Ik zou Fake Blood leuk vinden...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:48 schreef muisje-eliza het volgende:
moeten we nog duimen dat Kane niet de nieuwe MH word? of kunnen we 100% zeker achteroverleunen.
Iemand trouwens sugesties wat het zou kunnen worden?![]()
Ik denk Gompie - Alice, Who The X Is Alicequote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:48 schreef muisje-eliza het volgende:
moeten we nog duimen dat Kane niet de nieuwe MH word? of kunnen we 100% zeker achteroverleunen.
Iemand trouwens sugesties wat het zou kunnen worden?![]()
Die vinden alle dj's leuk, dus die zal 't wel niet worden danquote:
Nouja, die worden dan in de vergadering van over een week of 7 besprokenquote:Maar geen idee welke "releases van werkelijk belang" er deze week zijn uitgekomen.
Officiële release is toch ander als dat de plaat al weken gedraaid wordt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nouja, die worden dan in de vergadering van over een week of 7 besproken.
Mwah, zelfs dat zegt bij de keuze van de MH niks, geloof ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Officiële release is toch ander als dat de plaat al weken gedraaid wordt.
dat denk ik ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk Gompie - Alice, Who The X Is Alice
Hoe is het trouwens met onze nieuwste 3FM aanwinst. Leeft die nog, of zijn de scholen weer begonnen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk Gompie - Alice, Who The X Is Alice
Schoolvakanties zijn weer over , kortom even niet zichtbaarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:07 schreef on_air het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met onze nieuwste 3FM aanwinst. Leeft die nog, of zijn de scholen weer begonnen.
Neem aan dat je Alphabeat bedoelt , maar de eerste 3 nummers zijn het beluisteren waard , want afgelopen nummers komen mijn neus uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:11 schreef Sersjee het volgende:10.000 nights
![]()
Ben begonnen aan het nieuwe album van Aplhabeat, het 1e nummer is top, de 4 daarna een stuk minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |