Die kleurquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:18 schreef Linnie20v het volgende:
Even een snelle TVP voor het topic dicht is
Recycle, de day afterMoest het s'morgens nog schoonmaken en had er écht een kliederboel van gemaakt!
[ afbeelding ]
Die onderste plate wil bij mij maar niet lukken, totaal niet scherp, de fijne lijntjes pikt hij niet op. Maar dat was wel voordat ik het stempeltje had opgeruwd. Daarna heb ik ff snel een klein testje gedaan en dat leek wel OK.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:31 schreef Kleintje19 het volgende:
Nog steeds geen mail van meisje dat me gel nagels zou zetten... qua lengte heb ik opzich niets te klagen maar putver! ik wil gelnagels!
en mijn donkerblauwe essence color en go ligt in de prullenbak, vroeg me al af waarom hij zo vol was, wat een irritante lak := (kleine potjes) andere van essence vind ik wel goedalhoewel ik een fluor roze heb van essence maar die is zowat doorzichtig, die dekt niet
blote billen nagels(sorry voor de fletse foto):
[ afbeelding ]
en mijn mislukte essence met scheve konadals de lak niet mee werkt heb ik ook echt geen zin meer verder
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:46 schreef MissJ het volgende:
Ik heb mijn nagels vanavond met deze gelakt:
[ afbeelding ]
Hij heet "Goddess on stage"
Ik zal morgen bij daglicht een foto maken en hier neerkwakken![]()
H&M nagellak![]()
![]()
Oeeeeh die moet ik hebben, ik geloof dat mijn laarzen dezelfde kleur grijs zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:18 schreef Linnie20v het volgende:
Even een snelle TVP voor het topic dicht is
Recycle, de day afterMoest het s'morgens nog schoonmaken en had er écht een kliederboel van gemaakt!
[ afbeelding ]
Ik heb die van mij heel goedkoop op (de internationale) Ebay gekocht!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:48 schreef Mirjam het volgende:
noes!! ze hebben geen gussied up green meer bij transdesign
Vaag...een paar van mijn nagels groeien ook een beetje krommig, maar sinds ik tijdens het lakken keurig basecoat en topcoat gebruik veel minder.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:36 schreef loveli het volgende:
Wat kun je doen tegen kromtrekken van je nagels? Een paar nagels van me groeien eerst recht, maar als ze boven een bepaalde lengte komen worden ze opeens krom. Als ik ze dan weer flink korter knip en laat groeien, groeien ze wel weer gewoon recht.
*haalt braaf donkerblauw uit prullenbak*quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Weggegooid?Haal hem er snel weer uit!
Die kan je hartstikke leuk voor nail art gebruiken en misschien werkt hij zelfs wel met konad!
Thanks dieske.![]()
Netjes hoor Lindy, zeker voor een eerste keer. Mooie kleurencombinatie ook.![]()
Kleintje: ik denk dat je te hard drukt op de stempel als je hem op je nagel rolt en dat de lijntjes daarom niet zo scherp zijn.
Babyfeet: leuke lakjes.![]()
Mooie foto's komen er weer voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |