Precies waar ik op gehoopt had. Leek me ook niet dat Dennis dit uur zou blijven doen, want de naam van het programma was sinds Van Inkel nog niet veranderd (Q&Q is ook een beetje een rare naam als beide Q-Music dj's weg zijn).quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra dus vanaf volgende week ook op KX.
Ja, psies. Kijken wat ie ervan gaat makenquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Precies waar ik op gehoopt had. Leek me ook niet dat Dennis dit uur zou blijven doen, want de naam van het programma was sinds Van Inkel nog niet veranderd (Q&Q is ook een beetje een rare naam als beide Q-Music dj's weg zijn).
Ik ben benieuwd wat dat wordtquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra dus vanaf volgende week ook op KX.
Crisis he? Ze hebben wat oude nieuwsberichten gepakt zodat ze geen journalisten aan het werk hoefden te zetten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is dit voor oud nieuws allemaal?
Idd, dat lijkt er opquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Crisis he? Ze hebben wat oude nieuwsberichten gepakt zodat ze geen journalisten aan het werk hoefden te zetten.
Precies, daarom ben ik ook nog wat sceptisch. Maar we zullen zien.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet teveel, hoop ik. Dat kennen we nou wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |