En omdat jij niets uitzoekt neem je die meequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:12 schreef florisje het volgende:
als ik er langs loop ligt er altijd alleen nog zo'n troosteloos hoopje verschrompelde bruine boontjes.
Ik ben niet de enige die zijn ligstoel meeneemt naar de Supermarkt dusquote:
ik dacht: ik verplaats me een beetje in de belevingswereld van de gemiddelde bonensorteerder...quote:
Dat jengelende kind op plaatje 1.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:32 schreef Gripper het volgende:
ik zie de subpaint niet...
denk dat de subpaint in eerste frame zit dat papiertje onder de voet van de "zuurpruim" waar rip op staat...quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:32 schreef Gripper het volgende:
ik zie de subpaint niet...
AH verkoopt trouwens gewassen en voorgesneden boontjes in een zakje, zitten nooit bruine stukjes tussen, dus de besten eruit zoeken is al niet meer nodig.
papiertje???? dat is een graf! been... graf... laat maar!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:36 schreef ReWout het volgende:
[..]
denk dat de subpaint in eerste frame zit dat papiertje onder de voet van de "zuurpruim" waar rip op staat...
Anyway kut topic, kut ts, ibtl
Ik had 'm wel door hoor TSquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:41 schreef florisje het volgende:
[..]
papiertje???? dat is een graf! been... graf... laat maar!
En, bevalt het?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:26 schreef florisje het volgende:
[..]
ik dacht: ik verplaats me een beetje in de belevingswereld van de gemiddelde bonensorteerder...
Dan wel op je laptop met wifi.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:56 schreef Sjibble het volgende:
ik zou et ook doen, gewoon om mensen zoals TS expres te pesten.
Dan ga ik een hoekje staan wachten en toekijken hoe een mede-Fokker zich doodergert.
Dan open ik snel een topic op Fok! en ga die man uitlachen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |