Dat vond ik dan wel weer matig. Maar blijkbaar wilde Fred maar wat graag een massage weggeven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:49 schreef on_air het volgende:
Dat was geen zingen natuurlijk. Dan is het al een stuk makkelijker.
Was bang dat er een plaat kwam die ik niet kende. Wat al knap is, maar toch.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat vond ik dan wel weer matig. Maar blijkbaar wilde Fred maar wat graag een massage weggeven.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:54 schreef broer het volgende:
Godmiljaarallemachtig, Lana is écht dronken!
Mis ik dan weer net. Was aan de telefoon en had de radio zacht gezet. Kon nog wel horen dat Lana de slappe lach had.quote:
Kon niets van ze verstaan...quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je was trouwens erg scherp net. Leek wel maandagochtend.
Kunnen we maandag niet Fred bellen om hem mee te laten zingen met de eerste regel van een plaat?quote:
Waarschijnlijk krijg je al de nodige info van Lana.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:03 schreef on_air het volgende:
Denk niet dat ik nu ooit nog iets van Rob te horen krijg...
Als het geen onbekend nummer was geweest wat me belde, dan ja.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kunnen we maandag niet Fred bellen om hem mee te laten zingen met de eerste regel van een plaat?
Doelde op mijn demo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je al de nodige info van Lana.
Maar gezien haar huidige toestand is dat ook te betwijfelen.
Dát wist ik al. Maar als hij 'em ooit nog tegenkomt en zich dan dit herinnert is het wel einde oefening.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, dat kun je vergeten. Rob is een organisatorische chaos.
Als je de massage van Fred af gaat halen, moet je gewoon een rokje en laarzen dragen. Als Fred het aan Rob vertelt ben je binnen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Dát wist ik al. Maar als hij 'em ooit nog tegenkomt en zich dan dit herinnert is het wel einde oefening.
Ik ga mijn massage wel in de studio halen volgende week.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je de massage van Fred af gaat halen, moet je gewoon een rokje en laarzen dragen. Als Fred het aan Rob vertelt ben je binnen.
Even mezelf quoten, hoor. Het nieuwe-liedjes-station van KX is al te luisteren via Shoutcast.com (rechtstreekse iTunes-link).quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:48 schreef broer het volgende:
Zouden ze vandaag nog dit station lanceren?
quote:Deze week toch maar eens gaan warm draaien in de kantoorstudio. Aanstaande vrijdag m'n debuut op KX Radio!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |