Ik dacht dat de 18 euro prijs alleen voor medewerkers van onderwijsinstellingen is, en dus niet voor studenten. Maar ik weet er verder ook het fijne niet vanquote:
Hier is het pakketje inmiddels binnenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eerst mijn pakketje naar Zwitserland sturen en dan melden dat ze hem hebben gepost maar nee hoor, nog niets gehad.
Inmiddels ook in de bus! Einde van de middag gekomenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:25 schreef morg78 het volgende:
[..]
Hier is het pakketje inmiddels binnen. Geen idee of het geholpen heeft, maar ik heb vorige week (naar aanleiding van een tracking id dat er in mijn geval ook op wees dat één of andere Zwitser met 'mijn' windows 7 aan de haal ging
) een mailtje gestuurd naar de helpdesk van MS.
Windows firewall fucked Live Messenger echt helemaal opquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
Iemand enig idee waarom messenger live de installatie gaat terugdraaien na 100% installatie?
Ik lees er meer over op het net, maar heb nog niks kunnen vinden helaasch.
ga ik zo eens testen... Thanksquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Windows firewall fucked Live Messenger echt helemaal opIk heb mijn Windows firewall uitzet want ik kon niet cammen, smileys verdwenen enz.. En wat jij zegt had ik ook eens gehad met W7 RC. Misschien even proberen je firewall uit te zetten?
Linus Torvalds, de man achter de linux-kernelquote:
Werkt helaas nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Windows firewall fucked Live Messenger echt helemaal opIk heb mijn Windows firewall uitzet want ik kon niet cammen, smileys verdwenen enz.. En wat jij zegt had ik ook eens gehad met W7 RC. Misschien even proberen je firewall uit te zetten?
kun je er niet 1 extra voor mij bestellenquote:
Mijn collega wacht er ook nog steeds op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:47 schreef Wheelgunner het volgende:
Nog iemand die via Acer een gratis (excl verzendkosten) update heeft besteld? Al wat binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |