Tsk, omdat het jou niet past is het maar meteen een trol-topic...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hoe is het met je aarskloof trolkoning TS?
Wat doe je nu binnen dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef skattebaut het volgende:
En zoals ik al zei, ik moet buiten werken en wordt er gek van.
Oh? dan moet iemand ze heropvoeden, ik heb van SHH nl. geen last.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
Vliegende luizen zijn dat. Die hebben een voorkeur voor schimmelhoofdhuid.
Terug gekomen van een klant, en nu factureren, hoezo?quote:
Nou jij moet wel vreemdere dingen verklaren aan je klantjes toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef skattebaut het volgende:
En nee, ik kan het niet aan mijn klanten verklaren als ik continu steekvlammen sta maken met deo en aansteker...
quote:Pesticides used for whiteflies control are nenonicotinoids. Products containing nenonicotinoid compounds have one of these four active ingredients: clothianidin (commercial), dinotefuran (over the counter and commercial), imidacloprid (over the counter and commercial) and thiamethoxam (commercial).
Kerel, zeg wat je moet, of tief aub op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nou jij moet wel vreemdere dingen verklaren aan je klantjes toch?
Hee, had idd net ook dit plaatje gezien in wiki.quote:
ja of je hebt bepaalde planten in huisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:15 schreef skattebaut het volgende:
Toch wel gek dat ik er alleen last van heb...
Zou het kunnen dat alle andere bouwvakkervolk rookt???
Imperfect cell naar perfect cell. AMAGAWD CALL SUPER SAIYAN VEGETA!quote:
Hebben ze wel geen plek meer om te kruipenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Als ze op TS hoofd zitten is het niet slim fikt je haar van af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |