Daarvoor ben je ook een dikke mongool, maak je ook van die dierlijke geluiden tijdens het klappen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:52 schreef dikkemongul het volgende:
Ik verveel me serieus echt helemaal de tering...
Iemand een idee wat voor een spelletje of iets dergelijks werkt in windows safe mode? Ik heb geen geluid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk, af en toe krijg je nog eens een lekkere klapperkaak of een hoofdbonk tegen de deurklink ook. Dierengeluiden zijn standaard.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:53 schreef Runfun het volgende:
[..]
Daarvoor ben je ook een dikke mongool, maak je ook van die dierlijke geluiden tijdens het klappen?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:54 schreef Ypmaha het volgende:
als niets meer helptNoo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja daar probeerde ik mij dus een beetje vanaf te houden. Die spelletjes zijn voor echte huismussen en droogkloten.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:54 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
kutding kan in niets anders meer opstarten.
Mooi he die dierlijke geluiden tijdens dat geklapquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:54 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Tuurlijk, af en toe krijg je nog eens een lekkere klapperkaak of een hoofdbonk tegen de deurklink ook. Dierengeluiden zijn standaard.
KLAPiauwquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:59 schreef Runfun het volgende:
[..]
Mooi he die dierlijke geluiden tijdens dat geklaphoe zou je dat in tekst moeten omschrijven
Lijkt me opzich wel tof! Klein studentenkamertje. Huisgenoten vertellen dat je paard gaat rijden en dan zo'n beest de trap op zeulen. Tuurlijk mag het omdat deze toch op je kamer staat.quote:
Nee die bedoel ik niet, beeld het je in... een mongooltje die heel blij in zijn handen wil klappen en de geluiden die daarbij vrijkomenquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:54 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
kutding kan in niets anders meer opstarten.
Nou het geeft me in ieder geval nog enigszins geluid daar mijn geluidsdrivers niet werken in safe mode van windows. (om weer even OT te komen)quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:04 schreef Runfun het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik niet, beeld het je in... een mongooltje die heel blij in zijn handen wil klappen en de geluiden die daarbij vrijkomenoeps ga ik nu te ver?
In veilige modus zit je natuurlijk aan flink wat beperkingen vast. Veel browserplugins zullen het ook niet doen denk ik. Javascript-spellen zou je wel gewoon moeten kunnen draaien.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:06 schreef dikkemongul het volgende:
Is er geen online risk spelletje dat je ff snel kan spelen?
Ik heb geen geluid gast.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:10 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Verveling bestaat niet. Het is een HOAX, een mythe, het zit tussen je oren.
http://www.flabber.nl/vervelingbestaatniet
[ afbeelding ]
Zij isquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:10 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Verveling bestaat niet. Het is een HOAX, een mythe, het zit tussen je oren.
http://www.flabber.nl/vervelingbestaatniet
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |