Was de reclame voor croma?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:57 schreef Whiteguy het volgende:
Bij deze hoop ik dat het ALGEMEEN DAGBLAD KAPOT GAAT.
Met hun gore graf website. De enige reden om er nog te kijken was ad sportwereld. Toen werd het overgenomen door die schijt belgen, die de layout van HLN 1:1 gekopieerd hebben naar ad.nl ... dacht dat ik daar nog wel aan zou kunnen wennen.. maar nu hebben ze ook BANNERS MET GELUID.
* Whiteguy had een koptelefoon op en mn trommelvliezen werden er zowat uit geknalt
Stelletje idioten.
* Delete from favorites*
Nee voor een of andere poker site. Schiet de poker speler ofzo.quote:
quote:
Wauw, da's echt mooiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 04:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Véél nieuwe foto's op mijn site
Knox herfst is ronduit prachtig
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 06:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He C4. Weer vroege dienst?
Mooie foto's PS.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 04:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Véél nieuwe foto's op mijn site
Knox herfst is ronduit prachtig
Leuk zo'n BHV dag.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag een dagje brandjes blussen en poppen reanimeren
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:49 schreef DiabloSam het volgende:
IAmRedLeader gaat klapjes krijgen voor het online posten van jeugdtrauma's...gelukkig ben ik over de jaren heen dusdanig veel sterker geworden dat ik beide mijn broers tegelijkertijd aankan...Slapsgiving is counting down bro...
Zucht...heb je de aflevering niet gezien C4? Het is de bedoeling dat Red het weet...de zenuwen zullen hem slopen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:08 schreef Cobra4 het volgende:
Dat zou ik in een spoiler plaatsen als ik jou was. Anders weet Red het ook meteen.![]()
Ah ok.........quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:11 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Zucht...heb je de aflevering niet gezien C4? Het is de bedoeling dat Red het weet...de zenuwen zullen hem slopen!Moehahahahahahaha!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |