abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74105264
Ik zie de babyboomers al jaren als een smet op deze samenleving. Ik zal even uitleggen waarom. Ten eerste zijn de meeste babyboomers betweterige conservatieve grijze mannetjes. Ten tweede zijn ze verantwoordelijk voor het totaal vernachelen van het Nederlandse onderwijs systeem. Daarnaast hebben ze overal eigenlijk de macht. De raad van bestuur van de meeste bedrijven bestaat uit Babyboomer, de burgemeesters zijn babyboomers, en veel leraren zijn babyboomers. Daarnaast bestaat ook de politieke macht grotendeels uit babyboomers.

Ten derde hebben die lui nu ook geregeld dat zij fijn met hun 65ste met pensioen kunnen en dat wij mooi tot 67 jaar mogen doorwerken om hun AOW te mogen gaan betalen. Dus ik zit me straks de pleuris te werken voor een 1 of andere babyboomer die lekker in zijn tuintje een krantje aan het lezen is.

Ze hebben de samenleving totaal naar de knoppen geholpen en zijn er nu als klap op de vuurpijl ook nog even in geslaagd om hun eigen AOW veilig te stellen doordat OPPER babyboomer Piet Hein jan Donner dit er vlak voor zijn eigen pensioentje nog even door heeft weten te jagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoShitSherlock op 27-10-2009 11:32:41 ]
pi_74105282
Wat een overkill aan tekst.

En nu lezen.

edit: Terechte klacht. Daar komen al die kut domme VMBO'tjers vandaan.

[ Bericht 16% gewijzigd door o.us op 27-10-2009 11:39:34 ]
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:27:44 #3
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74105293
Terechte klacht

Je vergeet alleen nog de staatsschuld te noemen.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:29:05 #4
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74105327
Ze hebben optimaal kunnen profiteren van de economische groei en willen dat ook nu nog steeds blijven doen.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:30:25 #5
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_74105364
Terechte klacht
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_74105440
he no shit daar horen jou ouders ook bij maar die hebben mss nog nooit gewerkt waren ook baby boomers lache
pi_74105471
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:32 schreef onzichtbare het volgende:
he no shit daar horen jou ouders ook bij maar die hebben mss nog nooit gewerkt waren ook baby boomers lache
Ga jij eens terug naar je kolenmijn, ongelofelijke mongool.
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
pi_74105589
No shit Sherlock. .
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
pi_74105608
Hou je er wel rekening mee dat die babyboomers, jouw kinderbijslag, huurtoeslag, zorgtoeslag en uitkering hebben betaald ?

en vergeet de subklacht niet : Ondankbare honden, die zelf nog niks gepresteerd en betekend hebben voor de nederlandse bevolking, die al bij voorbaat over andere zeiken.
pi_74105645
Terechte klacht btw. Vieze ka ka babyboomers. .
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:43:45 #11
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_74105812
Het is niet eens het feit dat ze er van hebben mogen profiteren, of dat er fouten zijn gemaakt. Dat is menselijk. Wat me vooral tegenstaat is die houding van "wij gaan jullie eens leren wat solidariteit is". Hoezo is het solidair om van andere mensen te verwachten dat ze tot hun 67e doorwerken, terwijl je zelf weigert er twee jaartjes bovenop te doen? Zodra men oppert dat de babyboomers dat zelf ook zouden moeten doen, beginnen ze over hoe oud ze wel niet zijn of hoe zielig het wel niet is zo oude mensen te laten werken. Hoezo is het niet zielig voor de generatie direct na hun (na '55, die een jaar extra krijgen), zijn die opeens niet meer oud en krakkemikkig? Solidariteit zou toch moeten impliceren dat de babyboomers ook de hand in eigen boezem steken? Het zou gewoon zoveel sympathieker zijn geweest. En dan nog klagen ook, dat de jongere generaties zo onsolidair zijn en lui en wat al niet meer. Terechte klacht dus.
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:50:42 #12
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_74106050
De grote vraag is dus hoe lang wij jongeren het pikken om hiervoor te blijven betalen! Veel jongeren verlaten het land, de asielzoekers/huwelijksmigranten die daar voor terug komen gaan echt netto niets opleveren, dus het aantal werkenden neemt steeds harder af.
En zodra de jongeren stoppen met hiervoor te betalen, mogen de BBers toch echt zelf weer wat gaan doen.
censuur :O
pi_74106586
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:50 schreef RemcoDelft het volgende:
De grote vraag is dus hoe lang wij jongeren het pikken om hiervoor te blijven betalen! Veel jongeren verlaten het land, de asielzoekers/huwelijksmigranten die daar voor terug komen gaan echt netto niets opleveren, dus het aantal werkenden neemt steeds harder af.
En zodra de jongeren stoppen met hiervoor te betalen, mogen de BBers toch echt zelf weer wat gaan doen.
Precies ja. Alle hoog opgeleiden verlaten nu het land. Niemand met hersens die nog bereidt is zijn hele leven te gaan werken voor babyboomers en een hypotheek op zijn rijtjeshuis.
In andere landen is het onderwijs beter, zijn er nog normen en waarden, en heb je goedkopere huizen. Nederland is totaal verneukt door die babyboomers.
pi_74106762
Als je in de luxe industrie zit, zijn babyboomers je klanten (ook als je er niet in zit maar ik ga van mijn eigen branche uit), meer mensen, meer rijken, veel=goed. Geld = lekker maar taai. Zeik dus niet zo. TS heeft een kleine dop.
pi_74107046
Één ding staat in ieder geval vast, onze generatie zal nooit zo rijk worden als de babyboomgeneratie. Het is wel makkelijk commentaar geven op 'de jeugd' als je lekker hoog en droog zit in je huis waarvan de waarde de afgelopen 15 jaar verviervoudigd is en je AOW'tje lekker veilig gesteld is.

Ik heb overigens geen enkel probleem met doorwerken tot 67, maar willen al die babyboomers, met Agnes Jongerius voorop, dan wel even hun bek dicht houden

[ Bericht 0% gewijzigd door L0t.. op 27-10-2009 12:28:13 ]
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:26:24 #16
152789 karr-1
pi_74107149
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:37 schreef Elcadarn het volgende:
Hou je er wel rekening mee dat die babyboomers, jouw kinderbijslag, huurtoeslag, zorgtoeslag en uitkering hebben betaald ?
Krijg ik geen van allen, dus heb ik niets aan.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:27:09 #17
152789 karr-1
pi_74107163
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:43 schreef Marouska het volgende:
Het is niet eens het feit dat ze er van hebben mogen profiteren, of dat er fouten zijn gemaakt. Dat is menselijk. Wat me vooral tegenstaat is die houding van "wij gaan jullie eens leren wat solidariteit is". Hoezo is het solidair om van andere mensen te verwachten dat ze tot hun 67e doorwerken, terwijl je zelf weigert er twee jaartjes bovenop te doen? Zodra men oppert dat de babyboomers dat zelf ook zouden moeten doen, beginnen ze over hoe oud ze wel niet zijn of hoe zielig het wel niet is zo oude mensen te laten werken. Hoezo is het niet zielig voor de generatie direct na hun (na '55, die een jaar extra krijgen), zijn die opeens niet meer oud en krakkemikkig? Solidariteit zou toch moeten impliceren dat de babyboomers ook de hand in eigen boezem steken? Het zou gewoon zoveel sympathieker zijn geweest. En dan nog klagen ook, dat de jongere generaties zo onsolidair zijn en lui en wat al niet meer. Terechte klacht dus.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:15:27 #18
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_74108588
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:26 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik zie de babyboomers al jaren als een smet op deze samenleving. Ik zal even uitleggen waarom. Ten eerste zijn de meeste babyboomers betweterige conservatieve grijze mannetjes. Ten tweede zijn ze verantwoordelijk voor het totaal vernachelen van het Nederlandse onderwijs systeem. Daarnaast hebben ze overal eigenlijk de macht. De raad van bestuur van de meeste bedrijven bestaat uit Babyboomer, de burgemeesters zijn babyboomers, en veel leraren zijn babyboomers. Daarnaast bestaat ook de politieke macht grotendeels uit babyboomers.

Ten derde hebben die lui nu ook geregeld dat zij fijn met hun 65ste met pensioen kunnen en dat wij mooi tot 67 jaar mogen doorwerken om hun AOW te mogen gaan betalen. Dus ik zit me straks de pleuris te werken voor een 1 of andere babyboomer die lekker in zijn tuintje een krantje aan het lezen is.

Ze hebben de samenleving totaal naar de knoppen geholpen en zijn er nu als klap op de vuurpijl ook nog even in geslaagd om hun eigen AOW veilig te stellen doordat OPPER babyboomer Piet Hein jan Donner dit er vlak voor zijn eigen pensioentje nog even door heeft weten te jagen.
Zeer terechte klacht!
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:24:31 #19
274576 piepschuimblok
Voor optimale isolatie.
pi_74108841
meest terechte klacht in KLB tot nu toe
pi_74108973
Terechte klacht, maar ze gaan snel genoeg kapot.
pi_74112835
ouders van TS zijn waarschijnlijk ook babyboomerts, slotje lijk dus van toepassing hier.
pi_74112921
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:15 schreef Misan het volgende:
ouders van TS zijn waarschijnlijk ook babyboomerts, slotje lijk dus van toepassing hier.
Want omdat je ouders bij een bepaalde generatie horen mag je er geen kritiek op hebben?
pi_74113015
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:17 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Want omdat je ouders bij een bepaalde generatie horen mag je er geen kritiek op hebben?
ik denk dat voornamelijk je punt over onderwijs klopt, de rest dat je schrijft is gevolg van dat punt
pi_74113058
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:43 schreef Marouska het volgende:
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_74113100
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:20 schreef Misan het volgende:

[..]

ik denk dat voornamelijk je punt over onderwijs klopt, de rest dat je schrijft is gevolg van dat punt
Ik denk dat je er niet veel van snapt en ik ben niet de TS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')