quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:18 schreef Etcetera het volgende:
Doek valt definitief voor ONM iemand die het kijkt? Ik niet, zal het niet missen
Wat is daarmee, heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het geen haast heeft kan je hier wel wat bestellen. Geen verzendkosten
Niks volgens mij... prima bedrijf, spotgoedkoop. Dat 'geen haast' valt trouwens ook nog wel mee, de kabel die ik er een tijdje terug bestelde was er binnen een week.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat is daarmee, heb ik iets gemist?
Nou ja, gemist... met name heel veel goedkope Chinese rommel, die soms best handig kan zijn. Iets als een harde schijf zou ik er niet kopen, maar voor een cardreader (zo vaak gebruik je die niet, staan geen belangrijike gegevens op en zijn spotgoedkoop te vervangen) kan je er gerust halenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat is daarmee, heb ik iets gemist?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb alles weer overleefd en mag weer een jaar wegblijven daar
ik deel jouw aannamequote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoor net van iemand dat hij de combinatie thee/dropshot gaat drinken. Het lijkt mij vrij smerig, maar zelf beweert ie dat het lekker is
Maar toch wil ik het wel een keer proberenquote:
Wij waren doorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:38 schreef Etcetera het volgende:
Pitt zei al dat ze dan zeker de servers er even voor zevenen uittrekken zodat zij lekkere reclame hebben gehad en wat vriendjes van de organisatie als enige de actie hebben kunnen gebruiken
vanaf 6 uur lag de site er al regelmatig uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TrueAls het maar gratis is he
Komt bij dat het ook nog in een kort tijdbestek was, dus heel veel mensen in 1x naar de site.
Ach nou ja, actie was leuk bedacht
Ik moet überhaupt geen muziek hebben, ik ben heel snel afgeleidquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:34 schreef Soempie het volgende:
Kan iemand hier zich concentreren met muziek op tijdens studiewerk? Het lukt me alleen met klassieke muziek en opera. Het voelt wel heel volwassen: hele dag bezig met verschillende artikels en op de achtergrond radio 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |