is dat die balkanplaatquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stereo love van Edward Maya & Vika Jigulina. Toffe plaat
Jup via telefoon meegelezen hierquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dus de hele dag weer via Wifi geinternet?Vrijwel heel Grunn heeft nu goed bereik
Goed bezigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Jup via telefoon meegelezen hiern
Neuh, aan tafelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:05 schreef gerbenp het volgende:
Rustig hier, zit iedereen in het thuisbezorgd topic?
ik ben onze eigen gemaakte lasagna van het weekeinde aan het opwarmenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:05 schreef gerbenp het volgende:
dinsdag-goede-tv-dagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:05 schreef gerbenp het volgende:
Ik zit aan een thuisbezorgd gratis Turkse Pizzaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:05 schreef gerbenp het volgende:
Ik kan hier niks bestellen, omdat ik niet in de buurt woon van een bedrijf dat meedoet aan de deal, kan wel een postcode in een andere plaats hier in de buurt gaan invoeren, als dat helpt dan doe ik dat wel ffquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:21 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik zit aan een thuisbezorgd gratis Turkse Pizza![]()
voel me nog niet lekker genoeg om de shoarmaboer te overvallen ermeequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik kan hier niks bestellen, omdat ik niet in de buurt woon van een bedrijf dat meedoet aan de deal, kan wel een postcode in een andere plaats hier in de buurt gaan invoeren, als dat helpt dan doe ik dat wel ff
Nu kan het wel, gewoon postcode hier in de buurt invoeren en dan onze postcode invoeren bij het formulierquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
voel me nog niet lekker genoeg om de shoarmaboer te overvallen ermee
Ik heb vijf minibakjes besteld. Nog nooit B&J ijs gegetenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:32 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft 2 bekers Ben & Jerry's zojuist nog even besteld bij New York Pizza in Heemstede via Thuisbezorgd.nl.
Best wel lekker B&Jquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb vijf minibakjes besteld. Nog nooit B&J ijs gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |