Inderdaad, al is zo'n bevestiging meestal geautomatiseerd natuurlijk, en ik had sowieso iets op mijn scherm moeten krijgen. Maar ik wacht nog even tot eind van de week en dan stuur ik er wel 'even' een mailtje achteraan. Voorlopig ga ik er in ieder geval uit dat de plaatsen gereserveerd zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, dan heb je tenminste nog even tijd om alles te laten bevestigen.
Tofquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:22 schreef De_Hertog het volgende:
Ik ga naar das Rheingold![]()
Tenminste, als die e-tickets ooit nog eens op m'n scherm willen verschijnen
Ja, lijkt me erg leuk, ben heel benieuwd. Ik was van het weekend bij een vriendin in Maastricht voor een jazzfestival, en toen hadden we het erover dat het nog niet makkelijk was om mensen naar dit soort dingen mee te krijgen. Dus dat was makkelijker opgelostquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik wil ook graag een keertje naar een full-blown opera, in een mooie zaal met volledig decor enzotot nu toe altijd alleen maar semi-geënsceneerd gezien, of zelfs helemaal niet
Heb vroeger ook wel eens meegedaan in opera's, maar dat waren moderne bewerkingen en on stage (en ook wel eens in de coulissen) is het natuurlijk heel anders... bovendien was ik toen nog vrij jong.
Collega ziek zodat ik niet meekon naar Den Haag en nu moet ik opeens allemaal gasten gaan regelenquote:
Oh, maar jij bent heel erg goed in het regelen van gasten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Collega ziek zodat ik niet meekon naar Den Haag en nu moet ik opeens allemaal gasten gaan regelen
En hopen dat de servers er niet uit liggen rond die tijdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:33 schreef Etcetera het volgende:
Moet je wel tussen 19:00 en 19:09 bestellen he
Ohjaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:33 schreef Etcetera het volgende:
Moet je wel tussen 19:00 en 19:09 bestellen he
Tenzij de site platligt inderdaadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En hopen dat de servers er niet uit liggen rond die tijd
Bedankt voor de tip hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
He gut wat zijn jullie bijdehand ook![]()
![]()
Oeh, dat zou wel heel slecht zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:38 schreef Etcetera het volgende:
Pitt zei al dat ze dan zeker de servers er even voor zevenen uittrekken zodat zij lekkere reclame hebben gehad en wat vriendjes van de organisatie als enige de actie hebben kunnen gebruiken
Tja, probeer het maar eens na te gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, dat zou wel heel slecht zijn
Mja, heb het beetje simpel gehouden, was druk aan het opruimen en schoonmaken hierquote:
Die site ligt nu al plat en de actie moet nog beginnen, dus ik denk dat we de juiste keus gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb best zin om te bestellen bij Thuisbezorgd, maar dan heb ik pas over 1,5 uur eten. En ik begin nu al honger te krijgen...
Daarom over naar plan 2! Vandaag gewoon eten, daarna bestellen en dat later eten
Ongetwijfeld, aangezien ze in hun voorwaarden hebben opgenomen dat tijdelijke site-uitval door grote drukte kan voorkomen en geen reden is om na 19:09 alsnog gratis eten te kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het dan ook zo dat ze dus minder maaltijden hoeven weg te geven als de site plat ligt? Bestellingen afhandelen duurt langer/ crashed halverwege enz enz???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |