abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_250241
23:51 Seki, Bullent en Aziz staan buiten. Ze hebben het erover dat er een bepaalde gespannen sfeer hangt. Dat er een ballon op spanning staat en dat deze zondag doorgeprikt zal worden (?)
pi_250242
23:51 Seki, Bullent en Aziz staan buiten. Ze hebben het erover dat er een bepaalde gespannen sfeer hangt. Dat er een ballon op spanning staat en dat deze zondag doorgeprikt zal worden (?)

Seki: Kan zo 2 opnoemen die ik graag op de bank zou willen hebben. Hij zegt niet wie.

pi_250243
Bullent en Seki hebben even over de groep gepraat buiten. Over de komedie van enkelen.

Er loopt ook een klein hondje buiten onder de bus door en weer weg. Seki en Bullent gaan naar binnen. Willeke voert daar het oogste woord, en ze klinkt dronken.

Blijft zich verbazen
pi_250244
23:30 Ba:"Ik hou gewoon heel wijs mijn mond"

Er si een woordenwisseling tussen Bart en Jop. Kweenioe of het serieus is. Willeke ligt in een deuk

Bart trekt zich terug. Hij is pissed volgens mij.

Jop en Aziz geven mekaar een high 5 als Bart weg is.

Wil:Aziz ik wil jou wel als dansmarietje zien"
Jop:"Laat Seki maar doen"
Jop:"Als Seki het doe doe ik het ook"

Seki zegt wat terug over kleren uitzoeken voor carnaval. Willeke is op haar tenen getrapt.

Seki snapt een opmerking van Willeke niet en vraagt wat het betekent. Willeke gaat gelijk in de verdeging.
Se:"Ow, dan weet ik dat"

23:35 Het is redelijk rustig. Ik hoor Seki wat mompelen, maar kan het niet echt verstaan.

Jop:"probleem opgelost"
Ant:"groepsgesprek"
Jop:"Nee, persoonlijk gesprek"

Bart en Jop hebben het bijgelegd. Jop was aan het geinen zei hij, maar het pakte verkeerd uit.

Iw:"Nu ik jullie toch samen zien. Als ik jullie niet meer zien morgen, werkploeg succes"
Jop:"Werkploeg dat ben je zelf man"

Se:"Jop is zo geweldig geweest om het brood klaar te maken"

23:45 Ze praten over iemand die wel of niet kan zingen live en dan gaat het ineens weer over melk.
Willeke zit in ieder geval de roddels van de wereld door te nemen.

Jop en Aziz lachen ergens om, maar is niet te verstaan.

Antonette gaat een beetje opruimen. Aziz schijnt achterwaarts te lopen. Tessa en Seki zitten lekker te lezen.

Tes:"en lekker vroeg naar bed"

Willeke vindt een bepaalde metamorfose vreselijk (zegt ze 10 keer binnen een minuut). Antonette vindt het wel aardig en geeft professioneel commentaar. Tessa is het met Willeke eens.

23:50 Az:"ik noem alleen wat er gebeurd is"
Bu:"Iedereen weet hoe de sfeer is Ik zat gister in de bus zitten en dat voel je"
Se:"Ja er is ook een sfeer. Er zijn er een paar jopipopulair en die willen geen tegenspraak van een bepaald iemand."
Vandaag hebben ze goed kunnen boodschappen doen. Bullent merkt op dat het borrelt
Se:"Er is een ballon opgeblazen en het is wachten tot ie ontploft"
Az:"Zondag wordt ie geprikt"
Se:"Dat denk ik ook"
Az:"We worden een handje geholpen, we kunnen het allemaal zijn"

Ze krijgen een bos rozen over het hek. Er zit een hele zware verpakking om. Ze zijn er blij mee.

Se:"Er hangt echt een sfeer waar je u tegen zijn. Er zijn een paar mensen die denken dat ze 'het' zijn"
Se:"Ik weet twee mensen die ik op de bank wil hebben"
Bu:"daar heb je alleen jezelf mee"
Bu:"keep it cool, keep it relaxed."

23:55 Bullent en Seki gaan de was een beetje opruimen, omdat de luifel naar beneden gaan.

Se:"Als sommige zeggen dat ze je met carnaval me in een string willen zien, daar mag ik nix van zeggen?"
Bu:"nee, dat zeg ik niet. Laat je niet opfokken. Je maakt het jezelf niet moeilijk. Je mag het wel zeggen"
Se:"Ik fok me niet op"
Bu:"en af en toe moet je kunnen zeggen lama"
Bu:"op het moment weet je wat een grapje is en dan moet je het zeggen en dat doe je ook. Alleen is de communicatie niet zo, dus dan krijg je verkeerde reacties"
Se:"De anderen moeten eens op zich zelf moeten letten en niet op mij"
Bu:"voel je dat zo?"
Se:"Ja. Iedereen mag in de bus schijten, maar ik niet"
Bu:"dat is niet goed, de communicatie loopt langs elkaar heen"
Se:"Je moet gewoon eerlijk blijven, we zitten gewoon met een stel aangekleedde apen in de bus"
Se:"Er zitten daar teveel toneelspelers in, de roddelbladen hebben gelijk"
Bullent wil Seki aanraken, maar Seki trekt gelijk terug
Bu:"Ik ben geen homo hoor"
Se:"Nee joh, dat weet ik"

Seki ergert zich kapot dat een paar mensen zich profileren en de rest het moet gaan slikken.

Bu:"Je zit er wel mee, want je kan er niet uit"
Se:"Nee, maar ik moet er niet mee leven"
Bu:"Ja"
Se:"als jij dat begrijpt zijn we een stuk verder"

Seki veronderschuldigd zich tegen Bullent dat hij hem verkeerd begrepen had.

Se:"de groep is prima, maar het moet niet zo zijn dat ik met de groep mee moet doen, en de groep tegen mij is"

Se:"kijk, nu begin je over mij weer. Praat eens over die ander"
Bu:"als je wilt stop ik nu"
Seki zegt dat iedereen eerst in de spiegel moet kijken en weten dat hij dat is.

Bu:"ik kom niet om jou op dingen te wijzen, maar omdat ik je mag"
Seki baalt dat anderen moeten boeten dat een paar mensen graag in de picture wil staan.

Seki wil niet van dat knuffelen enzo, hij baalt van dat overdreven gedrag.

Bu:"hoe vind je dat ik het doe"
Se:"prima, je bent gewoon een rustig iemand. Je speelt geen toneel volgens mij. Je bent behulpzaam."

00:10 Seki:"schij uit man, ga je poes wassen. stinkt van alle kanten" Hij baalt echt van een paar grieten in de bus.

00:15 Het gesprek loopt een beetje ten einde. Seki geniet van de regen. Bullent en Seki zijn zich ervan bewust dat de spanning van de nominaties veel doen. En dat sommigen die denken dat ze populair zijn er een schepje bovenop doen.

Een hond komt steeds binnen de omheining. "We hebben een huisdier"
Binnen wordt nu hard over die hond gepraat.

Willeke heeft het hoogste woord, dat ze een hond wilde maar niet kon vanwege de astma van haar moeder.

Iwan masseert de rug van Tessa en Tessa geniet.

Ik ga maar slapen....
trustuh

[Dit bericht is gewijzigd door bagwan (Datum 03 Maart 2000).]

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')