die boeren liggen gewoon te afgelegen voor de regen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:05 schreef V1z0R het volgende:
Hoor ik net op de radio dat er weer extra maatregelen worden getroffen omdat het steeds vaker regent en meer.
G.V.D. lees bijna overal dat boeren het moeilijk hebben door droogte.....
Het klimaat verandert toch? Wat is daar leugenachtig aan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:44 schreef Communistenkogel het volgende:
klimaatverandering is de grootse leugen die de linkse kapitalistische westerse wereld heeft bedacht
Maar niet door de gegeven reden...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het klimaat verandert toch? Wat is daar leugenachtig aan?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
die boeren liggen gewoon te afgelegen voor de regen.
Debiel! Vergelijk het met een emmer die altijd in evenwicht was. De mens is dan als het waren de laatste druppel die het evenwicht verstoord waardoor de emmer overloopt. Dat is er nu aan de hand.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:05 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Klimaat is altijd aan verandering onderhevig. Pas als het niet meer verandert zou ik me echt zorgen gaan maken.
Alsof er ook maar enige twijfel bestaat dat CO2 een broeikasgas is. Als je daar gigatonnen van in de atmosfeer pompt gaat er gegarandeerd iets gebeuren. Het leuke is dan weer wel dat niemand weet wat het effect precies zal zijn, en dat de politici het hele fenomeen niet eens begrijpen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar niet door de gegeven reden...
Sinds het bestaan van deze aardbol veranderd het klimaat.
Achja. Die Al Gore beweert ook het internet uitgevonden te hebben. Gast is niet helemaal 100% als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:44 schreef Communistenkogel het volgende:
klimaatverandering is de grootse leugen die de linkse kapitalistische westerse wereld heeft bedacht
Zullen we boeren maar niet als graadmeter van de toestand van het klimaat nemen? Boeren klagen altijd joh. Als de oogst goed is is er een overschot dan zijn de prijzen te laag, als de prijzen laag zijn kunnen ze daar niet van profiteren omdat de oogst (dus) slecht was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:05 schreef V1z0R het volgende:
Hoor ik net op de radio dat er weer extra maatregelen worden getroffen omdat het steeds vaker regent en meer.
G.V.D. lees bijna overal dat boeren het moeilijk hebben door droogte.....
Dat heeft hij nooit beweerd. Hij heeft beweerd dat hij er voor heeft gezorgd dat er een subsidie is verstrekt aan de groep mensen die uiteindelijk het internet heeft uitgevonden. En dat is gewoon feitelijk juist.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Achja. Die Al Gore beweert ook het internet uitgevonden te hebben.
Er zijn onderzoeken genoeg die dit bewijzen....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:09 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Debiel! Vergelijk het met een emmer die altijd in evenwicht was. De mens is dan als het waren de laatste druppel die het evenwicht verstoord waardoor de emmer overloopt. Dat is er nu aan de hand.
De mens verstoort de balans waardoor het klimaat totaal verneukt wordt. Ik snap ook niet dat mensen dat niet inzien. Bekijk alleen al die honderden miljoenen auto';s die dagelijks rondrijden op deze planeet . Die uitlaatgassen gaan allemaal dezelfde atmosfeer in hoor.
Als het de mens niet is dan is het wel een vulkaan of een meteoriet die op de aarde knalt. Ik geloof best dat de menselijke inbreng van invloed kan zijn op het klimaat en ben er voorstander van om de uitstoot van schadelijke gassen te verminderen. Ik zie die zaken wel als een losstaand iets.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:09 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Debiel! Vergelijk het met een emmer die altijd in evenwicht was. De mens is dan als het waren de laatste druppel die het evenwicht verstoord waardoor de emmer overloopt. Dat is er nu aan de hand.
De mens verstoort de balans waardoor het klimaat totaal verneukt wordt. Ik snap ook niet dat mensen dat niet inzien. Bekijk alleen al die honderden miljoenen auto';s die dagelijks rondrijden op deze planeet . Die uitlaatgassen gaan allemaal dezelfde atmosfeer in hoor.
Het feit dat je het met een overlopende emmer vergelijkt laat wel zien dat je geen idee hebt hoe het systeem werkt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:09 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Nou helder licht verklap ons hoe het dan wel werkt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:01 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het feit dat je het met een overlopende emmer vergelijkt laat wel zien dat je geen idee hebt hoe het systeem werkt.
Hij stelt dat er een balans is en dat is gewoonweg onjuist. De verandering van het klimaat is een proces en in dat proces is altijd variatie aanwezig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou helder licht verklap ons hoe het dan wel werkt.
De klopt geheel, maar die variatie die we nu aanbrengen is nogal een grote uitslag in het complexe regelsysteem waarbij de vraag maar is of er nog genoeg feedback en uitdemping in het klimaat systeem zit om in dit rustige klimaat model wat we nu nog hebben te blijven zitten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:08 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Hij stelt dat er een balans is en dat is gewoonweg onjuist. De verandering van het klimaat is een proces en in dat proces is altijd variatie aanwezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |