Wil je een plaats op de 1ste of 2de rij reserveren?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
plaatst alvast een bestelling voor popcorn en cola voor de 26ste....
Ik kijk eerst de afleveringen, daarna de film. Geloof dat dat de goede volgorde is toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 06:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]grappig, origineel, maar vooral: veel te vroeg be-eindigd
Heb je ook de film Serenity gezien?
De expert heeft net ingelogd. ^quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:42 schreef DiabloSam het volgende:
Iemand hier die een website kan maken met een digitale klok die aftelt hoeveel dagen het nog zijn? Dan zorg ik wel voor foto's und vielleicht video's eenmaal als het de 27e is
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:53 schreef Etcetera het volgende:
In verband met het verzaken van het openen van een nieuw topic weiger ik
Da's snel!quote:
Inderdaad mooiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 04:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Véél nieuwe foto's op mijn site
Knox herfst is ronduit prachtig
Uiteindelijk wel jaquote:
Nog niet neequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:39 schreef Etcetera het volgende:
Heb je geen usb-kabel om het naar je pc over te zetten?
Nee joh, dat heeft mijn ouwe laptop-beessie nietquote:
Ach je foto's lopen niet weg tochquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nog niet neeik ben een rasechte knieperd, wil nooit zoveel geld in 1x uitgeven. Dus eerst de telefoon, toen een geheugenkaartje, en nu nog een usbkabel of cardreader....
Maar mijn salaris is er nog niet
al bijna een week te laat
Ik krijg de laatste tijd ook bijzonder weinig salaris. Maar dat komt omdat ik vooral weinig tijd heb om te werkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach je foto's lopen niet weg tochWel minder van je salaris
Goedkoop aanschaffen en duur verpatsenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd ook bijzonder weinig salaris. Maar dat komt omdat ik vooral weinig tijd heb om te werken
Misschien maar eens een mapje binckbank aanvragen om op die manier mijn geld te gaan verdienen met wat beurs handel. IARL nog tips ?
Als het geen haast heeft kan je hier wel wat bestellen. Geen verzendkostenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nog niet neeik ben een rasechte knieperd, wil nooit zoveel geld in 1x uitgeven. Dus eerst de telefoon, toen een geheugenkaartje, en nu nog een usbkabel of cardreader....
Maar mijn salaris is er nog niet
al bijna een week te laat
Ah, die Chinese meuk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het geen haast heeft kan je hier wel wat bestellen. Geen verzendkosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |