abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74114503
Hoor ik net op de radio dat er weer extra maatregelen worden getroffen omdat het steeds vaker regent en meer.

G.V.D. lees bijna overal dat boeren het moeilijk hebben door droogte.....
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_74114535
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:05 schreef V1z0R het volgende:
Hoor ik net op de radio dat er weer extra maatregelen worden getroffen omdat het steeds vaker regent en meer.

die boeren liggen gewoon te afgelegen voor de regen.
-
pi_74114652
Godverdomme! Autistische debiel, begin er dan ook niet over! Kutuser!
pi_74114781
Allemaal hoax, ze willen dat we belasting betalen voor CO2 uitstoot. Belasting op ademen, dus.
pi_74114928
"Klimaatverandering"

Simpel snel cashen bedoelen ze.

Of hadden we voor de ijstijd ook een industriele beschaving, die toen weggevaagd is en opeens was alles weer goed?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_74116000
klimaatverandering is de grootse leugen die de linkse kapitalistische westerse wereld heeft bedacht
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:51:41 #7
3185 Adelante
To let it go now
pi_74116275
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:44 schreef Communistenkogel het volgende:
klimaatverandering is de grootse leugen die de linkse kapitalistische westerse wereld heeft bedacht
Het klimaat verandert toch? Wat is daar leugenachtig aan?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_74116359
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:51 schreef Adelante het volgende:

[..]

Het klimaat verandert toch? Wat is daar leugenachtig aan?
Maar niet door de gegeven reden...
Sinds het bestaan van deze aardbol veranderd het klimaat.
pi_74116409
En straks weer winter.
pi_74116659
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:55 schreef InternetNinja het volgende:
En straks weer winter.
winter, bah wat haat ik dat.
pi_74116669
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:05 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

die boeren liggen gewoon te afgelegen voor de regen.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:05:35 #12
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74116823
Klimaat is altijd aan verandering onderhevig. Pas als het niet meer verandert zou ik me echt zorgen gaan maken.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:08:44 #13
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74116921
De best verzonnen geldkoe aller tijden. Als daar een prijs voor bestond, dan ging hij naar de wereldpolitiek.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_74116963
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:05 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Klimaat is altijd aan verandering onderhevig. Pas als het niet meer verandert zou ik me echt zorgen gaan maken.
Debiel! Vergelijk het met een emmer die altijd in evenwicht was. De mens is dan als het waren de laatste druppel die het evenwicht verstoord waardoor de emmer overloopt. Dat is er nu aan de hand.

De mens verstoort de balans waardoor het klimaat totaal verneukt wordt. Ik snap ook niet dat mensen dat niet inzien. Bekijk alleen al die honderden miljoenen auto';s die dagelijks rondrijden op deze planeet . Die uitlaatgassen gaan allemaal dezelfde atmosfeer in hoor.
pi_74117282
Mensen die denken dat klimaatverandering een hoax is
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:23:19 #16
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_74117383
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:53 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Maar niet door de gegeven reden...
Sinds het bestaan van deze aardbol veranderd het klimaat.
Alsof er ook maar enige twijfel bestaat dat CO2 een broeikasgas is. Als je daar gigatonnen van in de atmosfeer pompt gaat er gegarandeerd iets gebeuren. Het leuke is dan weer wel dat niemand weet wat het effect precies zal zijn, en dat de politici het hele fenomeen niet eens begrijpen.
pi_74117883
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:44 schreef Communistenkogel het volgende:
Achja. Die Al Gore beweert ook het internet uitgevonden te hebben. Gast is niet helemaal 100% als je het mij vraagt.
pi_74117944
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:05 schreef V1z0R het volgende:

Zullen we boeren maar niet als graadmeter van de toestand van het klimaat nemen? Boeren klagen altijd joh. Als de oogst goed is is er een overschot dan zijn de prijzen te laag, als de prijzen laag zijn kunnen ze daar niet van profiteren omdat de oogst (dus) slecht was.
pi_74117995
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:38 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Achja. Die Al Gore beweert ook het internet uitgevonden te hebben.
Dat heeft hij nooit beweerd. Hij heeft beweerd dat hij er voor heeft gezorgd dat er een subsidie is verstrekt aan de groep mensen die uiteindelijk het internet heeft uitgevonden. En dat is gewoon feitelijk juist.
pi_74118426
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:09 schreef NoShitSherlock het volgende:

[..]

Debiel! Vergelijk het met een emmer die altijd in evenwicht was. De mens is dan als het waren de laatste druppel die het evenwicht verstoord waardoor de emmer overloopt. Dat is er nu aan de hand.

De mens verstoort de balans waardoor het klimaat totaal verneukt wordt. Ik snap ook niet dat mensen dat niet inzien. Bekijk alleen al die honderden miljoenen auto';s die dagelijks rondrijden op deze planeet . Die uitlaatgassen gaan allemaal dezelfde atmosfeer in hoor.
Er zijn onderzoeken genoeg die dit bewijzen....

Net zoals er onderzoeken genoeg zijn die aantonen dat in perioden dat de mens nog geen enkele invloed uitoefende op de aardbol, de klimatologische veranderingen veel sneller en desastreuzer waren dan nu.

Take your pick. Bottomline: we hebben met z'n allen gewoonweg geen benul.
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:58:56 #21
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74118553
quote:

[..]

Als het de mens niet is dan is het wel een vulkaan of een meteoriet die op de aarde knalt. Ik geloof best dat de menselijke inbreng van invloed kan zijn op het klimaat en ben er voorstander van om de uitstoot van schadelijke gassen te verminderen. Ik zie die zaken wel als een losstaand iets.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:01:04 #22
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_74118622
quote:

[..]

Het feit dat je het met een overlopende emmer vergelijkt laat wel zien dat je geen idee hebt hoe het systeem werkt.
pi_74118699
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:01 schreef Nobu het volgende:

[..]

Het feit dat je het met een overlopende emmer vergelijkt laat wel zien dat je geen idee hebt hoe het systeem werkt.
Nou helder licht verklap ons hoe het dan wel werkt.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:08:26 #24
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74118835
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:03 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nou helder licht verklap ons hoe het dan wel werkt.
Hij stelt dat er een balans is en dat is gewoonweg onjuist. De verandering van het klimaat is een proces en in dat proces is altijd variatie aanwezig.
pi_74119120
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:08 schreef Ron.Burgundy het volgende:

Hij stelt dat er een balans is en dat is gewoonweg onjuist. De verandering van het klimaat is een proces en in dat proces is altijd variatie aanwezig.
De klopt geheel, maar die variatie die we nu aanbrengen is nogal een grote uitslag in het complexe regelsysteem waarbij de vraag maar is of er nog genoeg feedback en uitdemping in het klimaat systeem zit om in dit rustige klimaat model wat we nu nog hebben te blijven zitten.

Bij regelsystemen kun je zomaar een drempelwaarde passeren waardoor het systeem opeens flink instabiel wordt.

We moeten niet vergeten dat we met zijn ruim 6 miljarden mensen afhankelijk zijn van de huidige klimaat zones en verdelingen daarvan, wanneer we een ijstijd krijgen hebben we als we pech hebben gletsjers tot utrecht liggen en wanneer het flink warmer wordt krijgen we utrecht aan zee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')