Over de flos te helpen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:23 schreef Basp1 het volgende:
Ik zou bijna ook kraker worden om hier nog meer van die zielige kleine internet fok helden over de flos te helpen.
ik ook!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:23 schreef Basp1 het volgende:
Ik zou bijna ook kraker worden om hier nog meer van die zielige kleine internet fok helden over de flos te helpen.
Die uit de OP kan je wel bekoren ja?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:27 schreef wise het volgende:
sommige van die linkse meiden zien er appetijtelijk uit
Zie je wel hoe druk je je maakt over dingen die je niet eens aan gaan, ik kan me namelijk niet voorstellen dat jij wat speculatie panden bezit waarbij deze vaak aangedikte feiten plaats gevonden hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Over de flos te helpen?
En kraker is gewoon kansloos, als ze de boel nou nog netjes zouden onderhouden en netjes de nutsbedrijven zouden betalen. Maar nee, het word compleet uitgewoond, electriciteit afgetapt, gevaarlijke situaties met het gas. En er moet een halve legermacht aan te pas komen om ze er weer uit te krijgen.
Het is godverdomme net ongedierte
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:27 schreef wise het volgende:
sommige van die linkse meiden zien er appetijtelijk uit
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die uit de OP kan je wel bekoren ja?
Oh god, jij moet echt neuken met Lamon, jullie zijn allebei zo overdreven politiek correct en die 'leven en laten leven' mentaliteit waar ons LAND AAN KAPOT GAAT JAquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:30 schreef NBT het volgende:
Krakers zijn ook smerig, doen ook niks met hun leven................. Ik ben het eensch met de klacht... Maar.. Dat is hun manier van leven en hun vinden het fijn... dus ja.... succes krakers! ga zo door!
Das toch een dude?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die uit de OP kan je wel bekoren ja?
In theorie is kraken best sympathiek, maar het komt tegenwoordig voor dat gewoon bewoonde huizen worden "gekraakt". Er is dan een hele gerechtelijke procedure nodig om dat tuig weer je huis uit te zetten en daarna is het compleet uitgewoond en kan je de kosten nergens verhalen. Die lui mogen echt tegen de muur.quote:
Joh, stel je gewoon niet aan!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh god, jij moet echt neuken met Lamon, jullie zijn allebei zo overdreven politiek correct en die 'leven en laten leven' mentaliteit waar ons LAND AAN KAPOT GAAT JA
HET IS ALLEMAAL JOUW SCHULD SNAP JE DAT DAN NIET??!!>!>!>!#!#>>#!>>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |