Haai mede levenloze,
Zaterdag had ik een jongen uitgenodigd die ik wel leuk vond voor een diner. Ik heb in het eerste jaar van mijn opleiding bij deze jongen in de klas gezeten, en het is eigenlijk wel een scheetje. En na wat MSN gesprekken heb ik hem uitgenodigd voor een diner in mijn studenten huisje. Ik had bij de AH wat boodschappen gedaan, om vervolgens een heerlijke risotto te maken. Rond een uur of 6 ging dan uit eindelijk de deurbel, hij zag er zeer leuk uit en had een mooi overhemd aan.
Terwijl ik het eten op de door kaarslicht verlichte tafel serveerde, zag ik hem al een vies gezicht trekken. Ik trok me er niet te veel van aan en schonk een rode wijn in, terwijl ik deze wijn in schonk trok hij weer een vies gezicht. Ik vroeg vervolgens aan hem wat er was. Waarop hij antwoordde dat hij geen rijst lust en wijn ranzig vind. Heb ik me godverdomme helemaal voor niks uitgesloofd.

Ik was blij toen deze jongen uit eindelijk uit mijn huis was. Het eten heeft mij gelukkig wel gesmaakt, dus er was tenminste een iemand gelukkig.
Klacht: Mensen die niks lusten.
Klacht: Veel moeite gedaan voor bijna niks.
Klacht: Dit gaat hem niet worden.