Topquote:Op woensdag 4 november 2009 15:42 schreef SpookY22 het volgende:
Goeie vraag, geen idee eigenlijk kan het vrijdag testen voor je
Geluid is acceptabel, hij zal iets meer geluid produceren dan een normale desktop ivm de kleine fans die in de voeding zitten. CPU fan is tempgecontroleerd en hoor je bijna niet vanwege het grote koelblok wat er op zit.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:35 schreef midje het volgende:
[..]
Toponder voorbehoudt een bod van ¤150,- op alleen de pc zonder licentie
-edit-
Oh en hoe zit het met de geluidsproductie van dit beestje? Maakt hij veel kabaal?
Hmmz, dat wordt wat lastig, gezien ik geen OV hebquote:Op woensdag 4 november 2009 14:26 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik heb nog steeds interesse in het scherm; ik ben alleen wel afhankelijk van het OV, met name de trein, en nieuwpoort is nou niet echt goed bereikbaar met de trein.. Zou je ermee naar 't treinstation in Gouda kunnen komen, of, als je toch bezig bent, misschien naar Utrecht (mocht je ook gratis kunnen reizen..)?
Gorinchem is al beter, maar heeft geloof ik ook geen treinstation, of wel?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:14 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Hmmz, dat wordt wat lastig, gezien ik geen OV hebkan wel richting gorinchem komen dagelijks met het scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |