja. Mee eens!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo Up and Running!
Moet wel even wennen, vooral mijn oude menu start mis ik
Live Messengerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Windows firewall fucked Live Messenger echt helemaal opIk heb mijn Windows firewall uitzet want ik kon niet cammen, smileys verdwenen enz.. En wat jij zegt had ik ook eens gehad met W7 RC. Misschien even proberen je firewall uit te zetten?
Verder nog niet echt dingen tegengekomen, ik wil die UAC (of dat dingquote:
Niks mis mee.quote:
Ja je kunt nu een niveau opgeven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verder nog niet echt dingen tegengekomen, ik wil die UAC (of dat ding) weer uitzetten, i.p.v. een vinkje in Vista is dat nu zo'n vage schuifbalk?
Prima dan had ik hem inderdaad al gevonden, ik vond het zo prettig in Vista dat je hem gelijk uit kon kieperen. Maar goed, dan maar een lage stand aanhouden en komt het ook wel goed.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja je kunt nu een niveau opgeven.
Op zich als je hem op default zet dan is het al een stuk minder irritant dan in Vista.
Nog lager = nog minder meldingen!
Ik heb meteen Live Messenger (Live Messenger ja!) laten draaien in Vista compatibiliteitsmodus zodat hij gewoon weer bij m'n klok komt ipv over mn hele taakbalkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Prima dan had ik hem inderdaad al gevonden, ik vond het zo prettig in Vista dat je hem gelijk uit kon kieperen. Maar goed, dan maar een lage stand aanhouden en komt het ook wel goed.
Verder nog dingen die noemswaardig zijn om even aan te passen?
Ja heb ik ook al gedaan, verder net even mijn iTunes ljst weer terug gezet met de importeer mode en mijn documenten maar weer even terug kieperen. Ik had begrepen dat VLC nog niet erg compatible is?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb meteen Live Messenger (Live Messenger ja!) laten draaien in Vista compatibiliteitsmodus zodat hij gewoon weer bij m'n klok komt ipv over mn hele taakbalk
Nog niet geprobeerd!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja heb ik ook al gedaan, verder net even mijn iTunes ljst weer terug gezet met de importeer mode en mijn documenten maar weer even terug kieperen. Ik had begrepen dat VLC nog niet erg compatible is?
Als je die balk helemaal naar beneden schuift dan is UAC toch uit? Ik krijg iig geen meldingen meerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb meteen Live Messenger (Live Messenger ja!) laten draaien in Vista compatibiliteitsmodus zodat hij gewoon weer bij m'n klok komt ipv over mn hele taakbalk
Bedankt, heb die administrator in de C:\users maar verwijderd. Nutteloos aangezien de administrator account standaard is gedisabled.quote:
Die mis ik totaal niet. Heb zelfs op het werk m'n XP taakbalk omgetoverd naar W7. Werkt echt super!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo Up and Running!
Moet wel even wennen, vooral mijn oude menu start mis ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |